Er zitten wel meer nadelen aan een ruggeprik, maar dat ze het 45 uur volhoudt zonder vind ik echt heel bijzonder! Wow! Diepe bewondering van pessie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef harley het volgende:
Iedereen heel erg bedankt, We hebben bewust niet gekozen voor een ruggeprik. Er zitten toch nadelen aan (ook al wilden ze dit niet echt zelf vertellen en toen ik er specifiek om vroeg was het nadeel eigenlijk alleen dat het wat langer duurde uhuh) Daarnaast leek het echt ff de goede kant op te gaan.
Ze heeft vanacht een uurke of 2 geslapen. Hij heeft vanmorgen zich netjes gemeld om 7 uur dattie honger had en heeft toen mooi een half uurtje BV gehad. Daarna is ie naar de kinderarts geweest voor controle en alles was goed alleen nu spuugt ie een beetje van al het gehannes zo vlug na het eten.
wat geweldig! en de naam ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
@Trui, voor zover je dat zeker kan weten met een echo wel jaHet was wel heeeel duidelijk te zien, en hij heeft het ons ook meerdere keren laten zien, dus ik vertrouw er wel op. En anders horen we het 4 mei met de 20 weken echo wel hahaha
@Amarantha, ze heet echt Anna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |