abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80635082
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten dat de helft van de Nederlanders op VMBO-niveau hangt, en dat in hun ogen deze standpunten juist wel heel acceptabel zijn. "Eindelijk zegt iemand in de kamer ook eens wat ík ervan denk!
Toch zijn de users op dit forum die PVV gaan stemmen niet eens laagopgeleid. Althans, dat maak ik niet op uit hun posts. Het is gewoon getypt in goed Nederlands, over het algemeen. Ik snap dat niet, waarom je als hoogopgeleid persoon op zo'n debiele partij stemt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:05:04 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635128
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef bijdehand het volgende:
Nu heeft ie zeker mijn stem
vooral als je ziet hoe krampachtig er door linkse fok!kertjes gereageerd wordt. ze doen net of een partijprogramma ooit nageleefd wordt door hun linkse landverraders.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:05:28 #153
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80635139
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch zijn de users op dit forum die PVV gaan stemmen niet eens laagopgeleid. Althans, dat maak ik niet op uit hun posts. Het is gewoon getypt in goed Nederlands, over het algemeen. Ik snap dat niet, waarom je als hoogopgeleid persoon op zo'n debiele partij stemt.
Ik kan er ook niet bij dat je kennelijk zo intelligent maar toch zo kortzichtig kunt zijn
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:05:54 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635155
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan er ook niet bij dat je kennelijk zo intelligent maar toch zo kortzichtig kunt zijn
misschien zegt dat dan meer over jouw intelligentie?
pi_80635164
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

[..]

Is dat ons probleem? Marokko kan ook namen dwingen bij Nederlandse-Marokkanen die hier geboren worden. Het moet eens wat harder worden in plaats van die softe gedrag.
Da's wat anders, ik ben ook voor een hardere aanpak op sommige fronten. Nogmaals, er is een groep allochtone probleemjfiguren van de 2e en 3e generatie, die alleen een Nederlands paspoort hebben. Waar sturen we die heen als Wilders zijn plan ten uitvoer brengt? Turkije en Marokko hebben geen enkele plicht om zomaar mensen van Turkse en Marokkaanse afkomst op te nemen omdat wij ze zat zijn, een huidskleur en taal betekend niet automatisch dat iemand een ingezetene van dat land is. Dat kan dus nooit werken, net als de meeste plannen van de PVV. Ben trouwens ook wel benieuwd waar hij de Nederlandse probleemjongeren wil laten, of mogen die bij zijn gewapende tak van de partij als stadsguerrilla?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_80635230
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vooral als je ziet hoe krampachtig er door linkse fok!kertjes gereageerd wordt. ze doen net of een partijprogramma ooit nageleefd wordt door hun linkse landverraders.
De eerste PVV-stemmer meldt zich!
Je praat al net zo populistisch over links als Wilders zelf.

Ik heb het niet zo met de meeste rechtse partijen, maar zij hebben ik elk geval nog redelijke standpunten, met onderbouwing. Zo veel populistisch en onzinnig geblaat als je in dit partijprogramma vindt, zie je nergens anders (en gelukkig maar). Het gaat niet eens over het wel of niet naleven van het partijprogramma, maar dat ze bepaalde dingen er in zulke woorden (EUssr ) alleen al inzetten zegt mij genoeg.
pi_80635248
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Da's wat anders, ik ben ook voor een hardere aanpak op sommige fronten. Nogmaals, er is een groep allochtone probleemjfiguren van de 2e en 3e generatie, die alleen een Nederlands paspoort hebben. Waar sturen we die heen als Wilders zijn plan ten uitvoer brengt? Turkije en Marokko hebben geen enkele plicht om zomaar mensen van Turkse en Marokkaanse afkomst op te nemen omdat wij ze zat zijn, een huidskleur en taal betekend niet automatisch dat iemand een ingezetene van dat land is. Dat kan dus nooit werken, net als de meeste plannen van de PVV. Ben trouwens ook wel benieuwd waar hij de Nederlandse probleemjongeren wil laten, of mogen die bij zijn gewapende tak van de partij als stadsguerrilla?
Daarvoor wil 'ie die heropvoedingskampen invoeren, denk ik.
pi_80635264
quote:

[..]

Heb jij dit topic überhaupt gelezen? Hoe kun je de PVV dan nog goed vinden.
pi_80635344
quote:

[..]

Links links links....
Allah Al Watan Al Malik
pi_80635410
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Er kunnen toch goed punten zijn uit het programma waar men achterstaat. Ik heb nog nooit een partij gevonden waarmee ik het eens wat met alle partijpunten. Ik kan daarom best begrijpen waarom bepaalde mensen op de PVV stemmen.
pi_80635439
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Links links links....
Het zit diep hè. Inhoudelijker gaat het niet worden.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:15:27 #162
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80635520
quote:

[..]

De enige reden waarom ik neig om PVV te stemmen (terwijl ik het een volstrekt incompetente, belachelijke blaaspartij vind, zie meerdere topics hierover), is dat het de enige partij is die uitgesproken tegen massa-immigratie is en voor behoud van de Nederlandse identiteit. Dat zijn twee zaken die ikzelf heel belangrijk vind. Ze pakken het echter op zo'n knullige manier aan, met zulke abjecte, inconsequente en ook haatvolle standpunten, dat ik er nooit daadwerkelijk op stemmen zal.
The End Times are wild
pi_80635576
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Er kunnen toch goed punten zijn uit het programma waar men achterstaat. Ik heb nog nooit een partij gevonden waarmee ik het eens wat met alle partijpunten. Ik kan daarom best begrijpen waarom bepaalde mensen op de PVV stemmen.
Ja, maar wegen die ook op tegen die slechte punten? En het hangt ook helemaal af waar de PVV vooral de nadruk op heeft liggen. In dit geval is dat de islam, wat ik ook zwaar overdreven vind.

Ik zou me niet willen associeren met een partij die zulke stompzinnige dingen in zijn partijprogramma heeft staan. Blijkbaar maakt dan andere mensen niet uit? Ik bedoel, kopvoddentax? De PVV is toch gewoon een lachertje. Ik ben het wel vaker niet eens met (rechtse) standpunten, maar deze zijn ronduit belachelijk en onwerkelijk. En daar zijn er wel 15/20 van.
pi_80635596
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

andersom denk ik ... hij vind Israel leuk omdat moslims Israel stom vinden

hij roept nota bene dingen voor Israel waar ze in Israel zelf geeneens achterstaan
Oww wat dan

Dat van Jordanië
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:17:32 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635597
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het zit diep hè. Inhoudelijker gaat het niet worden.
klopt! lekker links sarren. overigens ga ik geen wilders stemmen.
pi_80635636
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

De enige reden waarom ik neig om PVV te stemmen (terwijl ik het een volstrekt incompetente, belachelijke blaaspartij vind, zie meerdere topics hierover), is dat het de enige partij is die uitgesproken tegen massa-immigratie is en voor behoud van de Nederlandse identiteit. Dat zijn twee zaken die ikzelf heel belangrijk vind. Ze pakken het echter op zo'n knullige manier aan, met zulke abjecte, inconsequente en ook haatvolle standpunten, dat ik er nooit daadwerkelijk op stemmen zal.
Uitgesproken voor behoud van de Nederlandse Identiteit, maar ondertussen willen ze allemaal maatregelen invoeren die daar juist tegenin gaan. Dan begrijp ik nogsteeds niet dat je "neigt" om op de PVV te stemmen.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:18:57 #167
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80635637
quote:
[..]
Daar is iig niets mis mee, mijn IQ is net als dat van iedere FOK!ker gewoon 140
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80635643
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar wegen die ook op tegen die slechte punten? En het hangt ook helemaal af waar de PVV vooral de nadruk op heeft liggen. In dit geval is dat de islam, wat ik ook zwaar overdreven vind.

Ik zou me niet willen associeren met een partij die zulke stompzinnige dingen in zijn partijprogramma heeft staan. Blijkbaar maakt dan andere mensen niet uit? Ik bedoel, kopvoddentax? De PVV is toch gewoon een lachertje. Ik ben het wel vaker niet eens met (rechtse) standpunten, maar deze zijn ronduit belachelijk en onwerkelijk. En daar zijn er wel 15/20 van.
Dat kan opwegen tegen de punten waar je het niet eens mee bent. Bij de vorige verkiezingen ging mijn stem naar D66, terwijl ik volledig tegen referenda ben. Andere punten spraken me zo aan dat ik toch op de partij gestemd heb. Voor kiezers van de PVV kan hetzelfde het geval zijn.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:19:10 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635645
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

en waar geef ik aan dat ik pvv goed vind? heb je mijn reacties wel gelezen?
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:19:17 #170
249559 crew  Lavenderr
pi_80635648
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Gelukkig staat het je vrij om op een andere partij te stemmen. Er is genoeg keuze voor iedereen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:19:32 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635659
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar is iig niets mis mee, mijn IQ is net als dat van iedere FOK!ker gewoon 140
heb je ook een grote internetkut?
pi_80635676
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij worden de meeste Marokkaanse jongeren die hier geboren worden verplicht om een Marokkaanse paspoort te nemen. Vandaar dat die namen dus ook verplicht worden.

En wat dan nog als ze maar 1 paspoort hebben, ook afpakken? Schuld -> gevolg.
pi_80635680
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Gelukkig staat het je vrij om op een andere partij te stemmen. Er is genoeg keuze voor iedereen.
De PVV is echt een partij voor jou denk ik.
Allah Al Watan Al Malik
pi_80635683
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat kan ik nog enigszins begrijpen. Maar dan blijf jij ten minste nog reëel.

Alleen komt daar ook nog eens bij dat ik zelf denk dat een stem naar de PVV een verloren stem is, omdat:
1) Ze nooit een coalitie kunnen vormen
2) Als ze het al voor elkaar krijgen om te regeren, dan zal het kabinet binnen de kortste keren vallen, omdat de meeste standpunten van de PVV gewoon te extreem en afwijkend zijn. Je wordt het dan echt niet eens. Dat is ook waarom ik denk dat de SP nooit in de regering zal komen. Te links volgens velen. Zo werkt het gewoon.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:21:33 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80635713
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je ook een grote internetkut?
Nee, 23 cm komt er bij mij niet in
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80635776
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat een dooddoener.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:24:42 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635804
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, 23 cm komt er bij mij niet in
ik vrees dat onze vriendschap dan van korte duur is
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:25:24 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80635822
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat onze vriendschap dan van korte duur is
Zo intiem zouden we toch al niet worden
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80635826
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:43 schreef Arth_NL het volgende:
Deze is ook "mooi":
[..]
!!!!!!!!!

Ik stel voor om iedereen die de komende verkiezingen op de P V V stemt te registreren als geestesziek.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:26:20 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_80635851
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De PVV is echt een partij voor jou denk ik.
Oh ja? Vertel
pi_80635873
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat kan opwegen tegen de punten waar je het niet eens mee bent. Bij de vorige verkiezingen ging mijn stem naar D66, terwijl ik volledig tegen referenda ben. Andere punten spraken me zo aan dat ik toch op de partij gestemd heb. Voor kiezers van de PVV kan hetzelfde het geval zijn.
Bij andere partijen kan ik dat begrijpen, maar de PVV is dan toch een extreem geval apart naar mijn mening.
Die afweging is voor iedereen persoonlijk, dat is waar. Maar begrijpen doe ik het niet.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:27:38 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_80635904
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat een dooddoener.
Waarom is dat een dooddoener? Het ís toch gewoon zo? Zoveel partijen, voor elck wat wils .
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:28:29 #183
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80635934
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef waht het volgende:

[..]

!!!!!!!!!

Ik stel voor om iedereen die de komende verkiezingen op de P V V stemt te registreren als geestesziek.
en hoe classificeer jij de mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat de pvda ons land voor stemmen verkocht heeft? nsb'ers?
pi_80636018
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

klopt! lekker links sarren. overigens ga ik geen wilders stemmen.
Mijn fout, iets te snel geoordeeld dan.
Ik wist niet waar ik een links-generaliserende, populistische blater anders onder moest scharen.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 15:30:47 #185
230491 Zith
pls tip
pi_80636022
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom is dat een dooddoener? Het ís toch gewoon zo? Zoveel partijen, voor elck wat wils .
Omdat je dat bij elke discussie over elke partij wel kan zeggen...
"Ik ben het niet eens met de PvdA want die vi...."
"-dan stem je toch op iets anders?"
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_80636077
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en hoe classificeer jij de mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat de pvda ons land voor stemmen verkocht heeft? nsb'ers?
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:32:46 #187
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_80636079
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Uitgesproken voor behoud van de Nederlandse Identiteit, maar ondertussen willen ze allemaal maatregelen invoeren die daar juist tegenin gaan. Dan begrijp ik nogsteeds niet dat je "neigt" om op de PVV te stemmen.
Neigen wil toch niet zeggen dat je het doet? Ik overweeg het niet eens, vind het een waardeloze partij. En deze partij wordt niet beter naarmate zij "volwassener" wordt, maar juist slechter, hysterischer!

Het massa-immigratie/identiteitsstandpunt valt heus wel op een fatsoenlijke manier te uiten, het zijn helemaal geen abjecte standpunten an sich. Wilders máákt ze abject door er op deze manier mee om te gaan. Wat dat betreft bewijst hij eerder links dan rechts een punt. Ik vind dat behoud van de NI bij geen enkele partij echt terug. Dat het bij de PVV inderdaad inconsequent is (wel roepen dat je het heel belangrijk vind, maar ondertussen veel kernwaarden inherent verloochenen) komt omdat de PVV zo'n knuddepartij is.

Net zoals ze in het partijprogramma bijzonder onderwijs als grondrecht willen garanderen, en één regel daaronder staat dan dat ze islamitische scholen willen verbieden! . Iemand die BO heel belangrijk vind kan daardoor genegen zijn op de PVV te stemmen (maar doet het uiteraard niet, want de facto zijn ze hier ook extreem inconsequent in)
The End Times are wild
pi_80636083
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus discussie is nergens voor nodig. Iedereen kan immers stemmen wat ie wil.
Nou klaar, sluit het forum maar.
Anders snap ik je punt niet van die reactie, dan had je er beter inhoudelijk op in kunnen gaan.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:33:51 #189
249559 crew  Lavenderr
pi_80636117
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk gáát het er toch ook om dat je stemt op een partij waarvan je vind dat hij het beste bij jouw politieke ideeen past?
Je leest alle programma's en maakt je keuze.
pi_80636125
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Precies.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:35:16 #191
8781 crew  Frutsel
pi_80636165
quote:

[..]

Ik heb het al vaker gezegd... groot deel van de PVV stemt uit protest denk ik. Onvrede met alles wat ambtenaar, regering, bankbonus, salarissen, criminaliteit, europa, euro te maken heeft. Dan maar PVV. Boeien wat het verder oplevert. Kan je dom vinden. Net zoals mensen het dom vinden als je niet gaat stemmen, of op Bos stemde omdat ie een lekker kontje had etc etc. Het afgeven van zon signaal is belangrijker dan de rest.

Of die mensen hoogopgeleid zijn of laagopgeleid boeit niet zo... de onvrede ziet dieper dan een partijprogramma.
quote:
maar waarom dan proberen er wat goeie puntjes uit te halen als zijn belangrijkste standpunten gewoon prut zijn
Wat voor jou een belangrijk stempunt kan zijn hoeft voor iemand anders helemaal niet belangrijk te zijn. Sommigen staren zich blind op het asielbeleid en moslimproblematiek zoals Wilders die voorstelt, anderen louter omdat ze kwaad zijn. Zag je bij Fortuin ook.
quote:
Naar mijn mening, dan. Dan probeer je gewoon wanhopig de PVV goed te praten.
Als je enigszins iets probeert te zeggen word je al weggezet in de PVV hoek, laat staan als je zelf SP stemt.
pi_80636168
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar uiteindelijk gáát het er toch ook om dat je stemt op een partij waarvan je vind dat hij het beste bij jouw politieke ideeen past?
Maar dat is voor de discussie toch niet van belang? Of vind je discussies dan maar nutteloos?

Mijn eigen stem is mijn keuze, maar daarom kan ik er nog wel van balen dat de PVV zo groot wordt.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:36:37 #193
8781 crew  Frutsel
pi_80636210
quote:

[..]

Nee hoor, je doet gewoon de stemwijzer
Weet je hoeveel tijd dat kost, alles doorlezen
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:36:39 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_80636211
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus discussie is nergens voor nodig. Iedereen kan immers stemmen wat ie wil.
Nou klaar, sluit het forum maar.
Anders snap ik je punt niet van die reactie, dan had je er beter inhoudelijk op in kunnen gaan.
Dit is NWS... maar we kunnen dan idd sowieso VKZ sluiten
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_80636214
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee gewoon slecht geïnformeerd of hypocriet of naïef.
  † In Memoriam † vrijdag 23 april 2010 @ 15:38:41 #196
230491 Zith
pls tip
pi_80636293
quote:

[..]

Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?

mvg,

sebastian
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:40:24 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80636355
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?

mvg,

sebastian
die argument?
pi_80636380
quote:

[..]

Ja daarom. Geen enkele partij houdt zich aan een partijprogramma dus...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_80636484
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja daarom. Geen enkele partij houdt zich aan een partijprogramma dus...
Leugen en irrelevant.

Maar je bedoelt dat dit partijprogramma puur is gemaakt om klagend klootjesvolk te trekken. Dat klopt natuurlijk.
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 15:44:32 #200
8781 crew  Frutsel
pi_80636495
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is NWS... maar we kunnen dan idd sowieso VKZ sluiten
Dit topic had dan ook beter in POL of VLZ gepast, aangezien de verkiezingsprogramma's van de andere partijen hier niet of nauwelijks aan bod kwamen. Maar ja... we zullen "linksch" maar zijn lolletje gunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')