Toch zijn de users op dit forum die PVV gaan stemmen niet eens laagopgeleid. Althans, dat maak ik niet op uit hun posts. Het is gewoon getypt in goed Nederlands, over het algemeen. Ik snap dat niet, waarom je als hoogopgeleid persoon op zo'n debiele partij stemt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:59 schreef LXIV het volgende:
Jullie vergeten dat de helft van de Nederlanders op VMBO-niveau hangt, en dat in hun ogen deze standpunten juist wel heel acceptabel zijn. "Eindelijk zegt iemand in de kamer ook eens wat ík ervan denk!
vooral als je ziet hoe krampachtig er door linkse fok!kertjes gereageerd wordt. ze doen net of een partijprogramma ooit nageleefd wordt door hun linkse landverraders.quote:
Ik kan er ook niet bij dat je kennelijk zo intelligent maar toch zo kortzichtig kunt zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch zijn de users op dit forum die PVV gaan stemmen niet eens laagopgeleid. Althans, dat maak ik niet op uit hun posts. Het is gewoon getypt in goed Nederlands, over het algemeen. Ik snap dat niet, waarom je als hoogopgeleid persoon op zo'n debiele partij stemt.
misschien zegt dat dan meer over jouw intelligentie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet bij dat je kennelijk zo intelligent maar toch zo kortzichtig kunt zijn
Da's wat anders, ik ben ook voor een hardere aanpak op sommige fronten. Nogmaals, er is een groep allochtone probleemjfiguren van de 2e en 3e generatie, die alleen een Nederlands paspoort hebben. Waar sturen we die heen als Wilders zijn plan ten uitvoer brengt? Turkije en Marokko hebben geen enkele plicht om zomaar mensen van Turkse en Marokkaanse afkomst op te nemen omdat wij ze zat zijn, een huidskleur en taal betekend niet automatisch dat iemand een ingezetene van dat land is. Dat kan dus nooit werken, net als de meeste plannen van de PVV. Ben trouwens ook wel benieuwd waar hij de Nederlandse probleemjongeren wil laten, of mogen die bij zijn gewapende tak van de partij als stadsguerrilla?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[..]
Is dat ons probleem? Marokko kan ook namen dwingen bij Nederlandse-Marokkanen die hier geboren worden. Het moet eens wat harder worden in plaats van die softe gedrag.
De eerste PVV-stemmer meldt zich!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral als je ziet hoe krampachtig er door linkse fok!kertjes gereageerd wordt. ze doen net of een partijprogramma ooit nageleefd wordt door hun linkse landverraders.
Daarvoor wil 'ie die heropvoedingskampen invoeren, denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's wat anders, ik ben ook voor een hardere aanpak op sommige fronten. Nogmaals, er is een groep allochtone probleemjfiguren van de 2e en 3e generatie, die alleen een Nederlands paspoort hebben. Waar sturen we die heen als Wilders zijn plan ten uitvoer brengt? Turkije en Marokko hebben geen enkele plicht om zomaar mensen van Turkse en Marokkaanse afkomst op te nemen omdat wij ze zat zijn, een huidskleur en taal betekend niet automatisch dat iemand een ingezetene van dat land is. Dat kan dus nooit werken, net als de meeste plannen van de PVV. Ben trouwens ook wel benieuwd waar hij de Nederlandse probleemjongeren wil laten, of mogen die bij zijn gewapende tak van de partij als stadsguerrilla?
Heb jij dit topic überhaupt gelezen? Hoe kun je de PVV dan nog goed vinden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zegt dat dan meer over jouw intelligentie?
Links links links....quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vooral als je ziet hoe krampachtig er door linkse fok!kertjes gereageerd wordt. ze doen net of een partijprogramma ooit nageleefd wordt door hun linkse landverraders.
Er kunnen toch goed punten zijn uit het programma waar men achterstaat. Ik heb nog nooit een partij gevonden waarmee ik het eens wat met alle partijpunten. Ik kan daarom best begrijpen waarom bepaalde mensen op de PVV stemmen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dit topic überhaupt gelezen? Hoe kun je de PVV dan nog goed vinden.
De enige reden waarom ik neig om PVV te stemmen (terwijl ik het een volstrekt incompetente, belachelijke blaaspartij vind, zie meerdere topics hierover), is dat het de enige partij is die uitgesproken tegen massa-immigratie is en voor behoud van de Nederlandse identiteit. Dat zijn twee zaken die ikzelf heel belangrijk vind. Ze pakken het echter op zo'n knullige manier aan, met zulke abjecte, inconsequente en ook haatvolle standpunten, dat ik er nooit daadwerkelijk op stemmen zal.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toch zijn de users op dit forum die PVV gaan stemmen niet eens laagopgeleid. Althans, dat maak ik niet op uit hun posts. Het is gewoon getypt in goed Nederlands, over het algemeen. Ik snap dat niet, waarom je als hoogopgeleid persoon op zo'n debiele partij stemt.
Ja, maar wegen die ook op tegen die slechte punten? En het hangt ook helemaal af waar de PVV vooral de nadruk op heeft liggen. In dit geval is dat de islam, wat ik ook zwaar overdreven vind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er kunnen toch goed punten zijn uit het programma waar men achterstaat. Ik heb nog nooit een partij gevonden waarmee ik het eens wat met alle partijpunten. Ik kan daarom best begrijpen waarom bepaalde mensen op de PVV stemmen.
Oww wat danquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
andersom denk ik ... hij vind Israel leuk omdat moslims Israel stom vinden
hij roept nota bene dingen voor Israel waar ze in Israel zelf geeneens achterstaan
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zit diep hè.Inhoudelijker gaat het niet worden.
Uitgesproken voor behoud van de Nederlandse Identiteit, maar ondertussen willen ze allemaal maatregelen invoeren die daar juist tegenin gaan. Dan begrijp ik nogsteeds niet dat je "neigt" om op de PVV te stemmen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik neig om PVV te stemmen (terwijl ik het een volstrekt incompetente, belachelijke blaaspartij vind, zie meerdere topics hierover), is dat het de enige partij is die uitgesproken tegen massa-immigratie is en voor behoud van de Nederlandse identiteit. Dat zijn twee zaken die ikzelf heel belangrijk vind. Ze pakken het echter op zo'n knullige manier aan, met zulke abjecte, inconsequente en ook haatvolle standpunten, dat ik er nooit daadwerkelijk op stemmen zal.
Daar is iig niets mis mee, mijn IQ is net als dat van iedere FOK!ker gewoon 140quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien zegt dat dan meer over jouw intelligentie?
Dat kan opwegen tegen de punten waar je het niet eens mee bent. Bij de vorige verkiezingen ging mijn stem naar D66, terwijl ik volledig tegen referenda ben. Andere punten spraken me zo aan dat ik toch op de partij gestemd heb. Voor kiezers van de PVV kan hetzelfde het geval zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar wegen die ook op tegen die slechte punten? En het hangt ook helemaal af waar de PVV vooral de nadruk op heeft liggen. In dit geval is dat de islam, wat ik ook zwaar overdreven vind.
Ik zou me niet willen associeren met een partij die zulke stompzinnige dingen in zijn partijprogramma heeft staan. Blijkbaar maakt dan andere mensen niet uit? Ik bedoel, kopvoddentax? De PVV is toch gewoon een lachertje. Ik ben het wel vaker niet eens met (rechtse) standpunten, maar deze zijn ronduit belachelijk en onwerkelijk. En daar zijn er wel 15/20 van.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb jij dit topic überhaupt gelezen? Hoe kun je de PVV dan nog goed vinden.
Gelukkig staat het je vrij om op een andere partij te stemmen. Er is genoeg keuze voor iedereen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar wegen die ook op tegen die slechte punten? En het hangt ook helemaal af waar de PVV vooral de nadruk op heeft liggen. In dit geval is dat de islam, wat ik ook zwaar overdreven vind.
Ik zou me niet willen associeren met een partij die zulke stompzinnige dingen in zijn partijprogramma heeft staan. Blijkbaar maakt dan andere mensen niet uit? Ik bedoel, kopvoddentax? De PVV is toch gewoon een lachertje. Ik ben het wel vaker niet eens met (rechtse) standpunten, maar deze zijn ronduit belachelijk en onwerkelijk. En daar zijn er wel 15/20 van.
heb je ook een grote internetkut?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar is iig niets mis mee, mijn IQ is net als dat van iedere FOK!ker gewoon 140
Volgens mij worden de meeste Marokkaanse jongeren die hier geboren worden verplicht om een Marokkaanse paspoort te nemen. Vandaar dat die namen dus ook verplicht worden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Da's wat anders, ik ben ook voor een hardere aanpak op sommige fronten. Nogmaals, er is een groep allochtone probleemjfiguren van de 2e en 3e generatie, die alleen een Nederlands paspoort hebben. Waar sturen we die heen als Wilders zijn plan ten uitvoer brengt? Turkije en Marokko hebben geen enkele plicht om zomaar mensen van Turkse en Marokkaanse afkomst op te nemen omdat wij ze zat zijn, een huidskleur en taal betekend niet automatisch dat iemand een ingezetene van dat land is. Dat kan dus nooit werken, net als de meeste plannen van de PVV. Ben trouwens ook wel benieuwd waar hij de Nederlandse probleemjongeren wil laten, of mogen die bij zijn gewapende tak van de partij als stadsguerrilla?
De PVV is echt een partij voor jou denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig staat het je vrij om op een andere partij te stemmen. Er is genoeg keuze voor iedereen.
Dat kan ik nog enigszins begrijpen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik neig om PVV te stemmen (terwijl ik het een volstrekt incompetente, belachelijke blaaspartij vind, zie meerdere topics hierover), is dat het de enige partij is die uitgesproken tegen massa-immigratie is en voor behoud van de Nederlandse identiteit. Dat zijn twee zaken die ikzelf heel belangrijk vind. Ze pakken het echter op zo'n knullige manier aan, met zulke abjecte, inconsequente en ook haatvolle standpunten, dat ik er nooit daadwerkelijk op stemmen zal.
Nee, 23 cm komt er bij mij niet inquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je ook een grote internetkut?
Wat een dooddoener.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gelukkig staat het je vrij om op een andere partij te stemmen. Er is genoeg keuze voor iedereen.
ik vrees dat onze vriendschap dan van korte duur isquote:
Zo intiem zouden we toch al niet wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vrees dat onze vriendschap dan van korte duur is![]()
![]()
quote:
Oh ja? Vertelquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De PVV is echt een partij voor jou denk ik.
Bij andere partijen kan ik dat begrijpen, maar de PVV is dan toch een extreem geval apart naar mijn mening.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan opwegen tegen de punten waar je het niet eens mee bent. Bij de vorige verkiezingen ging mijn stem naar D66, terwijl ik volledig tegen referenda ben. Andere punten spraken me zo aan dat ik toch op de partij gestemd heb. Voor kiezers van de PVV kan hetzelfde het geval zijn.
en hoe classificeer jij de mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat de pvda ons land voor stemmen verkocht heeft? nsb'ers?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef waht het volgende:
[..]!!!!!!!!!
Ik stel voor om iedereen die de komende verkiezingen op de P V V stemt te registreren als geestesziek.
Mijn fout, iets te snel geoordeeld dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
klopt! lekker links sarren. overigens ga ik geen wilders stemmen.
Omdat je dat bij elke discussie over elke partij wel kan zeggen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat een dooddoener? Het ís toch gewoon zo? Zoveel partijen, voor elck wat wils .
quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe classificeer jij de mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat de pvda ons land voor stemmen verkocht heeft? nsb'ers?
Neigen wil toch niet zeggen dat je het doet? Ik overweeg het niet eens, vind het een waardeloze partij. En deze partij wordt niet beter naarmate zij "volwassener" wordt, maar juist slechter, hysterischer!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uitgesproken voor behoud van de Nederlandse Identiteit, maar ondertussen willen ze allemaal maatregelen invoeren die daar juist tegenin gaan. Dan begrijp ik nogsteeds niet dat je "neigt" om op de PVV te stemmen.
Dus discussie is nergens voor nodig. Iedereen kan immers stemmen wat ie wil.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat een dooddoener? Het ís toch gewoon zo? Zoveel partijen, voor elck wat wils .
Maar uiteindelijk gáát het er toch ook om dat je stemt op een partij waarvan je vind dat hij het beste bij jouw politieke ideeen past?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat je dat bij elke discussie over elke partij wel kan zeggen...
"Ik ben het niet eens met de PvdA want die vi...."
"-dan stem je toch op iets anders?"
Precies.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat je dat bij elke discussie over elke partij wel kan zeggen...
"Ik ben het niet eens met de PvdA want die vi...."
"-dan stem je toch op iets anders?"
Ik heb het al vaker gezegd... groot deel van de PVV stemt uit protest denk ik. Onvrede met alles wat ambtenaar, regering, bankbonus, salarissen, criminaliteit, europa, euro te maken heeft. Dan maar PVV. Boeien wat het verder oplevert. Kan je dom vinden. Net zoals mensen het dom vinden als je niet gaat stemmen, of op Bos stemde omdat ie een lekker kontje had etc etc. Het afgeven van zon signaal is belangrijker dan de rest.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor jou een belangrijk stempunt kan zijn hoeft voor iemand anders helemaal niet belangrijk te zijn. Sommigen staren zich blind op het asielbeleid en moslimproblematiek zoals Wilders die voorstelt, anderen louter omdat ze kwaad zijn. Zag je bij Fortuin ook.quote:maar waarom dan proberen er wat goeie puntjes uit te halen als zijn belangrijkste standpunten gewoon prut zijn
Als je enigszins iets probeert te zeggen word je al weggezet in de PVV hoek, laat staan als je zelf SP stemt.quote:Naar mijn mening, dan. Dan probeer je gewoon wanhopig de PVV goed te praten.
Maar dat is voor de discussie toch niet van belang? Of vind je discussies dan maar nutteloos?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gáát het er toch ook om dat je stemt op een partij waarvan je vind dat hij het beste bij jouw politieke ideeen past?
Je leest alle programma's en maakt je keuze.
Nee hoor, je doet gewoon de stemwijzerquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk gáát het er toch ook om dat je stemt op een partij waarvan je vind dat hij het beste bij jouw politieke ideeen past?
Dit is NWS... maar we kunnen dan idd sowieso VKZ sluitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus discussie is nergens voor nodig. Iedereen kan immers stemmen wat ie wil.
Nou klaar, sluit het forum maar.
Anders snap ik je punt niet van die reactie, dan had je er beter inhoudelijk op in kunnen gaan.
Nee gewoon slecht geïnformeerd of hypocriet of naïef.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en hoe classificeer jij de mensen die het mogelijk hebben gemaakt dat de pvda ons land voor stemmen verkocht heeft? nsb'ers?
Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
die argument?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:38 schreef Zith het volgende:
[..]
Luister meid, een dooddoener kapt de discussie af met een argument die niets met de discussie te maken heeft. Een discussie over standpunten van de PVV onderbreken met een argument dat er niet over de standpunten gepraat hoeft te worden is een dooddoener, je maakt de discussie dood. Snap je nu waarom het een dooddoener is?
mvg,
sebastian
Ja daarom. Geen enkele partij houdt zich aan een partijprogramma dus...quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Leugen en irrelevant.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja daarom. Geen enkele partij houdt zich aan een partijprogramma dus...
Dit topic had dan ook beter in POL of VLZ gepast, aangezien de verkiezingsprogramma's van de andere partijen hier niet of nauwelijks aan bod kwamen. Maar ja... we zullen "linksch" maar zijn lolletje gunnenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is NWS... maar we kunnen dan idd sowieso VKZ sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |