quote:Op donderdag 15 april 2010 08:37 schreef DaviniaHR het volgende:geen koorts, de rode plek is al minder, gaat goed zo. TOT NU TOE. kssssjt, wet van fok...
kheb wel het idee dat de ab heeft geholpen om de plek al kleiner te krijgen. gister voelde ik het wel trekken toen ze dronk. dat is de afgelopen weken nooit geweest.
en als onze stinkerigheid nu ook nog mee gaat vallen, ben ik eigenlijk best tevreden
maar, noot aan allen: in geval van bo en je krijgt flucloxacilline, moet je 4 maal daags 500mg hebben. 3 maal daags is niet sterk genoeg!
oeke, hoe gaat het met jouw spruwerigheid?
quote:Op donderdag 15 april 2010 12:15 schreef WupWup het volgende:
Wat ik me nog afvroeg, Freecell jullie hadden toch ook spruw? Heb je dat eigenlijk nog wel behandeld?
Zeker alleen voor de verpakking?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Onnoman het volgende:
ik ben 29.. maar heb nog steeds borstvoeding nodig
als een stuk kauwgum die zijn smaak verliest..quote:
Je moet er ook niet op kauwenquote:Op donderdag 15 april 2010 12:32 schreef Onnoman het volgende:
[..]
als een stuk kauwgum die zijn smaak verliest..
of een stuk zoethout.. die nergens meer naar smaakt
nee... ik sabbel altijd aan zoethout :pquote:
wat ontzettend vervelend dat je productie afneemt... hoop voor jullie dat het zich snel hersteld..quote:Op donderdag 15 april 2010 18:50 schreef Ssserpente het volgende:
Wat grappig, BJ, dat ze dan toch weer aan de borst wil. Instinct.Eén keertje per dag direct uit de borst is het proberen waard, toch?
Mijn productie is nog steeds. En dat terwijl Lente al twee dagen 's avonds geen pyjamapap meer krijgt, ik 'r op m'n vrije dagen minstens elk uur heb aangelegd en ze vannacht bij me heeft geslapen en twee keer gedronken heeft. Ik snap er geen snars van. Het liep als een tierelier en nu kolf ik tussen de 60 en 80 cc per keer.
Tot nu toe heb ik het aan kunnen vullen met m'n voorraadje uit ze vriezer, maar ik ben aan het laatste potje beland.
haha, nee. Heb nog steeds een doosje op mn nachtkastje liggen en een in de luiertas zitten. We hebben ze nog niet nodig gehad, maar je weet maar nooit natuurlijk...quote:Op donderdag 15 april 2010 22:55 schreef DaviniaHR het volgende:
ssserpente, wat raar dat je productie zo is afgenomen? hopelijk is het niet blijvend en kan je door blijven voeden!
bj, wat stoer dat evie weer deels bij je drinkt! dat zou nog wat zijn, als ze nu nog grotendeels live bij je gaat drinken!
linda, heb je de tepelhoedjes al ritueel weggegooid?
vooralsnog hebben we hier geen last van de geurende bijwerkingen van de ab. helemaal top, dus!
ja, nou ja...bij mij wel altijd (ik weet niet of dat voor iedereen geldt)quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:37 schreef happyme28 het volgende:
Oh prettig, ik krijg als ik een paar uur te laat kolf echt mega pijnlijke tieten. Keihard enzo. Maar dat verdwijnt dus begrijp ik. Fijn!
Mja, ik vrees dat ik het de hele borstvoedingsperiode ga hebben aangezien ik iets na 2 maand zal beginnen afbouwen. Denk niet dat het er zal op verbeteren op het moment dat ik afbouw.quote:Op vrijdag 16 april 2010 21:58 schreef lily het volgende:
[..]
ja, nou ja...bij mij wel altijd (ik weet niet of dat voor iedereen geldt)
Dat wat jij hierboven zegt, leonieke, dat heb ik de eerste 2 maanden ook.
Ja, op 1 juni ga ik terug werken. Officieel fulltime (dus elke dag weg voor 7 uur en thuis na 18u), af en toe wel een snipperdag, maar ik zie de combinatie bv en fulltime werken echt niet lukken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:59 schreef mrien het volgende:
Waarom wil je afbouwen dan als je nog niet overtuigd bent? Vanwege het werk?
Mja, ik heb nog geen enkele keer gekolfd en heb altijd gezegd dat ik dat wel zou willen overwegen, maar niet om Thomas er volledig op te 'kweken'.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:01 schreef mrien het volgende:
Is kolven op het werk geen optie dan? Met een goede dubbelzijdige kolf hoeft dit niet veel tijd te kosten (mits het kolven een beetje soepel gaat natuurlijk)
Wat veel zeg!
ik ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 10:23 schreef p_iglet het volgende:
ik weet niet hoe oud lente is maar ik zou echt volledig uit mijn stekker schieten als ze zonder overleg iets als diksap zouden geven...
Nee, natuurlijk niet, maar daar gaat het ook niet om. Ze zeggen wel dat ze weinig "eet"....quote:Op zaterdag 17 april 2010 10:40 schreef Ssserpente het volgende:
Piglet, ik schiet niet zo snel uit m'n stekker.Ze doen het met de beste bedoelingen en aan een keertje diksap zal ze niks overhouden.
Lente is is bijna zeven maanden btw.
Maar dat klinkt als ik toen ik bog een overproductie van hier tot gunder had!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:13 schreef happyme28 het volgende:
Ja dat had ik dus ook wat Leo schrijft, maar dan de hele dag door. Nou ja, vanaf een uur nadat Daan gedronken had. Da's ook een van de redenen dat ik aan het afbouwen ben, want voor Daan was het lastig drinken en voor mij zeer pijnlijk de hele tijd. Nu heb ik er alleen last van als ik te laat ben met kolven (na zo'n 5 uur).
Je moet je volgens mij afvragen of je bereid bent op je werk te kolven. Als het antwoord op die vraag 'ja' is dan kun je je vast inlezen en oefenen om te kijken hoe het gaat. Misschien gaat het wel soepel en kost het je relatief weinig moeite om Thomas in ieder geval de eerste zes maanden borstvoeding te geven. Dan kun je nu bovendien al een voorraadje aanleggen. Misschien gaat het niet soepel en helpt die ervaring je om een andere keuze te maken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:28 schreef leonieke het volgende:
Maar tips zijn dus zeker en vast welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |