De EUssr.quote:Een andere aantasting van onze democratie heet Europese Unie. Die gaat steeds meer lijken
op de oude Sovjet-Unie. De EUssr.
Wat is dat nou voor'n taalgebruik?quote:• Schaf het parlement dat geen parlement is maar af (we bedoelen die club die heen en
weer reist tussen Brussel en Straatsburg)
kan ook zijn:quote:Alleen de PVV komt op voor het behoud van de verzorgingsstaat en pleit daarom voor
het stopzetten van de immigratie uit islamitische landen.
Mat een holle onzin. Moet het werkelijk overal over de islam gaan?quote:Alleen de PVV komt op voor het gebruik van paarse autobanden en pleit daarom voor
het stopzetten van de immigratie uit islamitische landen.
En al die PVVers hier maar roepen dat dat een grap van Wilders was en dat hij heus niet zulke domme dingen zou menenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
• Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
Kopvoddentax, nog altijd geen grap?![]()
Het zal ook niet voor niets zijn dat hij geen openheid biedt over de bronnen van de donaties.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las pas ook een stukje van een Amerikaan die idd helemaal weg was van Wilders en zijn plannen.
Het zou dus prima kunnen dat de Joodse Lobby in de VS meer banden met Wilders heeft dan wij denken.
"Deze paragraaf wordt u aangeboden door het Likud-partijbureau"quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
ah, zionistische puntjes moesten er ook instaan:
![]()
[..]
Wat een opruiend verhaal, ik ben best geschokt eigenlijk. Roept hij hier op tot oorlog?
andersom denk ik ... hij vind Israel leuk omdat moslims Israel stom vindenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ook niet voor niets zijn dat hij geen openheid biedt over de bronnen van de donaties.
Verder denk ik dat zijn strijd tegen de islam is ingegeven door deze zelfde mensen en zijn liefde voor Israël.
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
andersom denk ik ... hij vind Israel leuk omdat moslims Israel stom vinden
hij roept nota bene dingen voor Israel waar ze in Israel zelf geeneens achterstaan
Wat een onzin. Pure propaganda en populistische prietpraat.quote:De Canon van de Nederlandse geschiedenis wordt verplicht.Kinderen leren nu over hoe mooi de islam is en dat het een verrijking is van Nederland, maar wat de Tachtigjarige Oorlog was, is hen onbekend.
Gatverdamme.quote:• Op elke school en elk overheidsgebouw moet onze vlag wapperen
Respect? Waarom? Mag je het geen kuttradities vinden? Ben je dan geen goeie Nederlander?quote:Respect voor de vele lokale tradities: kievietseieren zoeken in Friesland, carnaval in
Limburg etc.
Dan hoef je niet meer zelf je Ariërverklaring in te vullen, die rolt dan zo uit de computer. Hartstikke handig.quote:
Het dient natuurlijk geen enkel doel, hoewel het me in sommige gevallen verbaast hoe slecht mensen op de hoogte zijn van bepaalde zaken, juist doordat er geen enkele registratie lijkt te zijn in NL.quote:
Nee, niet mee eens. We mogen best trots zijn op onze vlag. Waarom niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gatverdamme.Nationalistische onzin.
[..]
Respect? Waarom? Mag je het geen kuttradities vinden? Ben je dan geen goeie Nederlander?
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gatverdamme.Nationalistische onzin.
[..]
Respect? Waarom? Mag je het geen kuttradities vinden? Ben je dan geen goeie Nederlander?
Nee, als jij in Eindhoven bent en je gaat ieder jaar met Carnaval op vakantie in Drenthe dan ben je een schande voor het Braboschap.... en dan zul je moeten verhuizen, dat jullie allebei een goeie baan bij Philips hebben doet er dan niet toe, dan ga je maar leren voor bewaker in Veenhuizenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het zo onnodig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. We mogen best trots zijn op onze vlag. Waarom niet?
tuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, niet mee eens. We mogen best trots zijn op onze vlag. Waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |