Hihi. Ik ben een beetje verliefd op jouquote:Op woensdag 21 april 2010 17:58 schreef Marouska het volgende:
Vandaag alleen geheen en -weerd, dus grootste deel van de tijd met jas en sjaal aan/om doorgebracht. Ik snap niet helemaal waarom de foto zo wazig is plus die spiegel is smütlich, maar soit:
[ afbeelding ]
vest, panty, sjaal en kniekousen H&M; jas en tas Mango; handschoenen Hema;
Beetje saai, maar op zich wel leuk vind ik. Vind de bovenste schoenen leuk!quote:Op donderdag 22 april 2010 18:08 schreef gold-rush het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 fotos 2 verschillende schoenen, ik hou wel van bruin denk ik
De tweede.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Welk jurkje vinden jullie leuker voor het gala van mijn zusje?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is helemaal van een soort kant.
Heeft een grote strik achterop de rug die je niet zo goed ziet op de foto
1e! Alleen doet ze er ook die schoenen onder? Denk dat dichte pumps er mooier onder staan.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
De tweede! Tof jurkje!quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Ow...quote:Op donderdag 22 april 2010 17:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihi. Ik ben een beetje verliefd op jou.
Eerste! Maar ik ben bevooroordeeld, want ik heb die zelf ook,quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Mogelijkheid nr. 3: Draag wat jij het prettigst vindt.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
je shirtquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mogelijkheid nr. 3: Draag wat jij het prettigst vindt.
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
OK dat vond ik niet aardig van jou karoltje
Welke schoenen zijn dat? (nike sb blazer purple rain?)quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mogelijkheid nr. 3: Draag wat jij het prettigst vindt.
OT:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:
We have a winnerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Welke schoenen zijn dat? (nike sb blazer purple rain?)
Leuke blouse! Waar is die van?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(met een stukje St George's op de achtergrond)
wow, dat jij dat ziet!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:53 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Welke schoenen zijn dat? (nike sb blazer purple rain?)
Die for it van de m@w. Muv dat overhemd, koop ik bijna nooit wat in de m@w.quote:
haha ik heb dezelfde jas als jouquote:Op donderdag 22 april 2010 15:05 schreef don-diablo het volgende:
[ afbeelding ]
Minder lullen en meer foto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schoenen zijn Nike Challengers ter info, niet heel duidelijk te zien.
Geen, neem een jurk die minstens over de knie valt..quote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
hangt er een beetje vanaf wat de dresscode is? Ik nam aan, vanwege het feit dat beide jurken korter dan kniehoogte zijn, het bij dit feestje wel 'mag'.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Geen, neem een jurk die minstens over de knie valt..
Het is een gala, geen kerkdienst.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom, heeft ze een begrafenis?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:46 schreef P.F het volgende:
[..]
1stequote:Op donderdag 22 april 2010 19:13 schreef PartyHardy het volgende:
Gala = white tie voor de man en jurk tot de enkels voor de vrouw, maar ik gok dat dit meer richting een eindexamengala gaat dus ik zou voor de eerste gaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:48 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Waarom, heeft ze een begrafenis?
OT: Die tweede. Betere kont![]()
was mijn idee ook al: je steekt in zo'n geval alleen maar af met je knielengtequote:Op zaterdag 24 april 2010 09:24 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Gala = white tie voor de man en jurk tot de enkels voor de vrouw, maar ik gok dat dit meer richting een eindexamengala gaat dus ik zou voor de eerste gaan
Jaa precies, het schijnt dat bijna iedereen zo´n korter (coctail) jurkje heeft tegenwoordig, ik was destijds wel in het langquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:24 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Gala = white tie voor de man en jurk tot de enkels voor de vrouw, maar ik gok dat dit meer richting een eindexamengala gaat dus ik zou voor de eerste gaan
Zou uit de buurt blijven van Bangkok in die outfitquote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef nexusje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iets is niet slechts 'passend/matchend' als de kleur hetzelfde is. Wat meer variatie had ik juist wat spannender gevonden.quote:Op zondag 25 april 2010 22:38 schreef nexusje het volgende:
ik match altijd kleur met schoen.. ben best wel schoenen fanaat dus heb op elke trui/crewneck of tee wel een passende schoen:$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Even offtopic. Het gaat overigens wel over kleding!Een grijs tint is het toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ogen kan dan alles, behalve een grijs-tint. Dat is namelijk vaak niet exact dezelfde kleur en dat vloekt. En ik zou zelf gaan voor iets wijds er boven.
quote:Op maandag 26 april 2010 16:20 schreef tliciouz het volgende:
Even offtopic. Het gaat overigens wel over kleding!PoederrozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik zou niet voor een felle kleur gaan. Pastelkleuren zijn mooi bij grijs![]()
Waar heb je je sandaaltjes vandaan?quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zara!quote:Op maandag 26 april 2010 20:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je je sandaaltjes vandaan?
quote:Op maandag 26 april 2010 18:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Een grijs tint is het toch?
In mijn ogen kan dan alles, behalve een grijs-tint. Dat is namelijk vaak niet exact dezelfde kleur en dat vloekt. En ik zou zelf gaan voor iets wijds er boven.
Dank jullie wel! Zat zelf ook al te denken aan roze of wit, in ieder geval een lichte tint. Ik ga een snuffelen op internet of ik wat leuks kan bestellen!quote:Op maandag 26 april 2010 18:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Poederroze![]()
![]()
![]()
Ik zou niet voor een felle kleur gaan. Pastelkleuren zijn mooi bij grijs
quote:Op maandag 26 april 2010 20:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie wel! Zat zelf ook al te denken aan roze of wit, in ieder geval een lichte tint. Ik ga een snuffelen op internet of ik wat leuks kan bestellen!
Ja leuk! Goeie ketting.quote:Op maandag 26 april 2010 20:01 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |