abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80606727
he eg reageer je nu niet op mijn pb?
Sorry zal zo bijlezen,
Auto is niet verkocht, ik heb wel een gammele fiets gekocht (ach dat hoort toch in amsterdam?) maar t stomme is, door die rotsmak durf ik eigenlijk niet goed te fietsen.. Zal iig ff aan vragen of hij t zadel lager zet, maar ik was blij da ik thuis was, zag continu voor me dat t wiel los zou schieten en ik weer op straat zou belanden met alle gevolgen vandien. Niet echt fijn. Voor mn gevoel koop ik liever eem goeie nieuwe fiets, maar ja, t is en blijft amsterdam, en om nu dik te betalen voor een privestalling..
Maar wilde naar almere fietsen, doe ik maar niet, brrrrr
pi_80606973
Alsof je constant van een fiets afkukeld Fietsen joh!!
Dat kan iedereen! En anders ga je maar zijwieltjes halen!

toch?
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
pi_80607004
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:37 schreef Twizu het volgende:
Vandaag de diagnose Asperger gekregen na een hoop onderzoeken.
Ik kan er alleen nog niet helemaal mee omgaan, heb ik zo het idee.

Derhalve lees ik even mee hier.
Ik kreeg de diagnose pas vorig jaar, welcome to the club
Children of the night. What music they make.
pi_80607062
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:16 schreef Autidude het volgende:
Alsof je constant van een fiets afkukeld Fietsen joh!!
Dat kan iedereen! En anders ga je maar zijwieltjes halen!

toch?
Nee maar t feit is dat de bagage drager afbrak van een goede nieuwe fiets (en waag t eens om mij dik te noemen ) waardoor ik automatisch weinig vertrouwen heb in een afgeragde 2ehands fiets
pi_80607067
quote:

Afhankelijk van welke moeilijkheden je ervaart, kun je het misschien wegstoppen (waar ik dus mee bezig ben, ook al wordt dat vaak afgeraden). Het lijkt weleens alsof mensen met Asperger gedoemd zijn tot een jarenlange lijdensweg die verwerkingsproces wordt genoemd. Hopelijk kun je er op een luchtige manier mee omgaan. Zo van: Asperger, so be it, morgen schijnt de zon weer. Dat is natuurlijk niet voor iedereen met ASS weggelegd. Ligt er ook een beetje aan hoe je staat qua studie, werk, vriendschap en relaties.
pi_80607096
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Nee maar t feit is dat de bagage drager afbrak van een goede nieuwe fiets (en waag t eens om mij dik te noemen ) waardoor ik automatisch weinig vertrouwen heb in een afgeragde 2ehands fiets
Ik noem je vriend gewoon dik het is zijn schuld
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80607115
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik noem je vriend gewoon dik het is zijn schuld
Dat t zijn schuld is staat als een paal boven water
pi_80607149
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat t zijn schuld is staat als een paal boven water
Typisch vrouwelijk de ander de schuld geven
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_80607221
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Haha gekkie.. die meeste nieuwe moderne fietsen hebben een bagage drager die 15 tot 21 kg kunnen hebben maar ook echt niet meer.. En zo'n echte ouderwetse bagagedrager kan iets meer dan 150 kg hebben, en ik had nou niet echt het idee dat jij in die buurt komt. Dus het is of een fabrieksfout, gare fiets, of zo'n ding voor bagage maar dan niet voor de bagage van een marinier of een plaatsvervangende passagier.
pi_80607318
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Typisch vrouwelijk de ander de schuld geven
Zit je? Komt ie!

Typisch mannelijk, afgeven op vrouwen..

pi_80607463
Wahaha tijn ik ben je kwijt, jij geeft Detroit de schuld en ik mag dat niet?
Ik wilde t m net laten lezen, de arme schat voelde zich al zo schuldig (heb m overigens wél verteld dat ik m dankbaar was dat ie dat op een rustige plek deed en niet midden in een bocht waar t zwrat stond van de auto's, dan zat ik hier niet meer te typen vrees ik )
pi_80607504
Overigens een heel topic over vrouwen en geloof en zondes
En ik ben zondig en ik zal niet in de hemel komen omdat ik niet gelovig ben
Maar ik leef naar hoe ik denk dat t goed is, ik ben geen heilige maar heb denk ik geen greintje (bewuste) zonde in mij
pi_80607554
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:26 schreef Autidude het volgende:

[..]

Zit je? Komt ie!

Typisch mannelijk, afgeven op vrouwen..

Totaal niet dat doe ik nooit
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Wahaha tijn ik ben je kwijt, jij geeft Detroit de schuld en ik mag dat niet?
Ik wilde t m net laten lezen, de arme schat voelde zich al zo schuldig (heb m overigens wél verteld dat ik m dankbaar was dat ie dat op een rustige plek deed en niet midden in een bocht waar t zwrat stond van de auto's, dan zat ik hier niet meer te typen vrees ik )
Ja dat doe ik afgeven op andere
Grapje Nog jij nog Detroit kon daar iets aan doen. Gelukkig heb je geen ernstig letsel.
14 SHADES OF GREY
pi_80607767
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ik leef naar hoe ik denk dat t goed is, ik ben geen heilige maar heb denk ik geen greintje (bewuste) zonde in mij

omg ja, dat heb ik gevolgd ja, wat een figuur! ja, ik laat mensen in hun waarde, maar af en toe...
quote:

omg, een kwaliteitsuser in dit topic!

nee, alle gekheid om een stokje, ik had ergens gelezen dat je al gediagnosticeerd was op ADD (toch? verstrooid figuur hier af en toe ), de vraag is vanwaar de keuze(of niet) om je te laten diagnosticeren op asperger?
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_80608038
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:40 schreef robuust89 het volgende:

[..]

omg ja, dat heb ik gevolgd ja, wat een figuur! ja, ik laat mensen in hun waarde, maar af en toe...
Ik ken hem eigenlijk alleen van de vorige meet Toen had ik al mijn twijfels over hem.
14 SHADES OF GREY
pi_80608129
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:34 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Totaal niet dat doe ik nooit

Evenmin als dat ik partij trek..

Jawel dames en heren.. die auti-partij gaat er ooit nog wel eens komen
pi_80608179
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:50 schreef Autidude het volgende:

[..]

Evenmin als dat ik partij trek..

Jawel dames en heren.. die auti-partij gaat er ooit nog wel eens komen
Ik ben niet links ik ben niet rechts ik ben Auti
14 SHADES OF GREY
pi_80608211
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:32 schreef Cassandra87 het volgende:

Ik kan men een partij godslastering geven waar echte geloven gewoon ziek van worden.
Maar dat bespaar ik mensen. En ik weet dat als die God eventueel echt zou bestaan, dan
begrijpt hij mij ook volkomen.. want ik ben dan zijn eventuele evenbeeld
pi_80608259
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben niet links ik ben niet rechts ik ben Auti
Beter breng je het als.. ik weet het niet hoor, dat gedoe van jullie.. maar ik wil het gewoon lekker normaal!

Zal ik dan maar de campagne leider worden?
pi_80608289
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:52 schreef Autidude het volgende:

[..]

Ik kan men een partij godslastering geven waar echte geloven gewoon ziek van worden.
Maar dat bespaar ik mensen. En ik weet dat als die God eventueel echt zou bestaan, dan
begrijpt hij mij ook volkomen.. want ik ben dan zijn eventuele evenbeeld
Auti niet te arogant worden he
14 SHADES OF GREY
pi_80608324
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef Autidude het volgende:

[..]

Beter breng je het als.. ik weet het niet hoor, dat gedoe van jullie.. maar ik wil het gewoon lekker normaal!

Zal ik dan maar de campagne leider worden?
Ook goed
14 SHADES OF GREY
pi_80608468
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Auti niet te arogant worden he
Narcistisch is het juiste woord, om maar even arogant te zijn Of perfectionisme, wat men zou
kunnen koppelen aan narcisme. Is het niet heerlijk?

nogmaals;

Zalig!
pi_80608739
Ik geloof maar in 1 motto: Behandel anderen zoals je zelf behandeld wilt worden.
En de enige die oordeelt over mijzelf ben ik. En Detroit heeft dat recht (of ik er naar luister is een tweede )
  donderdag 22 april 2010 @ 20:10:52 #99
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_80608878
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:41 schreef Autidude het volgende:

[..]

Je kan er zwaar aan trekken, je kan er licht aan trekken.. Feit is dat je nu bepaalde twijfels of onduidelijkheden over je eigen persoon beter en duidelijker kunt plaatsen en het een oorzaak geven zodat je er weer beter mee om kan gaan.. Maar dat kost tijd en doe je, uiteraard, in je eigen tempo.
Het is niet slecht, en je bent ongetwijfeld slim genoeg om aan het nemen van hindernissen te werken
Zoals o.a. dmv lotgenotencontact herkenning maar ook ervaring te vinden en te delen..

Welkom man!
Thanks!
Het is wel echt herkenbaar allemaal. En alles begint nu langzaam op zijn plaats te vallen.
quote:
Op donderdag 22 april 2010 16:45 schreef francis998 het volgende:

[..]

Welkom..ach je moet er zoals auti zegt..mee leren omgaan..en jezelf beter leren kennen en of verbeteren waar mogelijk..en waar niet leren te accepteren
Dank!
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Welkom.

Heel wat, jongen. Sterkte. Je heel wat te verwerken...

Weet je trouwens dat er heel veel Aspergers in de regio Eindhoven wonen? (niet geheel toevallig trouwens )
Echt? Vreemd.

Is daar ook een oorzaak van bekend?
quote:
Op donderdag 22 april 2010 19:19 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Afhankelijk van welke moeilijkheden je ervaart, kun je het misschien wegstoppen (waar ik dus mee bezig ben, ook al wordt dat vaak afgeraden). Het lijkt weleens alsof mensen met Asperger gedoemd zijn tot een jarenlange lijdensweg die verwerkingsproces wordt genoemd. Hopelijk kun je er op een luchtige manier mee omgaan. Zo van: Asperger, so be it, morgen schijnt de zon weer. Dat is natuurlijk niet voor iedereen met ASS weggelegd. Ligt er ook een beetje aan hoe je staat qua studie, werk, vriendschap en relaties.
Ik kan er opzich wel luchtig mee omgaan, er verandert eigenlijk vrij weinig. Shit happens. Al kan ik nu wel een hoop verklaren. Mijn ouders hebben het er volgens mij wel moeilijk mee. Lastig.

Ik heb er qua school enz. een tijd uitgelegen (depressie), maar ben sinds twee weken weer begonnen wat vooralsnog erg goed gaat allemaal.

Gelukkig heb ik ook hele toffe vrienden die, ondanks dat ik soms echt onmogelijk ben, er wel voor me zijn. En natuurlijk ouders die me af- en toe helpen herinneren dat ik de rem erop moet gooien.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_80608976
quote:
Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
En de enige die oordeelt over mijzelf ben ik.
Maar je bent wel heel dik.. want anders zak je echt niet door een bagagedrager heen hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')