quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Die stuur ik niet want dat heb ik Myraela belooft
Hou van jou.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Die stuur ik niet want dat heb ik Myraela belooft
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nederland heeft jarenlang voordeel gehad van de Limburgse provincie.
Daarnaast is Limburg onafhanklijk geweest en was Nederland er als de kippen bij om het zijn eigendom te maken.
Vroeger veel ruzie's om geweest met Belgie en volgens mij ook met Duitsland
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Onder de rivieren liggen alleen maar reserveprovincies van België en Duitsland
etenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Effe kijken als de macaroni9 al klaar is
bikkel de negende al?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin in volgende week. Dan zullen we eens zien hoeveel je van me houdtquote:
Is de macaroni nou nog niet klaarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
De week na volgende week he.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb zin in volgende week. Dan zullen we eens zien hoeveel je van me houdt
Overvolgende week?quote:
Vooral als ze een slaapplaats zoektquote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij niet, Jij kijkt, en bent lief!
[..]
Onder de rivieren liggen alleen maar reserveprovincies van België en Duitsland
participatie baan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Unieke post van mijn hand, 1 waaraan je kan zien dat het echt fout is.
Dat heel die salarisadministratie een vorm van kanker krijgt zodat er bekwaam personeel kan gaan werken![]()
Je kunt er ook gewoon een bommetje op gooien, zodat ze met nieuwe mensen EN met een schone lei kunnen beginnenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Unieke post van mijn hand, 1 waaraan je kan zien dat het echt fout is.
Dat heel die salarisadministratie een vorm van kanker krijgt zodat er bekwaam personeel kan gaan werken![]()
Volgende week kan ik alleen de maandag, maar dan heb ik niet zo lang. En de rest van de week school.quote:
Nee, kom er nooit, ook geen behoefte aan.quote:
Jaaaa, als ik iets van iemand wil kan ik puppy-oogjesquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral als ze een slaapplaats zoekt
Inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa, als ik iets van iemand wil kan ik puppy-oogjes
Nou pak je spullen in en kom een week logeren hier zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgende week kan ik alleen de maandag, maar dan heb ik niet zo lang. En de rest van de week school.
De week daarna is het vakantie.
Kan ik gratis reizen in vakanties?
geloof me.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou pak je spullen in en kom een week logeren hier zou ik zeggen
Nou dan zou ik ook een tent meenemen als ik jou was, want dan schup ik je gewoon de straat opquote:Op donderdag 22 april 2010 16:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
geloof me.na 1 dag ben je me behoorlijk zat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou dan zou ik ook een tent meenemen als ik jou was, want dan schup ik je gewoon de straat op!!
Nou okay, niet de straat op dan. Dan mag je je tentje opzetten in de logeerkamerquote:
vergeet niet af te stoffen hequote:Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga maar eens aan het huishouden![]()
ik ga nu eerst even strijken..quote:
Ericquote:
Dankjewel.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou okay, niet de straat op dan. Dan mag je je tentje opzetten in de logeerkamer
Graag gedaanquote:
Gezellig,quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ga nu eerst even strijken..
50 meter vanaf mijn woning ligt een park.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef Myraela het volgende:
Dit betekend neuken.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:35 schreef vosss het volgende:
[..]
50 meter vanaf mijn woning ligt een park.
Toeval, offeeuh.....
Geen idee, ik ben ook pas net terug uit badquote:
DDquote:
WAT IS ER?!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent naar Ix en gaat uithuilen op haar tiet
SPOILER: privebericht voor vosssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd isquote:
Geile beerquote:
quote:
ja maar maar maar maar maar maar morgen dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd is
4e keer nu?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net bijna ontslag gekregen omdat ik helemaal uit mn stekker ging omdat mn geld er alweer niet op tijd is
je tieten fetish gaat nu echt zorgwekkende vormen aannemen.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:39 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts rent naar Ix en gaat uithuilen op haar tiet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |