Mensen die oorlogen naspelen bevinden zich wat mij betreft in dezelfde categorie als die elfjes-mensjes hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor dat ene dagje. Sommige mensen spelen zogenaamd serieuze dingen na zoals oorlogen of whatever, acteurs in films doen het dagelijks, gewoon om de dagelijkse sleur eens te doorbreken. Even weg van de harde moderne betonnen jungle die bestaat uit werken en regeltjes
Je pakt mij aan omdat ik mensen die aan de EFF meedoen, idioten schijn te noemen, maar nu is iedereen eigenlijk bekrompen die er niet aan meedoet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dit dus, eigenlijk is het gewoon bekrompen als je dat even een dagje niet los kan laten. Ik kan het in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het dus ooit met vrienden in de kop gehad om met een goeie zak pillen, mdma en sos naar zo'n weekend heen te gaan!
Just for fun!
Ik overweeg het nog steeds
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Je pakt mij aan omdat ik mensen die aan de EFF meedoen, idioten schijn te noemen, maar nu is iedereen eigenlijk bekrompen die er niet aan meedoet?
Euh, ok..
Je hoeft je hersens niet te killen om een dagje uit je plaat te gaan tussen allemaal verklede mensen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het dus ooit met vrienden in de kop gehad om met een goeie zak pillen, mdma en sos naar zo'n weekend heen te gaan!
Just for fun!
Ik overweeg het nog steeds
Okay explain. Welke regels?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.
Ja, maar zo zei je dat heul niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.
Ik zei een dagje loslaten. Meer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, maar zo zei je dat heul niet!
Dan ga je toch naar het archeonquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor dat ene dagje. Sommige mensen spelen zogenaamd serieuze dingen na zoals oorlogen of whatever, acteurs in films doen het dagelijks, gewoon om de dagelijkse sleur eens te doorbreken. Even weg van de harde moderne maatschappij die bestaat uit werken en regeltjes en betonnen jungles, en in ruil daarvoor een wereld met leuke houten huisjes, blije mensen, en het vermogen om vuurballen uit je handjes te schieten
Archeon is ook heel vet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het archeon![]()
Gewoon etiquette van de maatschappij. Zoveel.quote:
Ik ben 1 van de winnaars van de kaarten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag zojuist dat FOK kaarten weggaf voor de Elf Fantasy Fair. Dus ik dacht vet! ELF -> Voetbalblad -> Misschien wel een beurs ofzo. Je wee het niet.
Dus ik klik en jonguh.... Wie wil er naar de Elf Fantasy Fair dit weekend?! #2 die teleurstelling. Blijkt het om een actie te zijn voor gratis kaarten voor een evenement waar je je kan verkleden als elfje, ridder of combinatie van beiden.
WTF
Als dat nou iets voor kinderen zou zijn dan had ik nog zoiets gehad van; OK, leuk.. zal wel. Maar ik check net de interwebz en het blijkt dat daar hele fanpages van zijn....
Welke 18+ er ( ik leg de grens nog vrij hoog) met
enig denkvermogen en sociaal leven gaat zich nou vrijwillig in zo'n pakje hijsen. Te triest gewoon![]()
![]()
Klacht: Een evenement voor volwassenen die zich verkleden naar hun favoriete evenbeeldDat dit kan in Nederland....
Die linker chick met het hartjequote:
Proficiatquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:49 schreef laforest het volgende:
Ik ben 1 van de winnaars van de kaarten.
Voor EFF hoef je ook niet verkleed, maar het mag (en kan gewoon) welquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je hoeft niet verkleed
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Waarom heb je iets tegen de EFF?
het ziet er echt zo vet uit, ok er zitten mensen tussen die er weer niet uitzien maar het is veel beter dan carnaval. mensen nemen hier nog de moeite om een mooi kostuum in elkaar te flansen en daar het hele weekend mee te pronken.
ikzelf ga lkkr als duivel
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
het ziet er echt zo vet uit, ok er zitten mensen tussen die er weer niet uitzien maar het is veel beter dan carnaval. mensen nemen hier nog de moeite om een mooi kostuum in elkaar te flansen en daar het hele weekend mee te pronken.
En jij bent er 1, dus ga je vlug wassen smeerlap.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef RickoKun het volgende:
Al die vrouwen die daar heen gaan hebben stinkende ongewassen kutjes.
Liggen de wasknijpers bij de ingang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef DE_krumpel het volgende:
Jullie trollen zijn trouwens verplicht om te komen
dus tot morgen
Als boswachter moet jij toch gewend zijn aan trollen en elfjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liggen de wasknijpers bij de ingang?
Als ik je herken gaan we op de foto?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dat jij alleen dronken chickies met carnaval kan scoren kan ik ook niets aan doen
Ik vind het bestquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik je herken gaan we op de foto?![]()
lkkr pittig (A)quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
ik heb ff je fobo gecheckt en het lijkt mij beter voor de mensheid als jij gewoon 24/7 als trol verkleed looptquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Als boswachter moet jij toch gewend zijn aan trollen en elfjes?
top oss heb je het overquote:
land van ooitquote:
zegt iemand zonder fotosquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb ff je fobo gecheckt en het lijkt mij beter voor de mensheid als jij gewoon 24/7 als trol verkleed looptOf krijg je je masker sinds de vorige eff er niet af ?
Ik ook, gezelligquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
IK GA MORGEN ZO !111111111111111111111111
ik heb geen foto's in mijn fobo , omdat alleen de echte bazen mij kennenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
zegt iemand zonder fotos![]()
dus je zegt eigenlijk dat ik er als een lief elfje uitzie en dat je daar niet tegenkan dat ik daarom maar als een lelijke trol verkleed moet?
ik vind je nu al leuk
![]()
![]()
?
quote:
Daarom moet je maar gewoon op mijn woord geloven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:05 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
smaken verschillen L.no en zonder foto's ken ik nie oordelen nie
Net zeg je dat ik erbij moet lopen als een trol en nu vind je me ineend een trol?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb geen foto's in mijn fobo , omdat alleen de echte bazen mij kennenik zeg gewoon dat je een lelijke trol bent
Trouwens BoWa heeft nog dikkere tieten dan jij
Cool, mij herken je wel, ik zie er gewoon uit zoals de fotos van mijn foboquote:
Dat geloof ik best jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
Neem die knul toch niet te serieus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Net zeg je dat ik erbij moet lopen als een trol en nu vind je me ineend een trol?
maak jij eens heel snel een keuze.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik heb geen foto's in mijn fobo , omdat alleen de echte bazen mij kennenik zeg gewoon dat je een lelijke trol bent
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
Surequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef DE_krumpel het volgende:
portmortem beweerdt dat hij het bovenste trolmeisje uit zijn bed zou stampen
http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery&page=36&id=1
Jezusquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef DE_krumpel het volgende:
Oehlalaaaa dat wichie met die vleugelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef DE_krumpel het volgende:
speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Oehlalaaaa dat wichie met die vleugelszeker nice
Dat ventje is wel baas. Zie hem zitten dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:19 schreef DE_krumpel het volgende:
http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery&page=33&id=34
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Nikmans het volgende:
Wat L.no zegt klopt want L.no heeft altijd gelijk, janhagel
http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery&id=495quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:27 schreef DE_krumpel het volgende:
http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery
foto's van vorig jaar, er staan echt vette kostuums tussen
Dat is een troll.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:33 schreef Ezio het volgende:
[..]
http://www.elffantasyimages.com/index.php?view=gallery&id=495
Dat gezicht
en speciaal voor jouquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:32 schreef postmortum het volgende:
doos leer mijn naam eerst eens goed te schrijven
Orc natuurlijk, valt lekker op een beurs voor Elven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef SicSicSics het volgende:
Er loopt daar behoorlijk wat nice tail rond!Hoe moet je als man gaan om een EFF-chick te scoren? Ergo, wat ligt er goed in de markt?
Hobbits?
Orcs?
(Nep)Vampiers?
Met z'n allen als een debiel op die boom slaan.quote:
... the fuck?quote:
Dat is een treeman, een bosspirit. Uit de Warhammer series, soort van Dungeons and Dragons, jeweethetzelf.quote:
Wat is er mis met elfjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:13 schreef Nikmans het volgende:
Toch lijkt het me vet om daar eens heen te gaan als orc met een grote bijl of knots of morgenster ofzo
Lekker van die riddertjes ombeukenEn zeggen dat je aan het roleplayen bent
Het enige correcte antwoord hier is natuurlijk 'laat mensen doen wat ze willen' maar het is te makkelijk en grappig om ze gewoon uit te lachenElfjes
Enge stalker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Wat is er mis met elfjes?
Ik heb er ooit 1 gedate![]()
Ohja, hoe kon ik die nou vergeten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:56 schreef MASD het volgende:
[..]
Dat is een treeman, een bosspirit. Uit de Warhammer series, soort van Dungeons and Dragons, jeweethetzelf.
[ afbeelding ]
Zo is het wel vet jaquote:
quote:
Ik als Undeadquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Fortitude het volgende:
Dan moeten wij misschien maar is een keer een KLB LARP meeting houden.
Ik kom dan als een orc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |