Wij worden zelfs geacht om niet-onderdanen in te nemen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waar die niet-Nederlanders na het plegen van een misdrijf heen moeten? Wat nou als Marokko zegt, je mag ze houden? We kunnen een land niet dwingen ex-onderdanen "terug te nemen".
Ik verwacht dat de PVV het straks weer beter gaat doen in de peilingen. Als de debatten gevoerd gaan worden dan komen de mooie woorden van Wilders weer en daar gaan vast wel mensen achter staan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef Arth_NL het volgende:
Dit moet een grap zijn. Toch?
Als de PVV nu niet instort in de peilingen is er echt iets zwaar mis in Nederland.
Dus als een lijk met een kogelgat wordt gevonden in een huis moet het OM gaan bewijzen dat het geen insluiper was? Lijkt me linke soep.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
• Omkering bewijslast bij noodweer in eigen woning/bedrijf
Die conclusie trek je zelf, maar op 3 kwart zit die stempel niet eens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op die goeie punten die ik daar zie staan (en dat zijn er niet veel) ligt bij de PVV niet eens de nadruk.
De nadruk ligt bij alles wat tegen de islam is.
Is dat ons probleem? Marokko kan ook namen dwingen bij Nederlandse-Marokkanen die hier geboren worden. Het moet eens wat harder worden in plaats van die softe gedrag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:29 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen waar die niet-Nederlanders na het plegen van een misdrijf heen moeten? Wat nou als Marokko zegt, je mag ze houden? We kunnen een land niet dwingen ex-onderdanen "terug te nemen".
Ik heb het toch niet over 'verbinden'?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat er meer is dat ons verbind dan een vlag.Ik heb echt geen vlag nodig om te worden herinnerd aan onze "Nederlandse identiteit", in hoeverre die er is. Maar met voetbal e.d. is het wel leuk, al dat oranje en zo, wat ook niet eens rood/zwart/wit is.
Klopt, het is geen democratische partij - als je het al een partij wilt noemen. Als je op de PVV stemt, loop je achter een enkele man aan en dat is nooit verstandig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:24 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Die donaties gaan naar een stichting, en die voorziet de PVV weer van geld. Je kan dus wel geld storten, maar nooit invloed uitoeffenen op de standpunten van de partij, hij is volledig alleenheerser. Zijn constructie is juridisch veilig, dus hij mag meedoen aan de verkiezingen, maar daar is alles ook wel mee gezegd. Dat aleen is al reden voor mij om nooit op die club te gaan stemmen, nog afgezien van zijn partijprogramma, wat een kneuzen.
En dat was nog niet bekend? Daar maakt Wilders ook geen geheim van volgens mijquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De nadruk ligt bij alles wat tegen de islam is.
Zelfs al zou je een vlag belangrijk vinden, dan nog moet je toch inzien dat overal vlaggen ophangen geforceerd overkomt en dat het daarom al helemaal nietszeggend wordt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over 'verbinden'?
Onze vlag staat symbool voor ons land, zoals alle vlaggen van alle landen ter wereld.
Geldt dat voor iedereen bij de politie? Is dat niet heel lastig rechercheren? Of moeten alle dossiers gewoon mee de straat op?quote:• Agenten moeten minstens 80 procent van hun werktijd zichtbaar op straat zijn
Nee, en dan even afgezien van het feit dat die ene man vooral populistisch bezig is en dus niet echt een haalbaar programma heeft, stort het als een kaartenhuis in elkaar als die ene man wegvalt.....quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, het is geen democratische partij - als je het al een partij wilt noemen. Als je op de PVV stemt, loop je achter een enkele man aan en dat is nooit verstandig.
Als het ons niet verbindt, waarom is het dan zo'n belangrijk Nederlands symbool? Ik denk dat de meeste andere landen niet eens weten hoe onze vlag eruit ziet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over 'verbinden'?
Onze vlag staat symbool voor ons land, zoals alle vlaggen van alle landen ter wereld.
Winter-efteling neem ik aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:34 schreef sp3c het volgende:
die heropvoedingskampen vind ik tof![]()
weekje efteling is dat toch?
daar word je hollander van
Dat is echt weer zo'n "we roepen maar wat" punt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef freako het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen bij de politie? Is dat niet heel lastig rechercheren? Of moeten alle dossiers gewoon mee de straat op?
Bovendien zijn niet alle politiemensen opgeleid voor werk op straat. Het bestaat nou eenmaal niet enkel daaruit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef freako het volgende:
[..]
Geldt dat voor iedereen bij de politie? Is dat niet heel lastig rechercheren? Of moeten alle dossiers gewoon mee de straat op?
Nee klopt, maar waarom dan proberen er wat goeie puntjes uit te halen als zijn belangrijkste standpunten gewoon prut zijn? Naar mijn mening, dan. Dan probeer je gewoon wanhopig de PVV goed te praten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En dat was nog niet bekend? Daar maakt Wilders ook geen geheim van volgens mij
Ik vraag me ook af hoe zie in die resterende tijd dan al hun PV's moeten verwerken. Denk dat dat niet gaat lukken. Of krijgen ze een laptop mee, zodat ze dat op een bankje in het park kunnen doen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef freako het volgende:
[..]
quote:De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.
Dat is ook nog eens zo. Als ik nu ergens de Nederlandse vlag zie hangen/wapperen is dat speciaal en valt het me ook op. Bij zo'n verplichting denk ik dat dat snel afgelopen is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zelfs al zou je een vlag belangrijk vinden, dan nog moet je toch inzien dat overal vlaggen ophangen geforceerd overkomt en dat het daarom al helemaal nietszeggend wordt?
Ik zie de foto's op GeenStijl al voor me.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef Wombcat het volgende:
Of krijgen ze een laptop mee, zodat ze dat op een bankje in het park kunnen doen?
Dat is precies wat ik ook dacht bij het lezen van dat punt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:40 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is echt weer zo'n "we roepen maar wat" punt.
Mensen roepen dat agenten te vaak achter hun bureau zitten, hm misschien wel, laten wij dan maar roepen dat ze... eh, noem eens een leuk percentage... 80%? Ja, klinkt hoog! 80% van de tijd op straat staan!
Zo is het bedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |