quote:"Ik wil er mee stoppen."Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Cracka-ass het volgende:
Die hangt zich nog op aan een van die bomen.
quote:Eerder een stemmingsstoornis.Op donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Ad_rem het volgende:
Echt kut als je buurvrouw toevallig een persoonlijkheidsstoornis heeft.
quote:Precies...Op donderdag 21 oktober 2010 21:08 schreef Cracka-ass het volgende:
De appel valt niet ver van de boom.
quote:En dat ja, hij gooit nog wat olie op het vuur.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef EllaN het volgende:
Maar haar echtgenoot gaat er wel tralalie tralala in mee met zijn spandoek.
quote:Die heeft geen keus natuurlijk. Anders krijgt hij dit soort explosies over zich heen, misschien voert hij het wel trouwens.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef EllaN het volgende:
Maar haar echtgenoot gaat er wel tralalie tralala in mee met zijn spandoek.
quote:Ik mag toch echt hopen dat mijn vriend/echtgenoot later helder genoeg naar mij kan kijken om het werkelijke probleem te zien in plaats van mee te gaan met een obsessie.Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Die heeft geen keus natuurlijk. Anders krijgt hij dit soort explosies over zich heen, misschien voert hij het wel trouwens.
quote:Met flink toppen en snoeien kom je ook al een heel eind.Op donderdag 21 oktober 2010 21:11 schreef inZanity het volgende:
Het mooiste is nog dat die bomen er al stonden lang voor dat ze er kwamen wonen..:D
quote:Ik heb het begin gemist, maar logisch toch dat als bomen je hele tuin dicht of donker maken dat het niet leuk is.Op donderdag 21 oktober 2010 21:09 schreef Maanvis het volgende:
d'r moeder ook al psychische problemen. duidelijk. als die vrouw geen psychische problemen had gehad was het probleem met de bomen er nooit geweest.
quote:Is het je niet opgevallen dat die buren (en dan met name die vrouw) totaal onredelijk is en niet kan accepteren dat haar wil geen wet isOp donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar logisch toch dat als bomen je hele tuin dicht of donker maken dat het niet leuk is.
Ik snap niet dat als je je buren zo irriteert met bomen waarom je ze niet weghaaltBeetje rekening houden met een ander.
quote:Je eigen privacy gaat dan toch echt voor het belang van je buren.Op donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist, maar logisch toch dat als bomen je hele tuin dicht of donker maken dat het niet leuk is.
Ik snap niet dat als je je buren zo irriteert met bomen waarom je ze niet weghaaltBeetje rekening houden met een ander.
quote:Zei ik ook al, stukje eraf, ze hoeven heus niet helemaal weg.Op donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Witteveldroos het volgende:
[..]
Met flink toppen en snoeien kom je ook al een heel eind.
Ze hoeven eigenlijk nieteens om.
"Ken joe understent my thoughts"
quote:Omdat de rest van de straat dan hun tuin binnen kijkt.Op donderdag 21 oktober 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:JawelOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is het je niet opgevallen dat die buren (en dan met name die vrouw) totaal onredelijk is en niet kan accepteren dat haar wil geen wet is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |