quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nerd wel bijzonder sympathiek trouwens, ik weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen.
quote:Ik niet denk ik, snoeien, ja OK, maar niet alles helemaal weghalen, dat zou ik echt niet doen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:15 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind die nerd wel bijzonder sympathiek trouwens, ik weet niet of ik dat zou kunnen opbrengen.
quote:Snoeien kan blijkbaar niet dus.Op donderdag 21 oktober 2010 21:17 schreef Witteveldroos het volgende:
Ik ben benieuwd of die bomen er nog steeds staan.
Is ze al verteld dat de bomen na het snoeien nog harder groeien?
quote:Dat spandoekOp donderdag 21 oktober 2010 21:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Godverdetyfus wat zijn die mensen onredelijk zeg
Ik zou direct zeggen; DAN MAAR NIET!
quote:echt haar ouders?Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Maanvis het volgende:
ik wil bijna schreeuwen SKAAI ZEG TEGEN JE OUDERS DAT ZE ZICH GRUUUWELIJK AANSTELLEN!!!!
Maarja het programma is al opgenomen. Dus we kunnen er nu niets meer tegen doen
.
quote:Heb ik hier achter ook, was waarschijnlijk ooit een klein leuk conifeertje en nu is het een gigantische kerstboom. Maar ik heb er gelukkig niet zoveel schaduw van, plus die boom is van de Woningbouw, kan ik daar ooit gaan klagen als het nodig isOp donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Zonde, mooie bomen, alleen wel iets uit de kluiten gewassen voor zo'n tuintje.
quote:extra hoog en dicht begroeid, natuurlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Masyl het volgende:
[..]
Dat spandoek![]()
Ik had direct nog 5 bomen geplant.
quote:Inderdaad, ik zou mijn tuin omtoveren tot een mooi woud.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Masyl het volgende:
[..]
Dat spandoek![]()
quote:Ik ook. Graag of niet. Ze zijn helemaal niets verplicht en geven nu al een heel stuk toe. Als ze dat niet willen, dan laat maar.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
Als ik die bril was, dan had ik nu gezegd, bekijk het maar, die bomen blijven staan en laat dat spandoek ook maar staan dan.
quote:Wonen bij toevallig in hetzelfde dorp?Op donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik hier achter ook, was waarschijnlijk ooit een klein leuk conifeertje en nu is het een gigantische kerstboom. Maar ik heb er gelukkig niet zoveel schaduw van, plus die boom is van de Woningbouw, kan ik daar ooit gaan klagen als het nodig is
quote:En dan voor (voor de buren achter) het spandoek. Kun je dat lelijke ding ook niet meer zien.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Masyl het volgende:
[..]
Dat spandoek![]()
quote:NeeOp donderdag 21 oktober 2010 21:26 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Wonen bij toevallig in hetzelfde dorp?Ik heb ook een enorme kerstboom naast me staan in de tuin van de buren. Ik heb er verder ook geen last van, geen idee van wie ie is trouwens. De schaduw valt het grootste gedeelte van de dag in de tuin van de buren.
en aan de overkant staat een enorme fruitboom die al zeker 10 jaar geen snoeischaar heeft gezien, maar dat is een prachtige boom in de zomer, dus daar hoor je mij niet over klagen (+ gratis fruit, ook erg handig.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |