geen idee. Maar ze mag wel eens een cursusje "welk werkwoord gebruik ik wanneer" doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef L.no het volgende:
Dat accent, waar komt het vandaan?
Ze?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
geen idee. Maar ze mag wel eens een cursusje "welk werkwoord gebruik ik wanneer" doen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef The_Dean het volgende:
REKS!! PJOTR!!! Marshall Ericson speelt nu in een film op RTL5
TRUE STORY!
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik verveelde me vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik verveelde me vandaag
[ afbeelding ]
Het blijft een walgelijke aansteller..quote:
Doet hij dat nog steeds?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het blijft een walgelijke aansteller..Altijd om kaarten vragen en vallen om niks..
Jezus.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef The_Dean het volgende:
Ik verveelde me vandaag
[ afbeelding ]
Ik kom ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga zo eens douchen en lekker slapen denk ik
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:44 schreef jna het volgende:
Sorry, moest ik even aan denken, weet niet hoe het komt
quote:
Ik lig alquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga heul niet vreemd
Ik lig gewoon al in bed. Constatering van een feit.
En het ligt lekker, vandaar de
jeweettoch.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef The_Dean het volgende:
En trouwens, Luc Luctort me toch wel, dus daar hoeft L.no niet bang voor te zijn
Lekker slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Ik ga daar ook van genieten nu.
quote:
Sorry, heb wat dingen in mijn hoofd de laatste tijd. Ik vergat het.quote:
Hersensquote:Op donderdag 22 april 2010 08:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Sorry, heb wat dingen in mijn hoofd de laatste tijd. Ik vergat het.
Zin makenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:41 schreef Piles het volgende:
Ik had er gisteren zoveel zin in, maar vandaag totaal niet meer
Je bril schoonmaken wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef Piles het volgende:
M'n ogen zijn weer eens gaarConstante waas
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:15 schreef jna het volgende:
[..]
Je bril schoonmaken wil wel eens helpen.
QFT..quote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef jna het volgende:
Dat hoertje waar het halve Franse elftal overheen is geweest ziet er nog best goed uit
Nouquote:Op donderdag 22 april 2010 10:22 schreef jna het volgende:
Dat hoertje waar het halve Franse elftal overheen is geweest ziet er nog best goed uit
Zolang het geen gratenbaal is, vind ik het prachtigquote:
Die hadden wij hier net ookquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zal blij zijn als er een bom op mijn stageplek valt. Als ik er even niet ben.
Komt wel goedquote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ik zal blij zijn als er een bom op mijn stageplek valt. Als ik er even niet ben.
Stroom was hier 10 seconden weg, mobiele netwerk even wat langer...quote:Op donderdag 22 april 2010 13:02 schreef jna het volgende:
Stroom
ook lekker als mobiel internet ook uitvalt
Hier een uurquote:Op donderdag 22 april 2010 13:03 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Stroom was hier 10 seconden weg, mobiele netwerk even wat langer...
Ging goed bij mij, hele middag bezig geweestquote:
Eensquote:
Hoiquote:
Ja, nog steeds op zoek. Maar ik doe echt heel weinig moeite. Ben zo ongemotiveerd. Heb nog nergens naar gebeld of gesolliciteerd. Ik haat het.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef Piles het volgende:
Eens![]()
Hopen dat ik bij bedrijf mag blijven na 1 juli![]()
Nog op zoek naar stage?
Ben zo blij dat ik dat nooit heb gehad, was beide keren meteen bij eerste bedrijf raakquote:Op donderdag 22 april 2010 18:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, nog steeds op zoek. Maar ik doe echt heel weinig moeite. Ben zo ongemotiveerd. Heb nog nergens naar gebeld of gesolliciteerd. Ik haat het.
Ik ook, maar toen had ik ook echt gesolliciteerdquote:Op donderdag 22 april 2010 18:21 schreef jna het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik dat nooit heb gehad, was beide keren meteen bij eerste bedrijf raak![]()
Maar voor wanneer moet je die plek hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Juhquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedere vrijdag naar de kapper.![]()
Als kalequote:Op donderdag 22 april 2010 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iedere vrijdag naar de kapper.![]()
Inderdaad.quote:
Waarom blijf ik jaloers.. ik moet echt mezelf laten nakijken.quote:
En dan is het ook gelijk reclame op 3 andere zenders he.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat is altijd vrij snel
Tuurlijk dat stemmen ze met elkaar af.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan is het ook gelijk reclame op 3 andere zenders he.
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom blijf ik jaloers.. ik moet echt mezelf laten nakijken.
Hoeren zijn het. Allemaal!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk dat stemmen ze met elkaar af.![]()
Gister niet though.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, dat is altijd vrij snel
Slome, pc, sorry.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zie boven.
Hou niet zo van negers.
True. relatiemateriaal is hij niet echt nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, hij is ook niet lelijk. Maar doet me niet zoveel. Hij praat wel sexy![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
Dat meisje ziet echt uit als een S&M freak.
Best wel inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:19 schreef L.no het volgende:
Dat meisje ziet echt uit als een S&M freak.
Ja, vind het ook niet zo slecht hoor. Kleding kan trouwens ook uit.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
Die wijven zijn aanstellers.. veel jongens dragen tegenwoordig zo'n stijl.
Wat dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, als die een match krijgt.
Je hoeft maar te blazen en hij huilt al volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Geef hem dan ook nog even een knal voor zijn bek vanwege die arrogante houding
Ik denk dat het meevalt. iig boven 1.80 gok ikquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef vencodark het volgende:
Is hij nu zo klein of komt het omdat ik op de grond zit en de tv vrij hoog staat?
Nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 20:22 schreef L.no het volgende:
Die wijven zijn aanstellers.. veel jongens dragen tegenwoordig zo'n stijl.
Hm, leek van die korte pootjes te hebben.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik denk dat het meevalt. iig boven 1.80 gok ik
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja man.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hoeft maar te blazen en hij huilt al volgens mij.
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:23 schreef The_Dean het volgende:
Jij vond mij ook klein bij die laatste foto van mij toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, leek van die korte pootjes te hebben.
Ohja? Weet ik niets meer vanquote:Op donderdag 22 april 2010 20:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij vond mij ook klein bij die laatste foto van mij toch?
Zijn de mensen bij jouw thuis erg lang ofzo?
quote:
Oh, laat dan maar zitten.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja? Weet ik niets meer van![]()
Nee maar ik zei al, ik zit nu op de grond en mijn tv staat op 1.50 ofzoDus mijn beeld was ff vervormd.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef The_Dean het volgende:
Alsof hij het uit een soort medelijden doet voor haar. Wat een gast
waar?!?!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:29 schreef vencodark het volgende:
Dan maar weer gtst. Straks een Depp filmpje denk ik.
Nog niet gezien.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Nog niet gezien.
Even downloaden binnenkort dus.
Een paar onbekende thrillers waarvan ik de namen nooit onthoud (zie ik alleen op tv), pirates of the carrebean, finding neverland, charlie and the choclat factory, sweeny toddquote:Op donderdag 22 april 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]Really? Dat is 1 van de films van Depp die je gezien MOET hebben!
Welke ken je wel?
Hm toch wel de commerciële dingen. Misschien ken je Sleepy dan ook welquote:Op donderdag 22 april 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Een paar onbekende thrillers waarvan ik de namen nooit onthoud (zie ik alleen op tv), pirates of the carrebean, finding neverland, charlie and the choclat factory, sweeny todd
Ja, anders zou ik het niet kennen. Ik ben van plan om allerlei films te downloaden van hem die niet zo popu zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm toch wel de commerciële dingen. Misschien ken je Sleepy dan ook wel
Ja snap ik. Neem The Libertine ook eens. Eerst beetje onduidelijke en mogelijk saaie film. Ik begon hm bij de 3e keer ook pas echt boeiend te vinden. Depp's spel is geweldig.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het niet kennen. Ik ben van plan om allerlei films te downloaden van hem die niet zo popu zijn
Je komt weer veels te laat inderdaad.quote:
Bij mij over TMO, toen ben ik snel doorgescrolled naar onderaan dit topicquote:Op donderdag 22 april 2010 20:55 schreef vencodark het volgende:
Gaat dit over het Depp gesprek tussen LNO en mij?
quote:Op donderdag 22 april 2010 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij mij over TMO, toen ben ik snel doorgescrolled naar onderaan dit topic
Overal over hoor, alleen ben ik er soms nietquote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
Maar, maar, maar....waar kunnen we het dan over hebben?
Klote rootsquote:Op donderdag 22 april 2010 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je komt weer veels te laat inderdaad.
Ja mn moeder werkte niet meequote:Op donderdag 22 april 2010 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Half maar?
Altijd maar dat halve werk bij die Surinamers
En hoe moet ik die nu opvatten?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:24 schreef jna het volgende:
Maar van mij zeggen ze altijd dat ik te vroeg kom
Zie PI zou ik zeggenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe moet ik die nu opvatten?
Hoe zeggen ze dat...een slechte repetitie is een goed examen?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:44 schreef PieterBas het volgende:
Goedenavond
pff, als dit een voorbode is voor zondag... wordt het echt een drama. Op de training nauwelijks vooruit te branden.
laten wij het hopenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe zeggen ze dat...een slechte repetitie is een goed examen?
We hebben iets gemeen iig.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:22 schreef jna het volgende:
[..]
De vooroordelen zijn wel ergens op gebaseerd ja.
Dan zal het wel iets Afrikaans zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
We hebben iets gemeen iig.Anti's zijn daar ook bekend om.
Ach en wee!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Dean heeft me verlaten. Al twee uur verdwenen.
Godzijndank rookt hij niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach en wee!![]()
Is hij sigaren halen?
Nou hier is hij niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:26 schreef L.no het volgende:
Dean heeft me verlaten. Al twee uur verdwenen.
Hahhaa, te donker joh.quote:
Denk ik ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou hier is hij niet.
Misschien is hij op de bank in slaap gevallen.
oeh, spannend.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Hahhaa, te donker joh.
[..]
Denk ik ook.
Voordat hij wegging zei hij dat hij 'nog dingetjes moest doen'
geheimzinnig.
Hij droomt vast over jou!quote:Op donderdag 22 april 2010 22:33 schreef L.no het volgende:
Zal ik hem lastig vallen door te bellen?
Zeker weten is hij in slaap gevallen.
Heb jij er niets mee te maken? Zelfde bed delen enzo. Dat je daarom nog steeds wakker bentquote:
Ik hoop dat ik hem een bitchslap geef in zijn droom.quote:
Sterkte.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar nu echt slapen, voel ik me morgen wellicht weer wat beter.
Ik lees morgen wel of Dean weer terecht is.
Ik ben beetje ziekjes.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Heb jij er niets mee te maken? Zelfde bed delen enzo. Dat je daarom nog steeds wakker bent
Hm, ik juist andersom. tenzij ik iets besmettelijks heb.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben beetje ziekjes.En dan ben ik liever alleen in bed.
Ik doe dat wel vaker.quote:
Soms is het natuurlijk ook wel ff lekker.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik doe dat wel vaker.
Ik ben niets vergeleken met jna trouwens. Hij is een pro.
jij begrijpt het.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms is het natuurlijk ook wel ff lekker.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op donderdag 22 april 2010 23:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Soms is het natuurlijk ook wel ff lekker.
Jaquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef jna het volgende:
Is Socios soms een kloon van Luctor?![]()
Ik ben onmogelijk to get.
quote:Op donderdag 22 april 2010 23:11 schreef jna het volgende:
Is Socios soms een kloon van Luctor?![]()
Ik ben onmogelijk to get.
quote:
Dat in jezelf praten soms heerlijk isquote:
Je hebt ook mensen die dat doen tegen voorwerpen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat in jezelf praten soms heerlijk isMensen met katten hebben niet voor niets katten! Feitelijk praten ze in zichzelf maar ze doen alsof ze tegen de kat praten
De blauwe muis?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
Heb je wel een muizenval voor de blauwe muis?
Amenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:45 schreef vencodark het volgende:
Wat weetje, katten zijn gewoon het ideale, ik zeg je...het ideale!!! schuilmiddel om geoorloofd tegen jezelf te praten zonder dat iemand het raar vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |