Nee dat klopt niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Patat![]()
Friet is bekend onder verschillende benamingen: in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in de rest van Nederland waar iedereen normaal is heeft men het meestal over patat.
Even aangepast.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Patat![]()
Patat is bekend onder verschillende benamingen: in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in de rest van Nederland waar iedereen normaal is heeft men het meestal over patat.
in belgie welquote:Op donderdag 22 april 2010 16:00 schreef n_uniet het volgende:
[..]
Jij gaat altijd patatten kopen ipv aardappels
Moet je het wel bakken in de frituurpanquote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
geschild of ongeschild? want dan is het friet
http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=patat&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=fa6aa08d15195893quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet.
Bij de mcdonnalds reclame zeggen ze ook franse frietjes en geen frans patat
Ik frituur het meestal in de frituurpan, bakken doe ik met een koekenpan.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Moet je het wel bakken in de frituurpan
Ik zie niks.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Recente foto speciaal voor stoeppie:
[ afbeelding ]
Ik ook, maar seks doorgaans beterquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Myraela het volgende:
Ik vind patat en friet goed.
Sesamstraatquote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Jeetje. timmmmm en ik zijn lid van 5 dezelfde hyves...
Alleen in Holland makenz e er patat van.quote:
Het is nog steeds patat. Friet is voor mensen die niet weten wat patat is.quote:
Pas als je het in repen snijd en je het frituurt is het patat anders is het gewoon een geschilde aardappel.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
geschild of ongeschild? want dan is het friet
Type in google eens patat in en kijk naar de eerste link.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:05 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het is nog steeds patat. Friet is voor mensen die niet weten wat patat is.
Da krijg je frietquote:Op donderdag 22 april 2010 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik frituur het meestal in de frituurpan, bakken doe ik met een koekenpan.
Jij gelooft zeker alles wat op wikipedia staat?quote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&safe=off&q=patat&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=fa6aa08d15195893
Eerste link: http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
Zelfs google vind dat het gewoon friet is, dat is wel duidelijk
In principe zou je niet lang in onwetendheid hoeven te blijvenquote:
Hey babequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |