haha..ik ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die mentaliteit heb ik ookSoms denk ik ook wel eens ik moet wat nuttigs doen. Maar dan heb ik geen zin.
Het is een beetje hollen of stilstaan. Maar het kan ook niet altijd snel gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach is ook wel prettig soms. Het gaat hier toch meestal giga snel
Misschien toch maar dokter vragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:48 schreef Cassandra87 het volgende:
en wat nog deprimerender is. Die pijnlijke plek die ik heb, is dus een spier(?) in mijn borst, ik kan er niet op liggen en zelfs een knuffel vanroept heel wat pijn op. Op zich denk ik gewoon een ontstoken spier of melkklier. Maar als ik google kom ik toch heel wat nare dingen tegen en dat stemt mij ook niet veel vrolijker.
Blegh..
quote:Ik ga de aspergers opzetten en nog even lekker buiten wandelen/boodschappen doen
Tot vanavond
Ach, dat laatste stukje over je reactie en NL, ik begrijp het perfect, vaak genoeg zit ik met exact hetzelfde..en is het enige wat ik wil is spullen pakken en wegwezen..maar dat zijn momenten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Misschien toch maar dokter vragen![]()
[..]
Verder dit: wat NL betreft reageerde ik niet zo gepast.... We hebben het hier (nog) erg goed. Al heb ik soms last van buren, het is hier erg dichtbevolkt dat is dan 1 van de weinige nadelen.![]()
Frankrijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ach, dat laatste stukje over je reactie en NL, ik begrijp het perfect, vaak genoeg zit ik met exact hetzelfde..en is het enige wat ik wil is spullen pakken en wegwezen..maar dat zijn momenten.
Ik moet zeggen als er minder regen zou zijn in NL, zou dit imo bijna een ideaal landje zijnNog iets meer "groepsleven" en ik vindt het echt bijna perfect
Dat is wel lekker, 35 uur in de week werken.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Frankrijk
Daar ligt de macht bij het volk, een wettelijke 35-urige werkweek, joie vivre, wat wil je nog meer
Maar ik werk al 35 uur, een langere lunchpauze is bespreekbaar en op 3 min van mijn werk zit een winkeltje waar ze croissantjes verkopen.
Alleen vind ik mensen hier soms erg gehaast, ze huppelen vaak van de ene afspraak naar de andere.
Buitenshuis leven, dat lijkt me ook heerlijk hoor. In die landen gaan ze ook veel vaker uit eten (in ons land is dat een luxe). Ik vraag me weleens af waar ze het geld vandaan halen. Heb je veel sociale contacten, of heb je daar juist enige moeite mee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:25 schreef francis998 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 35 uur in de week werken.
Tja..ik ga liever voor een plekkie zonder regen en met heel veel sociaal leven. Zoals Zuid-Amerika..daar leef je heel veel buitenshuis...
maar kwa economisch leventje en systeem, doe mij maar NL ipv.Zuid amerika.
Hoewel spanje me ook wel prettig lijkt
Hier in NL heb ik geen sociale contacten, heb ik nooit echt goed kunnen opbouwen. En een persoon die ik als tiener had, nou..die vriendschap was niet meer houdbaar(om het ff zo te zeggen). Dus op een dag al het contact maar in 1x verbroken, sindsdien hier in NL alleen met ma.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:32 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Buitenshuis leven, dat lijkt me ook heerlijk hoor. In die landen gaan ze ook veel vaker uit eten (in ons land is dat een luxe). Ik vraag me weleens af waar ze het geld vandaan halen. Heb je veel sociale contacten, of heb je daar juist enige moeite mee?
Altijd een goed dingquote:Op zaterdag 24 april 2010 23:42 schreef francis998 het volgende:
[..]
En dingen worden niet zo veel gepland.
Soms, zakelijk hou ik van een goede planning, maar op persoonlijk aspect hou ik van spontaniteitmaar ik ben weer alles behalve spontaanquote:
Juist logisch, als anderen spontaan zijn is het makkelijker daarin mee te gaan dan wanneer je twee heel gesloten mensen tegenover elkaar zet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
Soms, zakelijk hou ik van een goede planning, maar op persoonlijk aspect hou ik van spontaniteitmaar ik ben weer alles behalve spontaan![]()
Snelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef francis998 het volgende:
[..]
ach is ook wel prettig soms. Het gaat hier toch meestal giga snel
Ik wil wel aspergers etenquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
sorryuiteraard aten we asperges en geen aspergers
Lekker geslapen?quote:Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef francis998 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaan we kuilen graven in de tuin, mijn ma wil haar plantjes plantenin de tuin.
enne robuust, waarom heb je niet uitgenodgd vannacht om die kaassoufles te gaa eten...ik lag om 4 uur wakker van de honger...in bed![]()
Gisteren allleen stukje pizza en sla gegeten...waardoor ik dus vannacht en vanmorgen telkesn wakker werd van de honger
aspergers/asperges, hou ik niet van.
En vroeg koken is niet raar, dat doet mijn ma vaak genoeg..soms om 9 uur 's ochtends zit ze al de groente te schillen en te snijden
Oke, is goed! Wat is je nummer?quote:Op zondag 25 april 2010 11:16 schreef francis998 het volgende:
Goedemorgen allemaal,
hier gaan we kuilen graven in de tuin, mijn ma wil haar plantjes plantenin de tuin.
enne robuust, waarom heb je niet uitgenodgd vannacht om die kaassoufles te gaa eten...ik lag om 4 uur wakker van de honger...in bed![]()
Gisteren allleen stukje pizza en sla gegeten...waardoor ik dus vannacht en vanmorgen telkesn wakker werd van de honger
aspergers/asperges, hou ik niet van.
En vroeg koken is niet raar, dat doet mijn ma vaak genoeg..soms om 9 uur 's ochtends zit ze al de groente te schillen en te snijden
Om eerlijk te zijn nergens..mij kan je beter niet wakker maken tenzij je een lieve kat bent die naast me in bed wil kruipen om te slapen..quote:Op zondag 25 april 2010 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lekker geslapen?![]()
Waar kan ik je 's nachts nog meer voor wakker maken dan?
die moet ik ff opzoeken in mijn paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik balen.quote:Op zondag 25 april 2010 12:51 schreef DeHovenier het volgende:
Hodfr, ik heb al een andere meet op 9 mei![]()
Nu moet ik beslissen naar welke ik zal gaan![]()
Zo..ik ben weer klaar in de tuin, tussendoor keihard van een kleine stenen trap gevallen met kont precies op de rand van een traptrede van steen..dat doet zeer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |