Ik zie niks.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Recente foto speciaal voor stoeppie:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar seks doorgaans beterquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind patat en friet goed.
Sesamstraatquote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Jeetje. timmmmm en ik zijn lid van 5 dezelfde hyves...
Alleen in Holland makenz e er patat van.quote:
Het is nog steeds patat. Friet is voor mensen die niet weten wat patat is.quote:
Pas als je het in repen snijd en je het frituurt is het patat anders is het gewoon een geschilde aardappel.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
geschild of ongeschild? want dan is het friet
Type in google eens patat in en kijk naar de eerste link.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is nog steeds patat. Friet is voor mensen die niet weten wat patat is.
Da krijg je frietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik frituur het meestal in de frituurpan, bakken doe ik met een koekenpan.
Jij gelooft zeker alles wat op wikipedia staat?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=patat&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=fa6aa08d15195893
Eerste link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
Zelfs google vind dat het gewoon friet is, dat is wel duidelijk
In principe zou je niet lang in onwetendheid hoeven te blijvenquote:
Hey babequote:
Daten?quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
IEMAND HEEFT HIER TEVEEL FOKKERS IN HAAR REACTIES, EN IK BEN HET NIET!
Ook nog de ik schijn boos te kijken hyve, hippe tekenfilmseries van vroegah en fokquote:
huh?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:06 schreef timmmmm het volgende:
IEMAND HEEFT HIER TEVEEL FOKKERS IN HAAR REACTIES, EN IK BEN HET NIET!
Nee, maar wel alles wat google zegt:quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker alles wat op wikipedia staat?
Maar jij kijkt heul niet boos! IRL niet, in ieder geval...quote:Op donderdag 22 april 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook nog de ik schijn boos te kijken hyve, hippe tekenfilmseries van vroegah en fok
Ja en ik woon in Nederlandquote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Alleen in Holland makenz e er patat van.
De rest van de wereld zegt woorden die lijken op het woord friet.
In Engeland french fries bv
QFT!quote:
Ik ben het met je eensquote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef laforest het volgende:
Patat is voor homo's
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Nederland zeggen we dus patat
Ik kreeg vroeger altijd de opmerking: kijk niet zo boos!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar jij kijkt heul niet boos! IRL niet, in ieder geval...
http://www.googlefight.com/index.php?lang=en_GB&word1=patat&word2=frietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, maar wel alles wat google zegt:
[ afbeelding ]
Mc Donalds is Amerikaans bij de Mac verkopen ze naar amerikaans concept French Fries. Patat is wat dikker dan die dunne frietjes van de Mac.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet.
Bij de mcdonnalds reclame zeggen ze ook franse frietjes en geen frans patat
Ook bij anderen kan jij het niet, daar ben je veel te lief voorquote:Op donderdag 22 april 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger altijd de opmerking: kijk niet zo boos!
Dus jawel..ik kijk wel boos. Heus. Maar bij jou in de buurt kan ik dat natuurlijk helemaal niet
Ja maar nee maar ja maar..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:12 schreef Ezechielk het volgende:
Ook bij anderen kan jij het niet, daar ben je veel te lief voor
In Holland ( boven de rivier ) zeggen ze patat.quote:
Ze zeggen niet voor niets dat ze in belgië de beste friet hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mc Donalds is Amerikaans bij de Mac verkopen ze naar amerikaans concept French Fries. Patat is wat dikker dan die dunne frietjes van de Mac.die nergens naar smaken. Omdat die frietjes nergens naar smaken noemen ze het friet.
Patat heeft meer smaak dus daarom word het patat genoemd. Echte bazen eten patat ipv van friet
patat![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Friet![]()
[ afbeelding ]
Trouwen?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mc Donalds is Amerikaans bij de Mac verkopen ze naar amerikaans concept French Fries. Patat is wat dikker dan die dunne frietjes van de Mac.die nergens naar smaken. Omdat die frietjes nergens naar smaken noemen ze het friet.
Patat heeft meer smaak dus daarom word het patat genoemd. Echte bazen eten patat ipv van friet
patat![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Friet![]()
[ afbeelding ]
In elke straat staan 3 pizzatenten en 4 MC's dus wat wil jequote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef -Datdus- het volgende:
Oh waar is dat heerlijk grappig filmpje over iemand die amsterdam aanprijst met "orginal dutch food like French fries and pizza".
Jij niet, Jij kijkt, en bent lief!quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar nee maar ja maar..
Je kunt toch wel lief ZIJN en boos KIJKEN?
Onder de rivieren liggen alleen maar reserveprovincies van België en Duitslandquote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In Holland ( boven de rivier ) zeggen ze patat.
Eronder ( Nederland ) verzinnen ze er geen andere naam voor.
Ze noemen Nederland vaak Holland dus vandaar
Jong lieg niet ik zag het toch dat dat niet altijd zo isquote:
quote:
quote:
Dat heb jij helemaal niet gezien.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Jong lieg niet ik zag het toch dat dat niet altijd zo is!
Nou uhm..dankjequote:
QFT!quote:Onder de rivieren liggen alleen maar reserveprovincies van België en Duitsland
Welwaar, toen je je cam aan had staan toen zag ik 1x dat je ook kon lachenquote:
Ik kan het wel.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Welwaar, toen je je cam aan had staan toen zag ik 1x dat je ook kon lachen
We willen de .rarquote:Op donderdag 22 april 2010 16:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Welwaar, toen je je cam aan had staan toen zag ik 1x dat je ook kon lachen
Nederland heeft jarenlang voordeel gehad van de Limburgse provincie.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij niet, Jij kijkt, en bent lief!
[..]
Onder de rivieren liggen alleen maar reserveprovincies van België en Duitsland
maar dat zijn weer vlaamse frieten die zijn inderdaad lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze zeggen niet voor niets dat ze in belgië de beste friet hebben.
Die stuur ik niet want dat heb ik Myraela belooftquote:
Vlaamse frietenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:19 schreef Panda72 het volgende:
[..]
maar dat zijn weer vlaamse frieten die zijn inderdaad lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |