abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80670775
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Een opmerking van je buur? ( )

pi_80670823
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Tja, net als de VVD die alleen hoogopgeleide immigranten wil toelaten. Om eraan te verdienen.
Tuurlijk dat is toch logisch
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Ik zou het nog een paar keer herhalen dan ga je het misschien zelf nog geloven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80670933
Wat moet ik herhalen? t feit dat ik mij alles behalve aantrekkelijk voel?
pi_80670976
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.

Schoonheid zit van binnen.
pi_80671114
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde dat gezond eten(groentes) en een beetje sporten een psysche effect heeft en verder niets. Dit effect is ook belangrijk.
Maar als jij wilt gezonder wil leven en meer sporten moet je dat vooral doen. Zo lang je mij maar niet vraagt om mee te doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80671130
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.

Schoonheid zit van binnen.
Helemaal gelijk. Je kan er van buiten nog zo mooi uitzien als hetgene je binnen in je hebt zitten daar niet mee op 1 lijn zit, schiet je er nog niks mee op.
Doe mij maar liever een lelijkerd met een mooi innerste.
Liefde maakt toch blind zeggen ze, dus waarom er mooi uitzien van buiten..ze zien het toch niet
pi_80671170
EG ik ga je straks nog ff mailen.

Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..

Wat jammer nou tijn ik wilde net samen met jou gaan sporten
pi_80671259
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..

Zo lang het een denksport is vind ik het goed Grapje dat is zelfs te vermoeiend
14 SHADES OF GREY
pi_80671274
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:

tja..jezelf motiveren is en blijft een lastig iets.
En gezond eten is al een beginalleen hier vandaag ongezond en gezond, gezond is sla..en ongezond de pizza ma begint met haar geen zin om te koken dagen dus dat word waarschijnlijk iets minder gezond eten deze dagen
pi_80671295
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ach, het was niet als kritiek bedoeld hoor. Ik wilde jouw voorbeeldje met een derde item aanvullen.

De dood vind ik niet irritant, de belasting ook niet, want je krijgt er ook veel voor terug, niks erg dus....

Maar buren is na ziekte, ongevallen het ergste ongemak wat je hier kan overkomen. Je vraagt er niet om, maar je krijgt ze wel gratis. Geen keuze. Wel opgedrongen.

En alsof dat nog niet genoeg is, ben je nog volgelvrij verklaard ook als het gaat om overlast. Je kunt er zo goed als NIETS tegen doen.
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
pi_80671312
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Zo lang het een denksport is vind ik het goed Grapje dat is zelfs te vermoeiend
o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de week jij luiaard
pi_80671330
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
hier ben ik het wel grotendeels mee eens moet ik zeggen .
pi_80671377
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef francis998 het volgende:

[..]

o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de week jij luiaard
Ik ben heul niet lui
14 SHADES OF GREY
pi_80671407
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben heul niet lui
hmmm...dan moet ik jou zeker verwarren met iemand anders oepsss...dat ik moet ik dan zijn
pi_80671466
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef francis998 het volgende:

[..]

hmmm...dan moet ik jou zeker verwarren met iemand anders oepsss...dat ik moet ik dan zijn
Ik zou jou niet lui durven noemen.
14 SHADES OF GREY
pi_80671499
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zou jou niet lui durven noemen.
waarom???
pi_80671526
Ik word zooo moe van t onrecht wat ik tegenkom. Zo'n opmerking van sempron valt mij dan ook weer verkeerd. Niet om de opmerking, maar gewoon omdat er wel een kern van waarheid in zit. En ik zou zo graag willen dat ik er iets aan kon doen. Een betere wereld begin bij jezelf. Maar ik kan maar een heeeeel klein ding veranderen, maar een héééél klein verschil maken, en dat stemt me een beetje verdrietig

Ik heb in ieder geval een kennis gemaild, die moet morgen in hoofddorp spelen, vind t altijd wel leuk om bij die jongens langs te gaan, dus dan heb ik in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken
pi_80671646
en wat nog deprimerender is. Die pijnlijke plek die ik heb, is dus een spier(?) in mijn borst, ik kan er niet op liggen en zelfs een knuffel van roept heel wat pijn op. Op zich denk ik gewoon een ontstoken spier of melkklier. Maar als ik google kom ik toch heel wat nare dingen tegen en dat stemt mij ook niet veel vrolijker.
Blegh.. Ik ga de aspergers opzetten en nog even lekker buiten wandelen/boodschappen doen
Tot vanavond
pi_80671788
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Exact! De spijker op z'n kop. Terwijl ik mijn opleiding als hoofddoel had om vrij te kunnen wonen. Een hoog salaris om met gemak royaal te kunnen wonen ipv zo opgeprop als kippen in een legbatterij. Nogmaals wie dat verzonnen heeft, die....Inderdaad de gehorigheid van woningen is walgelijk. En door ASS komt het zo hard binnen.

Als ik een baan op mijn opleidingsniveau zou hebben, dan had ik makkelijk vrijstaand kunnen wonen. En wrs veel minder last gehad. En een stuk gelukkiger geweest dan nu.

En ja, een veel betere buurt, ik ben echt .........ik zal het scheldwoord maar niet uitspreken ......blijven hangen in een buurt met een zeer laag (opleidings)niveau.. Blijven steken en ik kom er niet meer uit.

Ik kan het niet accepteren, dat ik ondanks keihard geknokt heb voor een hoge opleiding, niets/weinig/opgeleverd heb gekregen.

Er wonen hier mensen zonder iets van opleiding die net zover zijn dan ik met opleiding.

Heb jij ook zo last van geluid?

[ Bericht 3% gewijzigd door EchtGaaf op 24-04-2010 18:00:56 ]
pi_80671937
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word zooo moe van t onrecht wat ik tegenkom. Zo'n opmerking van sempron valt mij dan ook weer verkeerd. Niet om de opmerking, maar gewoon omdat er wel een kern van waarheid in zit. En ik zou zo graag willen dat ik er iets aan kon doen. Een betere wereld begin bij jezelf. Maar ik kan maar een heeeeel klein ding veranderen, maar een héééél klein verschil maken, en dat stemt me een beetje verdrietig
Het is 100% waar wat Sempron hier stel. Recht voor z'n raap, maar 100% waar.
quote:
Ik heb in ieder geval een kennis gemaild, die moet morgen in hoofddorp spelen, vind t altijd wel leuk om bij die jongens langs te gaan, dus dan heb ik in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken
Veel plezier
pi_80672273
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:43 schreef francis998 het volgende:

[..]

waarom???
Jij doet best veel Mensen zijn lui die wel kunnen maar niet willen.
14 SHADES OF GREY
pi_80672435
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:14 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij doet best veel Mensen zijn lui die wel kunnen maar niet willen.
ow..ik vindt juist dat ik weinig doe
pi_80673000
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:22 schreef francis998 het volgende:

[..]

ow..ik vindt juist dat ik weinig doe
Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder ander
14 SHADES OF GREY
pi_80673306
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder ander
dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.
pi_80673645
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.
Die mentaliteit heb ik ook Soms denk ik ook wel eens ik moet wat nuttigs doen. Maar dan heb ik geen zin.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')