amaranta maakt die zelf geloof ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:02 schreef Saffier het volgende:
Wie kan mij helpen aan een linkje/adres waar ik een bv-armband kan kopen?
Wat een drama Daviniaquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:30 schreef DaviniaHR het volgende:
Mooie poster idd!
kheb koorts, dus we gaan weer naar het zkh! Adios!
Goed man!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhhh davinia.. wat heb jij een BV-leed.... ik vind het zooooo ontzettend knap dat je ondanks alles nog steeds BV geeft!petje af hoor!
Ik zit inmiddels ook alweer op 21 weken BV! ik ga in elk geval door met kolven tot 26 weken.. (een half jaar!!) en dan ws langzaamaan afbouwen...
hier wel zo ja, op schoot zittend. Over het algemeen omdat ik haar dan niet snel genoeg omdraai voor de andere kant en dan valt ze zelf alvast aan en duikt erop afquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:21 schreef Linda2205 het volgende:
Hoe doe je dat dan Kersjes? Op je schoot zittend? Want als Lotte op mijn schoot zit, komt ze echt niet op de goede hoogte uit
ja, dit dus!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
ahhhhh davinia.. wat heb jij een BV-leed.... ik vind het zooooo ontzettend knap dat je ondanks alles nog steeds BV geeft!petje af hoor!
Kan hij pijn hebben in zn mondje? Zie je misschien witte puntjes / vlokken in zn mond?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:03 schreef leonieke het volgende:
Kan een baby opeens niet meer weten hoe hij aan de borst moet drinken? Het lijkt wel alsof Thomas zich constant verslikt als hij drinkt. Hierdoor drinkt hij de laatste 36 uur eigenlijk altijd maar een paar minuten aan een stukEn hij zit dan zo te wenen dat hij niet meer opnieuw wil drinken. En het is niet dat als we hem kalm krijgen hij dan wel drinkt, nee hij wacht gewoon zijn 'termijn' terug af. Dus soms gewoon 3 uur niet drinken, dan weer 3 minuten en weer drama en dan pas 3 uur later weer. Zo kan hij toch nooit genoeg binnen krijgen?
Ik zie niets anders dan anders en het voelt ook nog steeds hetzelfde. Ook mijn borsten en tepels zien er nog steeds hetzelfde uit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kan hij pijn hebben in zn mondje? Zie je misschien witte puntjes / vlokken in zn mond?
Heb jij een ander gevoel bij het voeden?
Kolf je 1 borst... Kun je en proberen eerst aan te leggen, lukt het niet dan heb je een flesje.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:33 schreef leonieke het volgende:
Hmz, een raar fenomeen vandaag. Ik heb de eerste keer gekolfd (130ml) en Thomas heeft dat direct opgedronken (zonder enig probleem). Hij leek nog dorst te hebben, maar ik kreeg zo goed als niets meer uit mijn borst met het kolfapparaat, dus dacht ik hem even aan de borst te leggen. Na een minuut wou hij er niet meer van drinken. Nu weet ik natuurlijk niet of het komt omdat hij genoeg had gedronken of omdat hij moeilijk doet aan de borst. Vanavond een nieuwe poging aan de borst denk ik. Of zou ik binnen een paar uur beter kolven voor de zekerheid (als in: als hij niet wil drinken aan de borst kan ik hem tenminste een fles geven)?
Oh doen ze dat vaker dan? Laura begint daar ook mee, dan begint dat armpje te zwaaien en dan die scherpe nageltjes over mijn huidquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef lily het volgende:
Vervelend, Twinkly ..
Leah krabte mijn decollete wel vaak open maar aan mijn haren trekken nog niet (en dat van mij valt ook vreselijk uit trouwens)
Zal wel een fase zijn?
en Niels drinkt dus ook nog 's nachts?
Hopelijk is het een fase, ik las dat er speciale borstvoedingskettingen zijn maar ik denk niet dat zoiets werkt omdat hij niet kijkt wat hij doet.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef lily het volgende:
Vervelend, Twinkly ..
Leah krabte mijn decollete wel vaak open maar aan mijn haren trekken nog niet (en dat van mij valt ook vreselijk uit trouwens)
Zal wel een fase zijn?
en Niels drinkt dus ook nog 's nachts?
Leah doet het nu niet meer gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:42 schreef sindell het volgende:
[..]
Oh doen ze dat vaker dan? Laura begint daar ook mee, dan begint dat armpje te zwaaien en dan die scherpe nageltjes over mijn huidDacht dat het iets tijdelijks zou zijn, omdat ze ontdekt heeft dat ze met die handjes wat kan...
dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:33 schreef oeke het volgende:
Kobus huilt trouwens niet meer, ik denk dat het spruw of tandjes waren. In ieder geval is het over gelukkig.
Niels moet bij Leah in de leer, lief zijn voor je moederquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef lily het volgende:
Twinkly; Leah drinkt ook nog een keer 's nachts en ik vind het niet erg maar anderen schijnen het wel vreemd/raar te vinden.
Ik krijg er wel opmerkingen over (slaapt ze nu nog niet door? ze heeft die voeding toch niet nodig?)
[..]
Leah doet het nu niet meer gelukkig(deed echt vies pijn ja
)
Nu krijg ik zachte kneepjes en aaitjes![]()
Ko drinkt ook nog 's nachts. En ik vind het meestal niet erg, maar fijn en gezellig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:38 schreef lily het volgende:
Twinkly; Leah drinkt ook nog een keer 's nachts en ik vind het niet erg maar anderen schijnen het wel vreemd/raar te vinden.
Ik krijg er wel opmerkingen over (slaapt ze nu nog niet door? ze heeft die voeding toch niet nodig?)
Ko doet dat tijdens het drinken ook niet. Ik heb me daar weleens onzeker over gevoeld. Waar is dat prachtige elkaar in de ogen kijken en drinken moment van ultieme moeder en kind binding?quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:11 schreef Twinkly het volgende:
Wat ik wel eens lees is dat kindjes je zo verliefd aan gaan kijken tijdens het drinken. Maar dat doet Niels dus helemaal niet, hij is veel te druk met drinken en staart voor zich uit of hij is boos (?) en laat steeds los en hapt grommend/gillend weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |