Dit dus, eigenlijk is het gewoon bekrompen als je dat even een dagje niet los kan laten. Ik kan het in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor dat ene dagje. Sommige mensen spelen zogenaamd serieuze dingen na zoals oorlogen of whatever, acteurs in films doen het dagelijks, gewoon om de dagelijkse sleur eens te doorbreken. Even weg van de harde moderne betonnen jungle die bestaat uit werken en regeltjes
Mensen die oorlogen naspelen bevinden zich wat mij betreft in dezelfde categorie als die elfjes-mensjes hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor dat ene dagje. Sommige mensen spelen zogenaamd serieuze dingen na zoals oorlogen of whatever, acteurs in films doen het dagelijks, gewoon om de dagelijkse sleur eens te doorbreken. Even weg van de harde moderne betonnen jungle die bestaat uit werken en regeltjes
Je pakt mij aan omdat ik mensen die aan de EFF meedoen, idioten schijn te noemen, maar nu is iedereen eigenlijk bekrompen die er niet aan meedoet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dit dus, eigenlijk is het gewoon bekrompen als je dat even een dagje niet los kan laten. Ik kan het in ieder geval niet.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het dus ooit met vrienden in de kop gehad om met een goeie zak pillen, mdma en sos naar zo'n weekend heen te gaan!
Just for fun!
Ik overweeg het nog steeds
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Je pakt mij aan omdat ik mensen die aan de EFF meedoen, idioten schijn te noemen, maar nu is iedereen eigenlijk bekrompen die er niet aan meedoet?
Euh, ok..
Je hoeft je hersens niet te killen om een dagje uit je plaat te gaan tussen allemaal verklede mensen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:05 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het dus ooit met vrienden in de kop gehad om met een goeie zak pillen, mdma en sos naar zo'n weekend heen te gaan!
Just for fun!
Ik overweeg het nog steeds
Okay explain. Welke regels?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.
Ja, maar zo zei je dat heul niet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:06 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Nee niet specifiek EFF. Mensen die op een vrije dag de regels van de maatschappij niet los kunnen laten en doen wat ze willen.
Ik zei een dagje loslaten. Meer niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:08 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Ja, maar zo zei je dat heul niet!
Dan ga je toch naar het archeonquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit voor dat ene dagje. Sommige mensen spelen zogenaamd serieuze dingen na zoals oorlogen of whatever, acteurs in films doen het dagelijks, gewoon om de dagelijkse sleur eens te doorbreken. Even weg van de harde moderne maatschappij die bestaat uit werken en regeltjes en betonnen jungles, en in ruil daarvoor een wereld met leuke houten huisjes, blije mensen, en het vermogen om vuurballen uit je handjes te schieten
Archeon is ook heel vet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar het archeon![]()
Gewoon etiquette van de maatschappij. Zoveel.quote:
Ik ben 1 van de winnaars van de kaarten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zag zojuist dat FOK kaarten weggaf voor de Elf Fantasy Fair. Dus ik dacht vet! ELF -> Voetbalblad -> Misschien wel een beurs ofzo. Je wee het niet.
Dus ik klik en jonguh.... Wie wil er naar de Elf Fantasy Fair dit weekend?! #2 die teleurstelling. Blijkt het om een actie te zijn voor gratis kaarten voor een evenement waar je je kan verkleden als elfje, ridder of combinatie van beiden.
WTF
Als dat nou iets voor kinderen zou zijn dan had ik nog zoiets gehad van; OK, leuk.. zal wel. Maar ik check net de interwebz en het blijkt dat daar hele fanpages van zijn....
Welke 18+ er ( ik leg de grens nog vrij hoog) met
enig denkvermogen en sociaal leven gaat zich nou vrijwillig in zo'n pakje hijsen. Te triest gewoon![]()
![]()
Klacht: Een evenement voor volwassenen die zich verkleden naar hun favoriete evenbeeldDat dit kan in Nederland....
Die linker chick met het hartjequote:
Proficiatquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:49 schreef laforest het volgende:
Ik ben 1 van de winnaars van de kaarten.
Voor EFF hoef je ook niet verkleed, maar het mag (en kan gewoon) welquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En je hoeft niet verkleed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |