ook maar voor 6 minutenquote:
mja ik kijk friends meequote:
vanaf morgen lekker op je eigenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik kijk friends mee
laatste nachtje hier
niet door mijquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik werd al iets langer genegeerd hoor
mja eindelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf morgen lekker op je eigen
lekkere huisgenotenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk
kan ik weer bier halen zonder dat het gejat word
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
mja eindelijk
uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebbenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen... Maar good for you. Het is echt fijn een eigen huisje/appartement te hebben.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja eindelijk
bij mijn vorig huis werd het ook bij de buren uit de achtertuin gejatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Bij Ez wordt het gewoon van zn balkon gejat door zn homies
Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:54 schreef Giertje het volgende:
uhuh zal wel wennen worden na 3 jaar gedeeld gewoond te hebben
eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3enquote:Op woensdag 21 april 2010 19:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gedeeld als in 1 persoon of meerdere?
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
eerste huis waar ik woonde woonden we met 8 man 2de huis met 5 man en in dit huis met zijn 3en
en zometeen lekker alleen
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich wel prettig, je hoeft met niemand rekening te houden...
Tenzij ze weg isquote:Op woensdag 21 april 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
mja ik heb wel een buurvrouw dus ik kan de muziek nog niet op windkracht 10 zetten
dan wel jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tenzij ze weg isdan kan het wel
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer meequote:
Die heette toch Stoeprand?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga straks in bad en neem dan mn paarse badspeeltje weer mee
Jaquote:
Jaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bentquote:
Hoi suikertaartjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi, ik ben suikertaartje, wat leuk dat je hier bent![]()
Hoi Ik ben Marijkezwollequote:
Wat leuk!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi suikertaartjeik vind het ook wel leuk dat jij hier bent
Ik ben huppelmutsquote:
What am I, a fucking mirage or something?!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier
Zal ik een voorstelronde doen?
Nee, hihihihi, maar ik zag je te laatquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
What am I, a fucking mirage or something?!
Nee hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Hoi Marijkequote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi Ik ben MarijkezwolleOok aangenaam
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:25 schreef suikertaartje het volgende:
Wat leuk!Hoe ben je hier zo terecht gekomen?
We zijn ook de enige twee nu, of niet?
Weet ik toch mutsiequote:
Dat bepaal ik zelf nog welquote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben Stoeprand. Elke vrouw die hier post, wordt automatisch lid van mijn harem.
Kost dat geld?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi Marijke
[..]
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
[..]
Weet ik toch mutsie
[..]
Dat bepaal ik zelf nog wel
Het zit mij ook nooit mee.quote:
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan meequote:Op woensdag 21 april 2010 20:33 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zit mij ook nooit mee.
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, als het geld kost doe ik er niet aan mee
Ez en DW? You're doomed.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb DW en Ez ontmoet, afgelopen weekend. Die ken ik via het GM topic en aangezien je daar niet meer zo uitgebreid mag SC-en doe ik dat maar hier
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is gratis. Je hoeft alleen maar soms met mij te hihihihihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik vraag het even aan mijn vriend/pooier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bijquote:
Hmhm.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, ik hoor er eindelijk eens bij
Wat fijn.quote:
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat fijn.
Ben jij ook criminal minds aan ;t kijken?
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef Stoeprand het volgende:
Want ik ben de tofste. Dat vindt iedereen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef suikertaartje het volgende:
Ez en DW? You're doomed.
[ afbeelding ]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
DROMMELS NIKS OVER MIJN MOEDER HÈ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Oh nee nee nee nee nee, ik meende het niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
QFT!! JA QUOTE FOR FUCKING TRUTH!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Daar kan mijn vriend toch niks aan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Ik deed ook een lachende piquote:
Ik behoor allang tot jouw harem.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is heel gezellig in mijn harem hoor.
Oh, nee kut. Vergeten.
Hequote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik behoor allang tot jouw harem.
Verdomme. Het is een leuke aflevering. Over een vampier.
Oh. Awesome.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik behoor allang tot jouw harem.
Verdomme. Het is een leuke aflevering. Over een vampier.
GEIL SLETJEquote:
Maakt neit uit, je hebt mij nog.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Awesome.
Aw. Dan kan ik morgen weer niet meepraten. Ach, The Pacific wordt wel weer awesome.
zó.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maakt neit uit, je hebt mij nog.
Geeft niet...ik vind ze ook liefquote:
nee gewoon simpele kleding, moet ff naar beneden naar de winkel en ik zit nu alleen maar in mijn handdoek. Dus mjaquote:Op woensdag 21 april 2010 21:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Niet weer je olifantenstring met beweegbare snuit aantrekken he?
ook leuk om gewoon een keer daarmee de deur uit te stappenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef laforest het volgende:
[..]
nee gewoon simpele kleding, moet ff naar beneden naar de winkel en ik zit nu alleen maar in mijn handdoek. Dus mja
Nou op de foto vind ik al genoeg hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 21:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ook leuk om gewoon een keer daarmee de deur uit te stappen
Niet zo bescheidenquote:Op woensdag 21 april 2010 21:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou op de foto vind ik al genoeg hoor
Wil je er ook een grote beurt bij?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Dank! De mijne was NÉT aan vervanging toe!
Ik miste je onder me vanochtendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |