quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
Waarom heb je iets tegen de EFF?
het ziet er echt zo vet uit, ok er zitten mensen tussen die er weer niet uitzien maar het is veel beter dan carnaval. mensen nemen hier nog de moeite om een mooi kostuum in elkaar te flansen en daar het hele weekend mee te pronken.
ikzelf ga lkkr als duivel
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
het ziet er echt zo vet uit, ok er zitten mensen tussen die er weer niet uitzien maar het is veel beter dan carnaval. mensen nemen hier nog de moeite om een mooi kostuum in elkaar te flansen en daar het hele weekend mee te pronken.
En jij bent er 1, dus ga je vlug wassen smeerlap.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef RickoKun het volgende:
Al die vrouwen die daar heen gaan hebben stinkende ongewassen kutjes.
Liggen de wasknijpers bij de ingang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef DE_krumpel het volgende:
Jullie trollen zijn trouwens verplicht om te komen
dus tot morgen
Als boswachter moet jij toch gewend zijn aan trollen en elfjes?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Liggen de wasknijpers bij de ingang?
Als ik je herken gaan we op de foto?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dat jij alleen dronken chickies met carnaval kan scoren kan ik ook niets aan doen
Ik vind het bestquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Als ik je herken gaan we op de foto?![]()
lkkr pittig (A)quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:39 schreef DE_krumpel het volgende:
ik heb ff je fobo gecheckt en het lijkt mij beter voor de mensheid als jij gewoon 24/7 als trol verkleed looptquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Als boswachter moet jij toch gewend zijn aan trollen en elfjes?
top oss heb je het overquote:
land van ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |