Een opmerking van je buur? (quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Tuurlijk dat is toch logischquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, net als de VVD die alleen hoogopgeleide immigranten wil toelaten. Om eraan te verdienen.
Ik zou het nog een paar keer herhalen dan ga je het misschien zelf nog gelovenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:17 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga morgen proberen fanatiek te sporten, al werken mijn knieen niet mee. Een opmerking zorgt ervoor dat mijn vertrouwen nog verder naar beneden is gekelderd, niets aan te doen. Gelukkig eten we de hele week gezond, voornamelijk groenten, scheelt ook alweer
Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat moet ik herhalen? t feit dat ik mij alles behalve aantrekkelijk voel?
Nee dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat moet ik herhalen? t feit dat ik mij alles behalve aantrekkelijk voel?
Helemaal gelijk. Je kan er van buiten nog zo mooi uitzien als hetgene je binnen in je hebt zitten daar niet mee op 1 lijn zit, schiet je er nog niks mee op.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Laat je niet kisten hoor door diegene die dat heeft gezegd.![]()
Schoonheid zit van binnen.
Zo lang het een denksport is vind ik het goedquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik ga je straks nog ff mailen.
Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..
Wat jammer nou tijn ik wilde net samen met jou gaan sporten
tja..jezelf motiveren is en blijft een lastig iets.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:32 schreef Cassandra87 het volgende:
EG ik ga je straks nog ff mailen.
Nouja punt is dat ik mijzelf niet echt kan motiveren maar ik heb nu wel de helderste motivatie gekregen die er is :|
Dat ik gezond eet is toeval, ik had een lijstje gemaakt (doe ik elke zaterdag) met gerechten, en t is vrij mager. Dus dat is een bijkomend voordeel..
Wat jammer nou tijn ik wilde net samen met jou gaan sporten
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach, het was niet als kritiek bedoeld hoor.Ik wilde jouw voorbeeldje met een derde item aanvullen.
De dood vind ik niet irritant, de belasting ook niet, want je krijgt er ook veel voor terug, niks erg dus....
Maar buren is na ziekte, ongevallen het ergste ongemak wat je hier kan overkomen. Je vraagt er niet om, maar je krijgt ze wel gratis. Geen keuze. Wel opgedrongen.
En alsof dat nog niet genoeg is, ben je nog volgelvrij verklaard ook als het gaat om overlast. Je kunt er zo goed als NIETS tegen doen.
o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de weekquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang het een denksport is vind ik het goedGrapje dat is zelfs te vermoeiend
hier ben ik het wel grotendeels mee eens moet ik zeggenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
Ik ben heul niet luiquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef francis998 het volgende:
[..]
o..o..o.....zeker te hard uitgebuit de rest van de weekjij luiaard
Ik zou jou niet lui durven noemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:40 schreef francis998 het volgende:
[..]
hmmm...dan moet ik jou zeker verwarren met iemand anders oepsss...dat ik moet ik dan zijn![]()
![]()
waarom???quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou jou niet lui durven noemen.
Exact! De spijker op z'n kop. Terwijl ik mijn opleiding als hoofddoel had om vrij te kunnen wonen. Een hoog salaris om met gemak royaal te kunnen wonen ipv zo opgeprop als kippen in een legbatterij. Nogmaals wie dat verzonnen heeft, die....Inderdaad de gehorigheid van woningen is walgelijk. En door ASS komt het zo hard binnen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:36 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Zelfs dit is terug te voeren op het financiële aspect. Mensen met autisme zijn al gevoeliger voor geluiden en wonen vanwege hun financiële situatie meestal in de goedkopere buurten (lees: slecht geïsoleerde woningen, geluid klinkt door). Als autisten net zoveel konden verdienen als normale mensen, dan was dit probleem waarschijnlijk een stuk kleiner geweest.
Het is 100% waar wat Sempron hier stel. Recht voor z'n raap, maar 100% waar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik word zooo moe van t onrecht wat ik tegenkom. Zo'n opmerking van sempron valt mij dan ook weer verkeerd. Niet om de opmerking, maar gewoon omdat er wel een kern van waarheid in zit. En ik zou zo graag willen dat ik er iets aan kon doen. Een betere wereld begin bij jezelf. Maar ik kan maar een heeeeel klein ding veranderen, maar een héééél klein verschil maken, en dat stemt me een beetje verdrietig
Veel plezierquote:Ik heb in ieder geval een kennis gemaild, die moet morgen in hoofddorp spelen, vind t altijd wel leuk om bij die jongens langs te gaan, dus dan heb ik in ieder geval iets leuks om naar uit te kijken
Jij doet best veelquote:
ow..ik vindt juist dat ik weinig doequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij doet best veelMensen zijn lui die wel kunnen maar niet willen.
Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder anderquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow..ik vindt juist dat ik weinig doe
dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heeft een goeie reden. Zodra jij een leven hebt opgebouwd zal jij een net zo druk leven krijgen als ieder ander
Die mentaliteit heb ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:53 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat wel. Maar mijn mentaliteit is een beetje: zo veel mogelijk bereiken met zo min mogelijk inspanning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |