Er zitten wel meer nadelen aan een ruggeprik, maar dat ze het 45 uur volhoudt zonder vind ik echt heel bijzonder! Wow! Diepe bewondering van pessie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef harley het volgende:
Iedereen heel erg bedankt, We hebben bewust niet gekozen voor een ruggeprik. Er zitten toch nadelen aan (ook al wilden ze dit niet echt zelf vertellen en toen ik er specifiek om vroeg was het nadeel eigenlijk alleen dat het wat langer duurde uhuh) Daarnaast leek het echt ff de goede kant op te gaan.
Ze heeft vanacht een uurke of 2 geslapen. Hij heeft vanmorgen zich netjes gemeld om 7 uur dattie honger had en heeft toen mooi een half uurtje BV gehad. Daarna is ie naar de kinderarts geweest voor controle en alles was goed alleen nu spuugt ie een beetje van al het gehannes zo vlug na het eten.
wat geweldig! en de naam ook!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
@Trui, voor zover je dat zeker kan weten met een echo wel jaHet was wel heeeel duidelijk te zien, en hij heeft het ons ook meerdere keren laten zien, dus ik vertrouw er wel op. En anders horen we het 4 mei met de 20 weken echo wel hahaha
@Amarantha, ze heet echt Anna
Het weer op Gran Canaria is nog beter.quote:Op zaterdag 24 april 2010 06:52 schreef flugeltje het volgende:
Een drukke Willem gecombineerd met startende nesteldrang (als ik nú opsta staan we bij opening milieupark vooraan en scheelt dat weer in de rij staan later op de dag) zorgt voor een uiterst bizarre zaterdagochtend. Vóór zeven uur allebei al uit bed hier
Het wordt mooi weer vandaag mensen, geniet ervan!
Zoals? Het viel mij juist erg mee, hoeveel nadelen er aan een ruggenprik zitten. De nadelen van pethidine zijn groter (je kunt zelf van de wereld raken en de baby krijgt er ook wat van mee). En vergeet niet dat een lange en moeizame bevalling ook risico's met zich mee kan brengen voor moeder en kind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef pessie het volgende:
[..]
Er zitten wel meer nadelen aan een ruggeprik (...)
ik heb bijna hetzelfde verhaal... weeenstorm was wel vervelend, maar de rest van de bevalling viel mij ook erg mee... (10:30 gebroken vliezen, zonder voorwerk, en om 12:18 uur was mijn meisje dr al...).quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Marlinde het volgende:
Even over de ruggenprik: Ik heb ook een ruggenprik gehad. Mijn vliezen werden om 22 uur gebroken en om 00:58 was Tessa erPersweeën hebben 23 minuten geduurd
Om even de moed in te praten op de zwangere dames, mijn bevalling was fijn, bijna pijnloos en ik zou het zo weer doen
Pvoesss zeker aangeven bij je verloskundige hoor en dan zodra je denkt dat er iets gaat gebeuren bellen. En dan liever een keer voor niks dan dat ze te laat zijn toch? Zullen ze echt wel begrijpen als je een goede verloskundige hebt lijkt me.quote:Op zondag 25 april 2010 10:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik maak me daarom dus zorgen.. het kitten ging ik van 3,5 cm naar 10 in max 20 min.
En zonder ruggenprik en hing ze er dus al een beetje uit.
Ik ben doodsbang dat ik nu thuis alleen op de badkamer zal bevallen.
Bij de dame was er ook niemand verder. (uiteindelijk wel m,aar toch)
Bij mij werkte de ruggenprik tweemaal niet, maar als er ooit een tweede komt probeer ik het zo nog een keer!quote:Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik kan echt vergelijken. Een bevalling met ruggenprik gedaan en 1 zonderMaar als er oooooooit een derde komt, wil ik weer een ruggenprik hoor. Na bijna 5 uur met 6 cm ontsluiting, was er na de ruggenprik binnen een half uur volledige ontsluiting. Inderdaad doordat ik toen wel kon ontspannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |