Bij mij wordt t verkleind.quote:
Voordeelquote:
dat kan ik ook wel gebruikenquote:
ik zeg gewoon doenquote:
Nah, ga zo weg.quote:
ik ga dadelijk werkenquote:
Ik kan niet altijd een zeiksnor zijn. Het hoofd past wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, timmmmm, nu heb je alweer zo'n lieve niet donkere UI, dat klopt gewoon niet bij jou
Het is gewoon een egoistisch kut karaktertje. Dus dan mag het.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, timmmmm, nu heb je alweer zo'n lieve niet donkere UI, dat klopt gewoon niet bij jou
Ik niet.quote:
Want dat klopt wel bij mij?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is gewoon een egoistisch kut karaktertje. Dus dan mag het.
Je sigquote:
maar ik ben autistischquote:Op donderdag 22 april 2010 18:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan niet altijd een zeiksnor zijn. Het hoofd past wel.
Sinds wanneer ben jij een autist?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben autistischen jij moet weten hoe dat is
want je hebt het zelf ook
Niet spotten met autisme. Jewaids.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar ik ben autistischen jij moet weten hoe dat is
want je hebt het zelf ook
Jij ook al?quote:
Ik ook echtquote:
NTB!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik blijf voor altijd je internetheld hoor!
IK MIS JE NU AL! WEL TERUG KOMEN!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook echt
Ik moet je nu wel verlaten, want ik ga zo weg.
KUSJE
IK KOM WEL TERUG!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
IK MIS JE NU AL! WEL TERUG KOMEN!
Kusje!
om 1 uur ben ik weer klaarquote:
Waar?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Klaar met werken. Huischwaerts!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |