Een opmerking van je buur? (quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Tuurlijk dat is toch logischquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, net als de VVD die alleen hoogopgeleide immigranten wil toelaten. Om eraan te verdienen.
Ik zou het nog een paar keer herhalen dan ga je het misschien zelf nog gelovenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat moet ik herhalen? t feit dat ik mij alles behalve aantrekkelijk voel?
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat moet ik herhalen? t feit dat ik mij alles behalve aantrekkelijk voel?
Helemaal gelijk. Je kan er van buiten nog zo mooi uitzien als hetgene je binnen in je hebt zitten daar niet mee op 1 lijn zit, schiet je er nog niks mee op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.![]()
Schoonheid zit van binnen.
Zo lang het een denksport is vind ik het goedquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik ga je straks nog ff mailen.
Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..
Wat jammer nou tijn ik wilde net samen met jou gaan sporten
tja..jezelf motiveren is en blijft een lastig iets.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik ga je straks nog ff mailen.
Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..
Wat jammer nou tijn ik wilde net samen met jou gaan sporten
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, het was niet als kritiek bedoeld hoor.Ik wilde jouw voorbeeldje met een derde item aanvullen.
De dood vind ik niet irritant, de belasting ook niet, want je krijgt er ook veel voor terug, niks erg dus....
Maar buren is na ziekte, ongevallen het ergste ongemak wat je hier kan overkomen. Je vraagt er niet om, maar je krijgt ze wel gratis. Geen keuze. Wel opgedrongen.
En alsof dat nog niet genoeg is, ben je nog volgelvrij verklaard ook als het gaat om overlast. Je kunt er zo goed als NIETS tegen doen.
o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de weekquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het een denksport is vind ik het goedGrapje dat is zelfs te vermoeiend
hier ben ik het wel grotendeels mee eens moet ik zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
Ik ben heul niet luiquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef francis998 het volgende:
[..]
o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de weekjij luiaard
Ik zou jou niet lui durven noemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmmm...dan moet ik jou zeker verwarren met iemand anders oepsss...dat ik moet ik dan zijn![]()
![]()
waarom???quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou jou niet lui durven noemen.
Exact! De spijker op z'n kop. Terwijl ik mijn opleiding als hoofddoel had om vrij te kunnen wonen. Een hoog salaris om met gemak royaal te kunnen wonen ipv zo opgeprop als kippen in een legbatterij. Nogmaals wie dat verzonnen heeft, die....Inderdaad de gehorigheid van woningen is walgelijk. En door ASS komt het zo hard binnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
Het is 100% waar wat Sempron hier stel. Recht voor z'n raap, maar 100% waar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word zooo moe van t onrecht wat ik tegenkom. Zo'n opmerking van sempron valt mij dan ook weer verkeerd. Niet om de opmerking, maar gewoon omdat er wel een kern van waarheid in zit. En ik zou zo graag willen dat ik er iets aan kon doen. Een betere wereld begin bij jezelf. Maar ik kan maar een heeeeel klein ding veranderen, maar een héééél klein verschil maken, en dat stemt me een beetje verdrietig
Veel plezierquote:Ik heb in ieder geval een kennis gemaild, die moet morgen in hoofddorp spelen, vind t altijd wel leuk om bij die jongens langs te gaan, dus dan heb ik in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken
Jij doet best veelquote:
ow..ik vindt juist dat ik weinig doequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij doet best veelMensen zijn lui die wel kunnen maar niet willen.
Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder anderquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow..ik vindt juist dat ik weinig doe
dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder ander
Die mentaliteit heb ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.
haha..ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mentaliteit heb ik ookSoms denk ik ook wel eens ik moet wat nuttigs doen. Maar dan heb ik geen zin.
Het is een beetje hollen of stilstaan. Maar het kan ook niet altijd snel gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach is ook wel prettig soms. Het gaat hier toch meestal giga snel
Misschien toch maar dokter vragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
en wat nog deprimerender is. Die pijnlijke plek die ik heb, is dus een spier(?) in mijn borst, ik kan er niet op liggen en zelfs een knuffel vanroept heel wat pijn op. Op zich denk ik gewoon een ontstoken spier of melkklier. Maar als ik google kom ik toch heel wat nare dingen tegen en dat stemt mij ook niet veel vrolijker.
Blegh..
quote:Ik ga de aspergers opzetten en nog even lekker buiten wandelen/boodschappen doen
Tot vanavond
Ach, dat laatste stukje over je reactie en NL, ik begrijp het perfect, vaak genoeg zit ik met exact hetzelfde..en is het enige wat ik wil is spullen pakken en wegwezen..maar dat zijn momenten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien toch maar dokter vragen![]()
[..]
Verder dit: wat NL betreft reageerde ik niet zo gepast.... We hebben het hier (nog) erg goed. Al heb ik soms last van buren, het is hier erg dichtbevolkt dat is dan 1 van de weinige nadelen.![]()
Frankrijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ach, dat laatste stukje over je reactie en NL, ik begrijp het perfect, vaak genoeg zit ik met exact hetzelfde..en is het enige wat ik wil is spullen pakken en wegwezen..maar dat zijn momenten.
Ik moet zeggen als er minder regen zou zijn in NL, zou dit imo bijna een ideaal landje zijnNog iets meer "groepsleven" en ik vindt het echt bijna perfect
Dat is wel lekker, 35 uur in de week werken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Frankrijk
Daar ligt de macht bij het volk, een wettelijke 35-urige werkweek, joie vivre, wat wil je nog meer
Maar ik werk al 35 uur, een langere lunchpauze is bespreekbaar en op 3 min van mijn werk zit een winkeltje waar ze croissantjes verkopen.
Alleen vind ik mensen hier soms erg gehaast, ze huppelen vaak van de ene afspraak naar de andere.
Buitenshuis leven, dat lijkt me ook heerlijk hoor. In die landen gaan ze ook veel vaker uit eten (in ons land is dat een luxe). Ik vraag me weleens af waar ze het geld vandaan halen. Heb je veel sociale contacten, of heb je daar juist enige moeite mee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 35 uur in de week werken.
Tja..ik ga liever voor een plekkie zonder regen en met heel veel sociaal leven. Zoals Zuid-Amerika..daar leef je heel veel buitenshuis...
maar kwa economisch leventje en systeem, doe mij maar NL ipv.Zuid amerika.
Hoewel spanje me ook wel prettig lijkt
Hier in NL heb ik geen sociale contacten, heb ik nooit echt goed kunnen opbouwen. En een persoon die ik als tiener had, nou..die vriendschap was niet meer houdbaar(om het ff zo te zeggen). Dus op een dag al het contact maar in 1x verbroken, sindsdien hier in NL alleen met ma.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Buitenshuis leven, dat lijkt me ook heerlijk hoor. In die landen gaan ze ook veel vaker uit eten (in ons land is dat een luxe). Ik vraag me weleens af waar ze het geld vandaan halen. Heb je veel sociale contacten, of heb je daar juist enige moeite mee?
Altijd een goed dingquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
En dingen worden niet zo veel gepland.
Soms, zakelijk hou ik van een goede planning, maar op persoonlijk aspect hou ik van spontaniteitmaar ik ben weer alles behalve spontaanquote:
Juist logisch, als anderen spontaan zijn is het makkelijker daarin mee te gaan dan wanneer je twee heel gesloten mensen tegenover elkaar zet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
Soms, zakelijk hou ik van een goede planning, maar op persoonlijk aspect hou ik van spontaniteitmaar ik ben weer alles behalve spontaan![]()
Snelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach is ook wel prettig soms. Het gaat hier toch meestal giga snel
Ik wil wel aspergers etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
sorryuiteraard aten we asperges en geen aspergers
Lekker geslapen?quote:Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef francis998 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaan we kuilen graven in de tuin, mijn ma wil haar plantjes plantenin de tuin.
enne robuust, waarom heb je niet uitgenodgd vannacht om die kaassoufles te gaa eten...ik lag om 4 uur wakker van de honger...in bed![]()
Gisteren allleen stukje pizza en sla gegeten...waardoor ik dus vannacht en vanmorgen telkesn wakker werd van de honger
aspergers/asperges, hou ik niet van.
En vroeg koken is niet raar, dat doet mijn ma vaak genoeg..soms om 9 uur 's ochtends zit ze al de groente te schillen en te snijden
Oke, is goed! Wat is je nummer?quote:Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef francis998 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaan we kuilen graven in de tuin, mijn ma wil haar plantjes plantenin de tuin.
enne robuust, waarom heb je niet uitgenodgd vannacht om die kaassoufles te gaa eten...ik lag om 4 uur wakker van de honger...in bed![]()
Gisteren allleen stukje pizza en sla gegeten...waardoor ik dus vannacht en vanmorgen telkesn wakker werd van de honger
aspergers/asperges, hou ik niet van.
En vroeg koken is niet raar, dat doet mijn ma vaak genoeg..soms om 9 uur 's ochtends zit ze al de groente te schillen en te snijden
Om eerlijk te zijn nergens..mij kan je beter niet wakker maken tenzij je een lieve kat bent die naast me in bed wil kruipen om te slapen..quote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker geslapen?![]()
Waar kan ik je 's nachts nog meer voor wakker maken dan?
die moet ik ff opzoeken in mijn paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik balen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik heb al een andere meet op 9 mei![]()
Nu moet ik beslissen naar welke ik zal gaan![]()
Zo..ik ben weer klaar in de tuin, tussendoor keihard van een kleine stenen trap gevallen met kont precies op de rand van een traptrede van steen..dat doet zeer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |