SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door Huppelmuts op 21-04-2010 17:46:27 (:6 ) ]If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Voor ;t eerste so van grieks had ik een 10. Moeilijk joh, het alfabetquote:Op woensdag 21 april 2010 17:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ok, tja, wij hadden het eerste jaar ook zulk soort zinnetjes, en voor de eerste so had ik een 1
Jawel.quote:
ctrl+shift+tquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik was heel druk met een OP vol foto's te maken en toen
Toen klikte ik per ongeluk op het kruisje van mn tabblad.
Meteen geen zin meer in de OP
maar dat kon jij toch niet zo goedquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor ;t eerste so van grieks had ik een 10. Moeilijk joh, het alfabet
En dan?quote:
Het alfabet wel. Het woordjes leren in een ander alfabet nietquote:Op woensdag 21 april 2010 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat kon jij toch niet zo goed
open je dat tabblad weer.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:43 schreef laforest het volgende:
Ik heb even niks te zeggen behalve: TETTEN.
ow okquote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het alfabet wel. Het woordjes leren in een ander alfabet niet
En het alfabet staat toch in mn binas.quote:
Ga eens naar huis jij.quote:
Bijna.quote:
Doet me denken aan coctailproefpersoonavond in mn vorige stamkroegquote:
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
Soms heb je zo'n wtf moment
Collega stuurt een mail aan iedereen in het pand.
Lieve collega's
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn carriere elders voort te zetten. De meesten van jullie kennen mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik niet van afscheid nemen houd. Daarom lieve collega's wil ik middels deze mail jullie allemaal bedanken voor de fijne samenwerking. Het gaat jullie goed misschien komen wij elkaar nog ergens tegen.
Nu ga ik eerst van een welverdiende vakantie genieten. Ik wens jullie het allerbeste.
Ja dat dachten wij nou ook. En hij heeft de mail vanuit zijn mailadres van huis gestuurd de slimmerdquote:
Dan toch liever de klap van Jezus.quote:
Wat een slijmbal.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:48 schreef Panda72 het volgende:
Soms heb je zo'n wtf moment
Collega stuurt een mail aan iedereen in het pand.
Lieve collega's
Na lang wikken en wegen heb ik besloten mijn carriere elders voort te zetten. De meesten van jullie kennen mij inmiddels goed genoeg om te weten dat ik niet van afscheid nemen houd. Daarom lieve collega's wil ik middels deze mail jullie allemaal bedanken voor de fijne samenwerking. Het gaat jullie goed misschien komen wij elkaar nog ergens tegen.
Nu ga ik eerst van een welverdiende vakantie genieten. Ik wens jullie het allerbeste.
lieten ze je niet binnen?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Door van die stomme wervers van proefdiervrij had ik donderdag mijn trein gemist in Hoorn
Ik liep de bus uit en toen werd ik gelijk tegengehouden door zo;n gastje, die nota bene kleiner was dan ik.quote:
hihihi.quote:
Duw hem om danquote:Op woensdag 21 april 2010 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik liep de bus uit en toen werd ik gelijk tegengehouden door zo;n gastje, die nota bene kleiner was dan ik.
Kom je nu mee.quote:
veel suc6quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaar maken om naar franse les te gaan hoewel ik zo geen zin heb
hoezo niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaar maken om naar franse les te gaan hoewel ik zo geen zin heb
Met een rondslingerend stuk vlees?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef Desunoto het volgende:
You spin me right round baby right round like a record baby right round round round
You spin me right round baby right round like a record baby right round round round
In m'n hoofd
Yeah nog iemand die meatspin niet kentquote:
Ken ik alleen bij naamquote:Op woensdag 21 april 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah nog iemand die meatspin niet kent![]()
Nu voel ik mij niet langer the last one to know
Ik doe via marktplaats, maar ik krijg de hele tijd bieders die echt meer dan 10 euro on der mijn prijs gaat zitten. Alleen deze wou hem wel voor mijn prijsquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan? Ga je toch gewoon naar de Slegte ofzo?
Sja, daar is het marktplaats voor hequote:Op woensdag 21 april 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe via marktplaats, maar ik krijg de hele tijd bieders die echt meer dan 10 euro on der mijn prijs gaat zitten. Alleen deze wou hem wel voor mijn prijs
tabblad sluiten ongedaan maken is dat? Dan ga ik die onthoudenquote:
Nog 7 boeken te gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Sja, daar is het marktplaats voor he
Maar gefeliciteerd!
Niets bijzonders..quote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
En gaat iemand ander hier vanavond nog wat leuks doen?
Ik denk dat ik zo nog even een rondje ga hardlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
Hier uithangen tot ik naar mijn cursus Italiaans gaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
Beneden zitten in t revalidatiegebeuren en weer aar huis... wel tijdens hond uitlaten ff smokenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
onder het motto: "er zou wel meer moeten...."quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik zou hier nog wat moeten gaan opruimen, maar geen zin in.
Nee deze is wel leukquote:Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken ik alleen bij naam
Weet ik veel dat dat liedje ervan is
Heb gehoord dat het iets als tubgirl is... en dat hoeft niet van mij
Hij zal wel een reden hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi jullie doen toch niets.
Mijn zoon is vanmiddag naar buiten gegaan, het is sportweek op school en er was ergens survivalachtig iets waar hij heen is. Hij is nu nog niet thuis en heeft het eten dus gemist.
Ik zoek een gepaste straf
Hond in de potquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is vanmiddag naar buiten gegaan, het is sportweek op school en er was ergens survivalachtig iets waar hij heen is. Hij is nu nog niet thuis en heeft het eten dus gemist.
welk eten lust hij echt nietquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe was het dan van het weekend?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Beneden zitten in t revalidatiegebeuren en weer aar huis... wel tijdens hond uitlaten ff smoken
Zit je in de revalidatie joh? Waddan?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Beneden zitten in t revalidatiegebeuren en weer aar huis... wel tijdens hond uitlaten ff smoken
Hope so en anders krijgt ie straf.quote:
40 rondjes om het huis rennenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedoel dat huppel kind niks meer te eten krijgt vanavondquote:Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's zielig!Het beestje kan er toch ook niks aan doen dat het zoontje te laat thuis is?
Huppelhond is liefquote:
Uhm uien daar gaat ie van kotsen. Verder lust het kreng allesquote:Op woensdag 21 april 2010 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
welk eten lust hij echt niet
Dat sowiesoquote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel dat huppel kind niks meer te eten krijgt vanavond
Nouja, da's ook weer zo wat, jongen in de groei enzomeer.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Joh!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
dus iets met uien makenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelhond is lief![]()
[..]
Uhm uien daar gaat ie van kotsen. Verder lust het kreng alles
Spruitjes ook?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm uien daar gaat ie van kotsen. Verder lust het kreng alles
Eten vlak voor het slapen gaan is ook niet goedquote:Op woensdag 21 april 2010 19:03 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nouja, da's ook weer zo wat, jongen in de groei enzomeer.
Die komen mijn huis niet inquote:
Geen TV meer rest van de week?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Eten vlak voor het slapen gaan is ook niet goed
heeyquote:
Nee daar straf ik mezelf het meest meequote:
Ja dan zie ik hem helemaal niet meer thuisquote:
Hij mag niet FOK!ken van mijquote:
Ja. Hij was om 4 uur al klaar bij dat sportgebeuren en ging toen spelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:17 schreef Neelix het volgende:
En toen was het stil....zou huppelkind thuis gekomen zijn?
Maar je maakt 'm wel opnieuw voor in 'n spoiler?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik was heel druk met een OP vol foto's te maken en toen
Toen klikte ik per ongeluk op het kruisje van mn tabblad.
Meteen geen zin meer in de OP
Ja toen ik erachter was dat ctr+shift+t werktequote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar je maakt 'm wel opnieuw voor in 'n spoiler?
Have fun!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
Ik ben maar weer eens bowlen![]()
Bis Later
ook maar voor 6 minutenquote:
mja ik kijk friends meequote:
vanaf morgen lekker op je eigenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk friends mee
laatste nachtje hier
niet door mijquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd al iets langer genegeerd hoor
mja eindelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf morgen lekker op je eigen
lekkere huisgenotenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk
kan ik weer bier halen zonder dat het gejat word
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
mja eindelijk
uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk
bij mijn vorig huis werd het ook bij de buren uit de achtertuin gejatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Bij Ez wordt het gewoon van zn balkon gejat door zn homies
Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebben
eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3enquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3en
en zometeen lekker alleen
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...
Tenzij ze weg isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zetten
dan wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij ze weg isdan kan het wel
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer meequote:
Die heette toch Stoeprand?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer mee
Jaquote:
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bentquote:
Hoi suikertaartjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bent![]()
Hoi Ik ben Marijkezwollequote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi suikertaartjeik vind het ook wel leuk dat jij hier bent
Ik ben huppelmutsquote:
What am I, a fucking mirage or something?!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Nee, hihihihi, maar ik zag je te laatquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What am I, a fucking mirage or something?!
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Hoi Marijkequote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Ik ben MarijkezwolleOok aangenaam
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Weet ik toch mutsiequote:
Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Kost dat geld?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke
[..]
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
[..]
Weet ik toch mutsie
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel
Het zit mij ook nooit mee.quote:
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan meequote:Op woensdag 21 april 2010 20:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit mij ook nooit mee.
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan mee
Ez en DW? You're doomed.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bijquote:
Hmhm.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bij
Wat fijn.quote:
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat fijn.
Ben jij ook criminal minds aan ;t kijken?
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Want ik ben de tofste. Dat vindt iedereen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Oh nee nee nee nee nee, ik meende het niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik deed ook een lachende piquote:
Ik behoor allang tot jouw harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.
Oh, nee kut. Vergeten.
Hequote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik behoor allang tot jouw harem.
Verdomme. Het is een leuke aflevering. Over een vampier.
Oh. Awesome.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik behoor allang tot jouw harem.
Verdomme. Het is een leuke aflevering. Over een vampier.
GEIL SLETJEquote:
Maakt neit uit, je hebt mij nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Awesome.
Aw. Dan kan ik morgen weer niet meepraten. Ach, The Pacific wordt wel weer awesome.
zó.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt neit uit, je hebt mij nog.
Geeft niet...ik vind ze ook liefquote:
nee gewoon simpele kleding, moet ff naar beneden naar de winkel en ik zit nu alleen maar in mijn handdoek. Dus mjaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet weer je olifantenstring met beweegbare snuit aantrekken he?
ook leuk om gewoon een keer daarmee de deur uit te stappenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef laforest het volgende:
[..]
nee gewoon simpele kleding, moet ff naar beneden naar de winkel en ik zit nu alleen maar in mijn handdoek. Dus mja
Nou op de foto vind ik al genoeg hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ook leuk om gewoon een keer daarmee de deur uit te stappen
Niet zo bescheidenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou op de foto vind ik al genoeg hoor
Wil je er ook een grote beurt bij?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Dank! De mijne was NÉT aan vervanging toe!
Ik miste je onder me vanochtendquote:
Ja sorry ik dacht dat ik bovenop mocht.. Had de kalender-update niet gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 21:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik miste je onder me vanochtend
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja sorry ik dacht dat ik bovenop mocht.. Had de kalender-update niet gezien
Mag ik niet meer bovenop?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja sorry ik dacht dat ik bovenop mocht.. Had de kalender-update niet gezien
Uit dezelfde tijd:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:43 schreef Desunoto het volgende:
YOU SPIN ME RIGHT ROUND BABY RIGHT ROUND
Nog steeds in m'n hoofd
Ik mag niet van c0n.quote:
Waarom?quote:
Hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Dank! De mijne was NÉT aan vervanging toe!
Ik wil altijd meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja nou alleen op zon- en feestdagen was het toch..? Maar ik begrijp dat je meer wilt nu..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik vind haar zo al cutequote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je de grote versie gezien?
Word je spontaan verliefd
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil altijd meer.Hm we moeten weer even afstemmen hoor ik had schildpadje op het program staan..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind haar zo al cute
SHOW THE BIG PICTURE!
Mag ik ToT een grote beurt geven, duifje?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij mag alles suikerlipjeboterbloempjespetterpoepmetpitjesponnetje
Vind ik ook goedquote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hm we moeten weer even afstemmen hoor ik had schildpadje op het program staan..
Als jou dat gelukkig maakt..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik ToT een grote beurt geven, duifje?
IK WIL HAAR DOEN!quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je de grote versie gezien?
Word je spontaan verliefd
Hm, nee, ik vind het nietsquote:
Ja vind ik een erg goed nummer. Luister ik regelmatigquote:
Jij maakt mij gelukkigquote:
Zullen we haar samen doen?quote:
Nee, ik wil alleenquote:
BOH DAT ZEG JE DUS TEGEN IEDEREEN AL DIE TIJD VOORGELOGEN WORDEN OOOH KUTLEVENquote:
Ja dan heb je pechquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen
OEH, film begint weer
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
BOH DAT ZEG JE DUS TEGEN IEDEREEN AL DIE TIJD VOORGELOGEN WORDEN OOOH KUTLEVEN
Schreeuwlelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
BOH DAT ZEG JE DUS TEGEN IEDEREEN AL DIE TIJD VOORGELOGEN WORDEN OOOH KUTLEVEN
Als je nou een Lada Samara was, dan had ik je een grote beurt kunnen gevenquote:
Et voila!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als je nou een Lada Samara was, dan had ik je een grote beurt kunnen gevenDaar heb ik namelijk een workshop manual voor. Maar helaas..
Mijn hart is nou eenmaal gebroken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja als jij zulke dingen gaat zeggen dan krijg je dat.
quote:
Ik weet nog wel een goedkope vervanging:quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn hart is nou eenmaal gebroken.
Always at your service and disposal!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ben je eeuwig dankbaar, even mijn roestige kennis van het menselijk lichaam opvijzelen
Nog iets meer dan een maandje dan ga ik zelf Grieksche Yoghurt halenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertaartje heeft mij Griekse yoghurt met aardbeitjes en honing gegeven![]()
Zo lekker!
'ts is altijd anders; JE VERWACHT UT NIET!11!1quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef PaintShopBro het volgende:
SWJ!
We hadden Nog een Min!![]()
Dit is afspraken niet nakomen
No, YOU put the phone down first!quote:
VERTEL VERTEL WE SCHRIJVEN MEEEEEEEEEEEEEEUHEEEEEEEEEEEEE!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
'ts is altijd anders; JE VERWACHT UT NIET!11!1![]()
![]()
xDx'dx''dXdx'dXd
hihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
No, YOU put the phone down first!
Bert Visscherquote:Op woensdag 21 april 2010 22:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
VERTEL VERTEL WE SCHRIJVEN MEEEEEEEEEEEEEEUHEEEEEEEEEEEEE!
Woaah! Dat wil ik ook wel!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Suikertaartje heeft mij Griekse yoghurt met aardbeitjes en honing gegeven![]()
Zo lekker!
Lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje dan ga ik zelf Grieksche Yoghurt halen
ik zal het in mijn beste Grieks vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker!Moet je vooral proberen met geconfijte rozenblaadjes
Devine gewoon!
Heeeeee...hoe was het op cursus?quote:
Bene.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeee...hoe was het op cursus?
Maar dat komt vast nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef Neelix het volgende:
[..]
Bene.
(Maar stiekem nog helemaal nog niet zoveel geleerd....)
Staat waarschijnlijk gewoon op de kaartquote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik zal het in mijn beste Grieks vragen
"Doe mij die maar"quote:Op woensdag 21 april 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Staat waarschijnlijk gewoon op de kaartDe meeste Griekse restaurantjes in Griekenland hebben dat wel
En anders met een soort van geconfijte vruchtjes
Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Neelix het volgende:
Iedereen is vast Pacific kijken, dus dan ben ik er ook vandoor, laters!![]()
slaap ze huppelquote:
Haj.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
slaap ze huppel![]()
en alle anderen slapers
en hallo tegen iedereen die nog wakker is
Laat nog wat heel!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
Ik ga mijn droomvrouw bezoeken in bed. Welterusten![]()
droom zequote:Op woensdag 21 april 2010 22:50 schreef laforest het volgende:
Ik ga mijn droomvrouw bezoeken in bed. Welterusten![]()
maak jij hem volquote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef c0nd0r het volgende:
Nou kom op deze ook nog even vol dan kan ik ook naar bed!
LLquote:
het topic bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |