om 1 uur ben ik weer klaarquote:
Waar?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:03 schreef Ezechielk het volgende:
Dus. Klaar met werken. Huischwaerts!
Moet je eens desunoto intikken.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:09 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Googleafbeeldingen als je oto intikt
Hoi actiefquote:
als 3e: TITS OR GTFOquote:Op donderdag 22 april 2010 19:27 schreef timmmmm het volgende:
Mijn bestigste vriendinnetje komt FOK!ken, voor eerste die tits or GTFO post, ga ik een ban aanvragen
goed zit lekker met vriendin hier moet wachten op patches van maplestory, daarna gaan we samen spelenquote:
Vriendin thuis of jij daar? is toch gezelligquote:Op donderdag 22 april 2010 19:39 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
goed zit lekker met vriendin hier moet wachten op patches van maplestory, daarna gaan we samen spelen![]()
Vriendin is thuis bij haar ouders vooor t weekendquote:Op donderdag 22 april 2010 19:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vriendin thuis of jij daar? is toch gezellig
Tits or stay the fuck outquote:
Zozoquote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vriendin is thuis bij haar ouders vooor t weekendEn ik ben daar ook
[..]
Tits or stay the fuck out
Tits or GET the fuck out, n44bquote:Op donderdag 22 april 2010 19:42 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Vriendin is thuis bij haar ouders vooor t weekendEn ik ben daar ook
[..]
Tits or stay the fuck out
Ze is er toch nog niet? Figuurquote:
dank voor de mededeling. Na 2 kutbands opzoeken ga ik verder met mijn eigen muziek.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:49 schreef timmmmm het volgende:
Van Bridge to Terabithia naar The Sopranos is toch wel een hee grote overgang
Wait whut?quote:Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
dank voor de mededeling. Na 2 kutbands opzoeken ga ik verder met mijn eigen muziek.
Dan heb je mooi de tijd om alvast pics te posten, zodat wij ons kunnen voorbereiden.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:40 schreef timmmmm het volgende:
Ze komt na het eten pas, heren.
dutquote:
en ook hardstikke drukquote:
Ik heb dit al!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Hoe lang ben je nu vandaag al aan je schoolwerk, volgens je msn, poepsie? het schiet toch niet echt op hè
Klinkt saaiquote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
3 teksten schrijven en nog steeds dat verslag over snoepjes.
Goed kind een 7+quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dit al!
Winegums.
Ze bestaan in verschillende kleuren, smaken en vormen. Zacht en zoet, snoepjes voor het hele gezin. Hoewel de naam “winegums” zou doen vermoeden dat de snoepjes gemaakt zijn van wijn, is er in deze zoetigheid geen wijn te vinden. De naam is ontstaan omdat de zoete subtiele smaak van fruit vergeleken werd met het drinken van een goede wijn.
Van welke site heb je dat gecopy/paste? Niet echt veel voor een days work hè?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dit al!
Winegums.
Ze bestaan in verschillende kleuren, smaken en vormen. Zacht en zoet, snoepjes voor het hele gezin. Hoewel de naam “winegums” zou doen vermoeden dat de snoepjes gemaakt zijn van wijn, is er in deze zoetigheid geen wijn te vinden. De naam is ontstaan omdat de zoete subtiele smaak van fruit vergeleken werd met het drinken van een goede wijn.
Ik heb het heulemaal zelf geschreven. En nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van welke site heb je dat gecopy/paste? Niet echt veel voor een days work hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |