quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke
[..]
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
[..]
Weet ik toch mutsie
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel
Het zit mij ook nooit mee.quote:
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan meequote:Op woensdag 21 april 2010 20:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit mij ook nooit mee.
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan mee
Ez en DW? You're doomed.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bijquote:
Hmhm.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bij
Wat fijn.quote:
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat fijn.
Ben jij ook criminal minds aan ;t kijken?
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Want ik ben de tofste. Dat vindt iedereen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Oh nee nee nee nee nee, ik meende het niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik deed ook een lachende piquote:
Ik behoor allang tot jouw harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.
Oh, nee kut. Vergeten.
Hequote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik behoor allang tot jouw harem.
Verdomme. Het is een leuke aflevering. Over een vampier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |