Gezellig,quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga nu eerst even strijken..
50 meter vanaf mijn woning ligt een park.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
Dit betekend neuken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
50 meter vanaf mijn woning ligt een park.
Toeval, offeeuh.....
Geen idee, ik ben ook pas net terug uit badquote:
DDquote:
WAT IS ER?!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent naar Ix en gaat uithuilen op haar tiet
SPOILER: privebericht voor vosssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd isquote:
Geile beerquote:
quote:
ja maar maar maar maar maar maar morgen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd is
4e keer nu?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd is
je tieten fetish gaat nu echt zorgwekkende vormen aannemen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent naar Ix en gaat uithuilen op haar tiet
Oma moet huilen. mies is blij.quote:
Dan ken je mij nog niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
je tieten fetish gaat nu echt zorgwekkende vormen aannemen.
Ik ben verliefd op je UI.quote:
JIJ WORDT OOK OP ÁLLES VERLIEFDquote:
Tieten zijn dan ook een van god's beste creaties.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou niet gaan boeren nu hequote:
Dat mokkel is anders goddamn sexy.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JIJ WORDT OOK OP ÁLLES VERLIEFD
IK GA HUILEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Waarom?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mokkel is anders goddamn sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Huil ze.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:46 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
JIJ WORDT OOK OP ÁLLES VERLIEFD
IK GA HUILEN
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat mokkel is anders goddamn sexy.STOEPR run now its still possible.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMGWTFBBQ?! JIJ EN KANKER?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Unieke post van mijn hand, 1 waaraan je kan zien dat het echt fout is.
Dat heel die salarisadministratie een vorm van kanker krijgt zodat er bekwaam personeel kan gaan werken![]()
Gelukkig maar :-)quote:
was het lekker?quote:
Waarom zou ik rennen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
STOEPR run now its still possible.
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar maar maar maar maar maar morgen dan?
En groot gelijk dat je tegen ze uitvalt.
In totaal ja. 3 keer op een rij nu. Ben er klaar mee dus.quote:
Een tiet is veel comfortabeler dan een schouderquote:Op donderdag 22 april 2010 16:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee.quote:
I'm realy pissedquote:
Wat zat er in de macaroni?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heel lekker !
Gemaakt door mijn stiefma
maarmaarmaar kan je dan wel in Zwolle komen als je je loon niet hebt?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben morgen vrij![]()
Muts van kantoor vond dat ik groot gelijk had dat ik niet meer wilde gaan werken tot mn geld er is![]()
Ik hoop dat mn geld er morgen wel is, voordeel is bij de abn kan het de hele dag door gestort worden.
Ik hou je morgen op de hoogte![]()
[..]
In totaal ja. 3 keer op een rij nu. Ben er klaar mee dus.
[..]
Een tiet is veel comfortabeler dan een schouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |