Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kgquote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Autidude het volgende:
[..]
Maar je bent wel heel dik.. want anders zak je echt niet door een bagagedrager heen hoor!![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kg
Is dat alleen je linkerbil?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het spijt mij zeer dat ik meer weeg als 21 kg
Arme jijquote:
Geen 21kg iig. Dat wogen de borsten van Lola Ferrari zelf niet eens.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb een beschaafd B-cupje, alleen geen idee wat ze wegen
Toch handig dit topicquote:Op donderdag 22 april 2010 20:30 schreef francis998 het volgende:
weer iets nieuws geleerd..ik moet nooit op een bagagedrager gaan zitten..Want ik zit heel errg ruim over die 21 K. En 17,5 kunnen ze eht hebben want ik heb 17,5 K beton gedragen achterop
Wie is de lolbroek?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:32 schreef francis998 het volgende:
[..]
zeker![]()
Heel leerzaam...vooral met de lolbroek van het clubje erbij![]()
Ik ben heul niet grappigquote:
is wel handig! denk ik. Als je dan ff lang bent weggeweest weet je weer snel wie wie is..quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zat laatst in een topic te spieken en daar hadden ze in de op een stukje voorstellen van de vaste posters. Ook een idee voor hier? Zat er laatst aan te denken dat ik soms niet weet wie wat en hoe ook alweer is
Ik ben weer terug en ik had ook een patatje gehaald en nu zit alle pindasaus uit het bakjequote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Auti waarom ging jij niet naar de meet btw?
Yep.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:10 schreef Twizu het volgende:
Echt? Vreemd.![]()
Is daar ook een oorzaak van bekend?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
ik zat laatst in een topic te spieken en daar hadden ze in de op een stukje voorstellen van de vaste posters. Ook een idee voor hier? Zat er laatst aan te denken dat ik soms niet weet wie wat en hoe ook alweer is
Ik weet wie ikzelf ben en dat vind ik genoegquote:Op donderdag 22 april 2010 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is standaard tegenwoordig joh, wil je een fiets hebben voor een post of krantenwijk of gewoon iemand achterop kunnen vervoeren dan moet je tegenwoordig gaan voor de bakkers of transport fietsquote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn bagagedrager kan maar 25 kilo hebben
Ik was aan het eten, en toen dacht ik aan die autipas. Inderdaad, dit zijn situaties waarbij zo'n pas van pas kan komenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:41 schreef Autidude het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik zag dat filmpje, en dat kwam best wel dichtbij.. want serieus.. Thats Me in een kutsituatie van onsamenhangende omstandigheden of zoiets. En zoals ik het uitleg zou dus ook zomaar
kunnen heh.. Ik zeg niet dat het in dit geval zo is, maar dit is wel een vergelijkbaar iets waarvoor de autipas is.. zodat het op het bureau duidelijk wordt want anders kom je ook niet gemakkelijk verder. Het is totale
miscommunicatie met frustratie en paniek en genoeg mix voor een blind spot explosie, en dat is wat ik
hier in het filmpje ook zie.. helaas..
Het is algemeen bekend dat verklaringen in de media bij lange na niet kloppen, (vraag maar aan Patrick)
und so weiter.. en het moge ook duidelijk zijn dat deze meneer abnormaal reageerd.. En dat heeft een reden. En als ik luister naar wat hij naast het vloeken te zeggen heeft in het filmpje, en of ze wel de verkeersregels kennen? Heel woest.. Kan ik alleen maar concluderen dat deze meneer heel erg veel waarde hecht aan verkeersregels, groen licht en wellicht ook verkeerstekens.. lijkt mij raar als hij juist
dat dan gaat negeren, hij is immers helemaal "expert" op het gebied van verkeersregels. En helemaal overtuigd van zijn gelijk.
Het zou mij dus ook niets verbazen als er niet eens een stopteken is gegeven, de reden daarom maakt mij niet uit.. ik ben gewend dat mensen falen in hun werk, Maar ze moeten niet gaan liegen.. Ik ben heel erg bang dat er hier gewoon gelogen wordt door de verkeersregelaars.. Dat je een situatie verkeerd inschat kan gebeuren.. maar je moet niet gaan liegen.
Die hebben een hekel aan wederkerigheid.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:04 schreef Cassandra87 het volgende:
*heb een hekel aan fokkers die in fobo's posten maar zelf hun fobo dicht hebben
Tja, ik zou zelf niet posten in iemands fobo, als ze bij mij niet kunnen posten. Ik vind het juist leuk als mensen kunnen reageren op mijn postquote:
Dat is t ook. Ik wil ook graag reageren maar dat gaat niet. Overigens worden er heel veel fobo's aangemaakt om andere fobo's die niet toegankelijk zijn voor gasten te kunnen bekijkenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, ik zou zelf niet posten in iemands fobo, als ze bij mij niet kunnen posten. Ik vind het juist leuk als mensen kunnen reageren op mijn post
Nou het is dus echt een typische aanhouding van autidudequote:Op donderdag 22 april 2010 21:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik was aan het eten, en toen dacht ik aan die autipas. Inderdaad, dit zijn situaties waarbij zo'n pas van pas kan komen
Ik heb geloof ik ook zo'n ding en soms kijk ik wel eens in iemand's fobo, maar ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig en ik ga er ook geen foto's op zetten. Ik heb er weinig mee, net als met een heel groot gedeelte van FOK!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is t ook. Ik wil ook graag reageren maar dat gaat niet. Overigens worden er heel veel fobo's aangemaakt om andere fobo's die niet toegankelijk zijn voor gasten te kunnen bekijken
Goed nieuws. Dank voor het meldenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:21 schreef Satsuma het volgende:
Overigens, CPB heeft de bezuinigingsplannen van vvd & cda afgekeurd.
Hm, nou begrijp ik je een beetje, want ik ken je geschiedenis niet .....quote:Op donderdag 22 april 2010 22:18 schreef Autidude het volgende:
[..]
Nou het is dus echt een typische aanhouding van autidudeEn het is vooral het laatste stukje, want het is heel erg duidelijk dat hij helemaal overstuur is vooral omdat hij zich aan de regels heeft gehouden.. "omdat ik doorfiets terwijl hun moeten wachten? Godverdomme! Ken je de verkeersregels wel, idioot!?" En dat zegt mij al heel veel.. juist dat laatste stukje.. Ik had graag nog het vervolg gezien.
Ik ben gelukkig veel rustiger dan vroeger, en ik ben ook bekend.. maar in een onbekende omgeving is het wel handig dan. IIg voor de afhandeling anders zit je gewoon urenlang vast en wordt je steeds harder aangepakt. Of dat je een interregionaal arrestatieteam op je nek krijgt .. allemaal narigheid.
En iets in dit filmpje en nieuwsberichten zegt mij gewoon dat hier nét iets meer aan de hand is dan een agressieve fietser.. maar dat is een gevoel.. Al zit ik er zelden naast hoor
Nou hard optreden is wel goed vind ik, want dan zou je eens de echte verslagen van die strandrellen moet lezen.. Dan pas lopen de rillingen over je rug. Maar ze worden wel steeds manser, ze gaan zelfs steeds meer zelf het AT team uit hangen en schieten en al. Maar ze zijn ook niet meer voor rede vatbaar.. wat gedeeltelijk terecht is door de algehele minachting en alles, ze moeten ook wat.. Maar dit filmpje klopt niet helemaal.. en dan krijg je weer van die kromme media er overheen zodat niemand de waarheid kent.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hm, nou begrijp ik je een beetje, want ik ken je geschiedenis niet .....![]()
Nou gelukkig dat je rustiger dan vroeger bent, want je schiet er niets mee op en zo....Goed dat je het initiatief voor die autipas hebt genomen. Uit zelfbescherming.![]()
Maaruh: ik kreeg ook de kriebels toen ik naar het fimpje kreeg. een beetje flauw om met vier mensen op die persoon te springen om een voorval van niets....
Ik haat excessief politiegeweld. Het lijkt hier af en toe steeds meer de kant van de VS op te gaan
Ik weet niet hoe het bij Borderline zit, maar in het algemeen is het vaak zo dat woede bij vrouwen naar binnen toe slaat en bij mannen eerder naar buiten. Zou me dus niet verbazen als dat bij borderline ook in meer of mindere mate geldt.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:21 schreef Autidude het volgende:
Nou, je kan Borderline met gerust hart van de mogelijke diagnose lijst afschrappen hoor..
Dat is een ding wat zeker is.
Maar om dan een stapje of gooi in het "diepe" te doen en rekening houdend met wat ik lees van je enzo, misschien zit je wel een beetje in de hoek van PTSS? Hebben ze het daar ook wel eens over gehad, of heb jij het met je psych wel eens gehad over je verleden?
Klopt, maar ik weet ook hoe dat bij vrouwen gaat en niet bij 1 of 2.. Maar als zij niet aan zelfbeschadiging doet, zm pogingen of gedachtes en destructief gedrag vertoont in relaties met naasten.. dan zijn de andere symptomen niet eens voldoende genoeg om aan een kenmerkend gedrag te voldoen. Dat zijn ook allemaalquote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Borderline zit, maar in het algemeen is het vaak zo dat woede bij vrouwen naar binnen toe slaat en bij mannen eerder naar buiten. Zou me dus niet verbazen als dat bij borderline ook in meer of mindere mate geldt.
is echt onzin.quote:Want mensen daarmee zijn zich niet echt bewust van wat er gebeurd is, kunnen daar niet 'gewoon' over vertellen
Kijk van die herbeleving heb ik emotioneel wel last van gehad een paar maanden terug..nachtmerries, bang wakker worden etc. en de hele dag in de ban zitten daarvan.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Satsuma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij Borderline zit, maar in het algemeen is het vaak zo dat woede bij vrouwen naar binnen toe slaat en bij mannen eerder naar buiten. Zou me dus niet verbazen als dat bij borderline ook in meer of mindere mate geldt.
Verder geen conclusies over francis hoor, daar weet ik er niet genoeg vanaf. Maar ik weet dat er bij meer ziektebeelden onderscheid gemaakt wordt tussen mannen en vrouwen.
PTSS weet ik ietsjes meer vanaf, en daarbij is sprake van herbelevingen van de situatie, en van een situatie die je niet kunt 'bevatten'. Even simpel gezegd moet je het zo zien: mensen maken overal een 'verhaal' van. Overal proberen ze logica in aan te brengen. Een gebeurtenis die leidt tot PTSS is een gebeurtenis die niet 'in je verhaal past', die je niet begrijpt. Als Francis zegt dat ze er redelijk overheen is, dan zou ik niet snel denken aan PTSS. Want mensen daarmee zijn zich niet echt bewust van wat er gebeurd is, kunnen daar niet 'gewoon' over vertellen. Het is ook normaal dat mensen hun verhaal steeds een beetje 'anders' vertellen, bij PTSS is dat niet zo. Het is een losstaand iets waar je niks mee kan en ook niet over kan praten. En dan bedoel ik niet pijnlijk om over te praten, maar bijv gewoon niet kunnen herinneren. Gezien Francis zelf zegt dat ze er wel over gepraat heeft en af en toe dingen zegt waar de psych best op in zou kunnen/mogen haken, lijkt het me dus onwaarschijnlijk.
Auti, ik ken zelf 2 personen met borderline een ervan is een neef van mij met ZM, autodestructief gedrag en de ander niet, terwijl ze wel een officiele diagnose hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Autidude het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet ook hoe dat bij vrouwen gaat en niet bij 1 of 2.. Maar als zij niet aan zelfbeschadiging doet, zm pogingen of gedachtes en destructief gedrag vertoont in relaties met naasten.. dan zijn de andere symptomen niet eens voldoende genoeg om aan een kenmerkend gedrag te voldoen. Dat zijn ook allemaal
symptomen die onder zoveel andere zaken kunnen vallen. zodoende.
Hierin heb je wel gelijk.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef Autidude het volgende:
Mooi.. het gaat wel heel diep, en zo diep wil ik nu op dit moment niet gaan.. Maar over PTSS heb je deels niet gelijk hoor. En ook daar kan ik op niveau over meepraten.
Want
[..]
is echt onzin.
Ik ken iemand die heel erg bewust heeft meegemaakt wat er gebeurd is, dat was zijn werk. En daar kan hij ook over vertellen, alleen alle shit wat het achter de schermen meebrengt valt toch echt onder PTSS
Miss kan je het vetgedrukte deel wat meer uitleggen ik volg je niet helemaal hier.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:06 schreef Satsuma het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, met dat ie het bewust heeft meegemaakt. Ik bedoel niet dat mensen 'afwezig' zijn op het moment dat het gebeurt of zo, maar dat ze problemen hebben met het herinneren zonder meteen herbelevingen te krijgen, het herinneren in relatie tot andere dingen van je leven, etc.
Exact. Ik heb het al eerder gezegd: cassandra is een super lieve dame en heel goed voor anderen.quote:
In ieder geval hier op het forum welquote:Op donderdag 22 april 2010 23:38 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Exact. Ik heb het al eerder gezegd: cassandra is een super lieve dame en heel goed voor anderen.
Hehe. Jeps, maar ik wil het ook best op de meet zeggen. No problemo.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
In ieder geval hier op het forum wel![]()
ik wil dat ook wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Hehe. Jeps, maar ik wil het ook best op de meet zeggen. No problemo.
Raar, het is pas raar als je zoiets niet zegt terwijl je het wel wil zeggen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik wil dat ook wel.
Alleen vindt dat zo raar om ergens tegen een groep mensen te zeggen dat ik iemand aardig vindt..meestal doe ik dat niet.
En nog minder met "vreemden"
He, jij bent toch geen vrouw francis? Ik dacht altijd dat je een man was, totdat ik zojuist in je profiel keek.quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
ik wil dat ook wel.
Alleen vindt dat zo raar om ergens tegen een groep mensen te zeggen dat ik iemand aardig vindt..meestal doe ik dat niet.
En nog minder met "vreemden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |