veel suc6quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaar maken om naar franse les te gaan hoewel ik zo geen zin heb

hoezo niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:05 schreef Panda72 het volgende:
ik ga mij klaar maken om naar franse les te gaan hoewel ik zo geen zin heb

Met een rondslingerend stuk vlees?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:39 schreef Desunoto het volgende:
You spin me right round baby right round like a record baby right round round round
You spin me right round baby right round like a record baby right round round round
In m'n hoofd

Yeah nog iemand die meatspin niet kentquote:

Ken ik alleen bij naamquote:Op woensdag 21 april 2010 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah nog iemand die meatspin niet kent
Nu voel ik mij niet langer the last one to know

Ik doe via marktplaats, maar ik krijg de hele tijd bieders die echt meer dan 10 euro on der mijn prijs gaat zitten. Alleen deze wou hem wel voor mijn prijsquote:Op woensdag 21 april 2010 18:45 schreef Neelix het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk dan? Ga je toch gewoon naar de Slegte ofzo?

Sja, daar is het marktplaats voor hequote:Op woensdag 21 april 2010 18:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik doe via marktplaats, maar ik krijg de hele tijd bieders die echt meer dan 10 euro on der mijn prijs gaat zitten. Alleen deze wou hem wel voor mijn prijs

tabblad sluiten ongedaan maken is dat? Dan ga ik die onthoudenquote:

Nog 7 boeken te gaanquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef Neelix het volgende:
[..]
Sja, daar is het marktplaats voor he
Maar gefeliciteerd!

Niets bijzonders..quote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
En gaat iemand ander hier vanavond nog wat leuks doen?

Ik denk dat ik zo nog even een rondje ga hardlopenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:

Hier uithangen tot ik naar mijn cursus Italiaans gaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:

Beneden zitten in t revalidatiegebeuren en weer aar huis... wel tijdens hond uitlaten ff smokenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:

onder het motto: "er zou wel meer moeten...."quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef ToT het volgende:
Neuh, ik zou hier nog wat moeten gaan opruimen, maar geen zin in.

Nee deze is wel leukquote:Op woensdag 21 april 2010 18:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ken ik alleen bij naam
Weet ik veel dat dat liedje ervan is
Heb gehoord dat het iets als tubgirl is... en dat hoeft niet van mij

Hij zal wel een reden hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi jullie doen toch niets.
Mijn zoon is vanmiddag naar buiten gegaan, het is sportweek op school en er was ergens survivalachtig iets waar hij heen is. Hij is nu nog niet thuis en heeft het eten dus gemist.
Ik zoek een gepaste straf

Hond in de potquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is vanmiddag naar buiten gegaan, het is sportweek op school en er was ergens survivalachtig iets waar hij heen is. Hij is nu nog niet thuis en heeft het eten dus gemist.

welk eten lust hij echt nietquote:Op woensdag 21 april 2010 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:

Hoe was het dan van het weekend?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:54 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Beneden zitten in t revalidatiegebeuren en weer aar huis... wel tijdens hond uitlaten ff smoken

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |