Ik heb vroeger in de waarderpolder stage gelopen heel lang geledenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waardepolder![]()
Vanuit hier kan je de Vomar zien
Den Haag!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hem soms echt het idee dat er geen fokkers zijn die in Zholland wonen
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit nu te janken als een klein kind gvd.
Ik kan dit niet hoor. Zelfs met een bijstandsuitkering heb je het nog beter
Daar kwam ik vroeger altijd!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Waardepolder![]()
Vanuit hier kan je de Vomar zien
Meldquote:
Ja ik ben heel druk, vandaar geen tijd voor Fok! Zal ook niet zo snel verandering in komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben ook pas net terug uit bad
En daar?
dat heet "modern"quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
Wat een mocro logo dat symbol van Denhaag
stoeprand woont toch bij lisse ofzo? das nog zuid hollandquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef -Datdus- het volgende:
Wat een mocro logo dat symbol van Denhaag
Ik woon er wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hem soms echt het idee dat er geen fokkers zijn die in Zholland wonen
Correct, Lissequote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stoeprand woont toch bij lisse ofzo? das nog zuid holland
Hm, jaquote:
Ja we doen niet aan tvp'squote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stoeprand woont toch bij lisse ofzo? das nog zuid holland
het zit je niet mee he vandaagquote:
De hele wereld is tegen mijquote:
Liefje ik ben blij dat je er bent, ik ben ff te bluhquote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef ajf het volgende:
Kom ik 2 dagen niet op Fok, word ik gelijk niet meer begroet
Ik nietquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef ajf het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:15 schreef ajf het volgende:
Ja gooi het uit je systeem en ga verder met je levenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liefje ik ben blij dat je er bent, ik ben ff te bluhom mensen vrolijk te begroeten
Hee maantjequote:
KZquote:
Jij bent rijk enzo hè? Doe huppel eens een donatie.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef ajf het volgende:
[..]
Ja gooi het uit je systeem en ga verder met je leven
Maar ik heb jou ook gemist
* DevilsWhore agreesquote:Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent rijk enzo hè? Doe huppel eens een donatie.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij bent rijk enzo hè? Doe huppel eens een donatie.
Ik moest lachenquote:
Leechen van de burenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf maar hopen op het moment dat huppel haar internet niet kan betalen
Lang leve het onbeveiligde tele2 netwerk van de burenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:34 schreef timmmmm het volgende:
Die UI.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:34 schreef timmmmm het volgende:
HOAX de service monteur beveiligd het bij het installeren!quote:Op donderdag 22 april 2010 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lang leve het onbeveiligde tele2 netwerk van de buren
Hoax, hij geeft het advies tot, hij doet het niet zelf.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
HOAX de service monteur beveiligd het bij het installeren!
Dat is alleen als je idd zo stom bent om de dure draadloze router van je provider te nemen. Koop je gewoon een router bij bijvoorbeeld dynabite ofzo dan mag je lekker zelf tobbenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
HOAX de service monteur beveiligd het bij het installeren!
Ik heb zo'n TV box gratisquote:Op donderdag 22 april 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is alleen als je idd zo stom bent om de dure draadloze router van je provider te nemen. Koop je gewoon een router bij bijvoorbeeld dynabite ofzo dan mag je lekker zelf tobben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Handig, het wordt verkleind.quote:
Bij mij wordt t verkleind.quote:
Voordeelquote:
dat kan ik ook wel gebruikenquote:
ik zeg gewoon doenquote:
Nah, ga zo weg.quote:
ik ga dadelijk werkenquote:
Ik kan niet altijd een zeiksnor zijn. Het hoofd past wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, timmmmm, nu heb je alweer zo'n lieve niet donkere UI, dat klopt gewoon niet bij jou
Het is gewoon een egoistisch kut karaktertje. Dus dan mag het.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, timmmmm, nu heb je alweer zo'n lieve niet donkere UI, dat klopt gewoon niet bij jou
Ik niet.quote:
Want dat klopt wel bij mij?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een egoistisch kut karaktertje. Dus dan mag het.
Je sigquote:
maar ik ben autistischquote:Op donderdag 22 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd een zeiksnor zijn. Het hoofd past wel.
Sinds wanneer ben jij een autist?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben autistischen jij moet weten hoe dat is
want je hebt het zelf ook
Niet spotten met autisme. Jewaids.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben autistischen jij moet weten hoe dat is
want je hebt het zelf ook
Jij ook al?quote:
Ik ook echtquote:
NTB!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd je internetheld hoor!
IK MIS JE NU AL! WEL TERUG KOMEN!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook echt
Ik moet je nu wel verlaten, want ik ga zo weg.
KUSJE
IK KOM WEL TERUG!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK MIS JE NU AL! WEL TERUG KOMEN!
Kusje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |