klinkt goedquote:Op donderdag 22 april 2010 16:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Niets bijzonders.
Heel veel saus en vlees
Lekker zonder groenten.

Mag ik mee? Gaan we daarna Ez van z;n werk ophalenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
lekker![]()
Ik ga morgen winkelen in Haarlem
Ik werk in Haarlemquote:
Wat is er met mijn kont?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar dat plaatje, en dan naar de UI van Huppel
maar jij doet het met DW dus ben jij automatisch ookquote:
Ja hoor maar ik ga niet alleen. Dus ik moet eerst toestemming vragen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Gaan we daarna Ez van z;n werk ophalen
Moet je naar een random shoarmatent komen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee? Gaan we daarna Ez van z;n werk ophalen
Haarlemquote:
Waardepolderquote:Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haarlem![]()
Maar maar Haarlem is groot dus je kan overal in Haarlem werken. BIj V&D, bij de Mac, In het ziekenhuis in de OK. Ik denk niet dat ik je zal vinden
Zit nu te janken als een klein kind gvd.quote:
Ik heb het adres.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Haarlem![]()
Maar maar Haarlem is groot dus je kan overal in Haarlem werken. BIj V&D, bij de Mac, In het ziekenhuis in de OK. Ik denk niet dat ik je zal vinden
Stoeprand woont in Zuid-Holland.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik hem soms echt het idee dat er geen fokkers zijn die in Zholland wonen
* DevilsWhore gooit chickflicks in tas en rent naar de trein toe.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit nu te janken als een klein kind gvd.
Ik kan dit niet hoor. Zelfs met een bijstandsuitkering heb je het nog beter
Hoi.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kom oorspronkelijk uit zuidhollandquote:Op donderdag 22 april 2010 17:03 schreef -Datdus- het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 22 april 2010 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit zuidholland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |