ff copypaste vanuit de kleine beebs:
en dat regelen gaat nog even door; vanmiddag weer een rondje aan de borst gehad (om 14 uur) en tnt heeft ze nog geen honger weer... dus ik denk dat ze goed heeft gedronken...
blijft bijzonder, dat ze nu opeens wel aan de borst wil drinken soms, misschien dat ik het standaard elke dag een keer ga doen, en als dat goed gaat, misschien wel vaker...
maar das net ff hoe het komt...
zou best makkelijk zijn, bijvoorbeeld op de dagen dat ik moet werken; kom vaak rond 16 uur thuis en dan moet ik nog kolven en Evie nog drinken; dan zou ze ook mooi aan de borst kunnen drinken als dit zich zo doorzet...
Evie is dus sinds afgelopen weekend aan het regelen, wil vaker drinken en zoekt ineens naar een tepel.
Ze likt en kust dan mijn armen, decollete en gezicht... dat deed ze eigenlijk nooit. Nu heb ik sinds zaterdag elke dag een keer de borst aangeboden en ze drinkt dan best goed. Heel bijzonder, want echt interesse voor de borst had ze allang niet meer...

Dit brengt wel weer een moeilijk dilemma met zich mee.
Ik kolf nog steeds 4-5 keer op een dag; dus ip heb ik voldoende voeding. Dus ik wil eigenlijk wel weer een beetje gaan oefenen en minstens 1 keer per dag BV geven en een keertje kolven overslaan.
Volledig aan de borst hoeft van mij niet meer; aangezien ik weer aan het werk ben en vanaf juni ook weer nachtdiensten ga doen.. (en stiekem het gemak van de fles ook wel een beetje meespeelt).