abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 11:51:11 #151
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_80628190
Van harte gefeliciteerd, Harley en vrouw!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_80628556
Harley van harte gefeliciteerd En wat ziet het er een schatje uit
Hopelijk herstelt jouw vriendin heel vlug van de zware bevalling.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:00:41 #153
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80628604
Harley gefeliciteerd met je zoon. Wees maar goed trots op je vrouw. Mijn man was, net als jij, gruwelijk onder de indruk van de vacuüm pomp. Gelukkig heb ik dat geweld niet hoeven zien.
pi_80628671
Iedereen heel erg bedankt, We hebben bewust niet gekozen voor een ruggeprik. Er zitten toch nadelen aan (ook al wilden ze dit niet echt zelf vertellen en toen ik er specifiek om vroeg was het nadeel eigenlijk alleen dat het wat langer duurde uhuh ) Daarnaast leek het echt ff de goede kant op te gaan.

Ze heeft vanacht een uurke of 2 geslapen. Hij heeft vanmorgen zich netjes gemeld om 7 uur dattie honger had en heeft toen mooi een half uurtje BV gehad. Daarna is ie naar de kinderarts geweest voor controle en alles was goed alleen nu spuugt ie een beetje van al het gehannes zo vlug na het eten.

[ Bericht 1% gewijzigd door harley op 23-04-2010 12:19:02 ]
pi_80629510
Gefeliciteerd met Travis Harley!

Maar jeetje, heftig verhaal.
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:42:04 #156
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_80630166
Tessie, is Anna de werknaam of de werkelijke naam?
pi_80630846
Harley gefeliciteerd

Koningin een knipperlichtje
En 12 november is een hele mooie bevaldatum
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:17:00 #158
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_80631298
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:02 schreef harley het volgende:
Iedereen heel erg bedankt, We hebben bewust niet gekozen voor een ruggeprik. Er zitten toch nadelen aan (ook al wilden ze dit niet echt zelf vertellen en toen ik er specifiek om vroeg was het nadeel eigenlijk alleen dat het wat langer duurde uhuh ) Daarnaast leek het echt ff de goede kant op te gaan.

Ze heeft vanacht een uurke of 2 geslapen. Hij heeft vanmorgen zich netjes gemeld om 7 uur dattie honger had en heeft toen mooi een half uurtje BV gehad. Daarna is ie naar de kinderarts geweest voor controle en alles was goed alleen nu spuugt ie een beetje van al het gehannes zo vlug na het eten.
Er zitten wel meer nadelen aan een ruggeprik, maar dat ze het 45 uur volhoudt zonder vind ik echt heel bijzonder! Wow! Diepe bewondering van pessie!

Nog 1 dag voor vakantie-mijlpaal!
pi_80631850
Gefeliciteerd Harley! Wat een lief ventje! En Travis 1 van mijn lievelingsbands
pi_80633211
@Trui, voor zover je dat zeker kan weten met een echo wel ja Het was wel heeeel duidelijk te zien, en hij heeft het ons ook meerdere keren laten zien, dus ik vertrouw er wel op. En anders horen we het 4 mei met de 20 weken echo wel hahaha
@Amarantha, ze heet echt Anna
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80633300
Harley gefeliciteerd met Travis!!
Mooi ventje hoor!! En wat een bevalling zeg!

Nou hier geen nieuws, iig niet bij mij
maar ik wordt misschien morgen al tante
net mijn zus naar het ziekenhuis gebracht, want ze voelde de kleine gisteren en vandaag niet zoveel. Dus vanochtend naar het ziekenhuis gegaan, ctg was goed, maar op de echo bewoog ie niet.
Dus moet ze iig een nachtje blijven, en als het niet veranderd wordt ze morgen ingeleid.
Dus wordt even spannend
pi_80633344
oehh spannend Son!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:26:22 #164
259886 pessie
pi_80633763
Son spannend! Sterkte voor je zus!
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:27:52 #165
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80633824
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 14:11 schreef tessie het volgende:
@Trui, voor zover je dat zeker kan weten met een echo wel ja Het was wel heeeel duidelijk te zien, en hij heeft het ons ook meerdere keren laten zien, dus ik vertrouw er wel op. En anders horen we het 4 mei met de 20 weken echo wel hahaha
@Amarantha, ze heet echt Anna
wat geweldig! en de naam ook!
in de haak.
pi_80635938
harley en vriendin, gefeliciteerd met Travis! Mooi jongetje hoor!

En sonnetje, spannend dat je morgen misschien al tante wordt!

tessie, vervelend dat je zo misselijk werd van die luierlucht! Wij hebben zojuist een diaperchamp gekocht, leek me wel ideaal eigenlijk
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:32:43 #167
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80637960
Harley en vriendin, van harte gefeliciteerd!! wat een schatje...
Veel sterkte voor je vriendin met het herstel, ook psychisch... het lijkt me best een klap ook in die zin, zo'n heftige bevalling.

Tessie, gewoon met een knijper op je neus gaan verschonen
pi_80638662
Gefeliciteerd Harley!!! En een mooie naam zeg!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:11:50 #169
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80639221
Gefeliciteerd Harley en vriendin welkom Travis

Mijlpaaltje : 22 weken
Verder eten en drinken gaat aardig, zolang het maar licht verteerbaar is en kleine beetjes. Kortom vele kleine maaltijdjes. Wat t nou is ... vermoedelijk de obstipatie die door de zwangerschap verergert is, hier door de maag zwaar irriteerde en deze reageerde met voedsel weigering en teveel maagzuur ging produceren oftewel een vervelend cirkeltje.

Tessie, vogeltjeszand, wasmiddel of poederwasverzachter onder de zak van je luieremmer doen kan ook een hoop schelen, naast dagelijks legen.

Koningin fijn dat je echo goed was

En een ieder die ik vergeten ben, 1miljoen excuses en een dikke knuf
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 23 april 2010 @ 17:46:41 #170
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_80640467
Harley en vriendin, gefeliciteerd met jullie zoon Travis, jeetje wat een verhaal zeg!
pi_80641669
Harley gefeliciteerd met jullie zoon Travis
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:44:34 #172
186094 Floria
Ghost of shark
pi_80642283
Harley, gefeliciteerd met Travis!
Ik ik kreeg tranen in mijn ogen van de beschrijving van de bevalling. Mensen mensen wat een ervaring enm wat mooi, rauw opgeschreven

Hij is prachtig!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_80645686
@ Harley en vriendin, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!! Wat een heftige nacht/dagen zijn het geweest voor jullie maar gelukkig is er heel wat moois voor terug. Hoop dat vriendin snel weer even goed kan slapen want even goed uitrusten is zo lekker en dan die blauwe wolk op!!!

@ Maffemuts, gelukkig kun je iets eten want niks word je ook maar zo slap van

Hier een goede dag vandaag want heb me toch lekker geslapen in mijn eigen bed!!!! :D
Altijd blijven lachen... :)
pi_80651869
helemaal nog niet bijgelezen, ga ik morgen even op mn gemakje doen

kwam wel harley en vriendin feliciteren! na een zware nacht is het wel een plaatje hoor
  zaterdag 24 april 2010 @ 06:52:42 #175
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80660648
Een drukke Willem gecombineerd met startende nesteldrang (als ik nú opsta staan we bij opening milieupark vooraan en scheelt dat weer in de rij staan later op de dag) zorgt voor een uiterst bizarre zaterdagochtend. Vóór zeven uur allebei al uit bed hier

Het wordt mooi weer vandaag mensen, geniet ervan!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:54:43 #176
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80661666
Zo dan Flugeltje. Dat is inderdaad vroeg dag. Veel succes met je nesteldrang .
  zaterdag 24 april 2010 @ 10:32:04 #177
259886 pessie
pi_80662134
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 06:52 schreef flugeltje het volgende:
Een drukke Willem gecombineerd met startende nesteldrang (als ik nú opsta staan we bij opening milieupark vooraan en scheelt dat weer in de rij staan later op de dag) zorgt voor een uiterst bizarre zaterdagochtend. Vóór zeven uur allebei al uit bed hier

Het wordt mooi weer vandaag mensen, geniet ervan!
Het weer op Gran Canaria is nog beter.

Tot volgende week dames!
pi_80662398
Pessie fijne vakantie!!!

Flugel, jeetje wat een tijd om op te staan op zaterdag!
Heb je iig wel wat aan je dag!

Ik heb een eigenwijs neefje
Hij wil geen meikind zijn, dus gaat ie gewoon 2 weken van te voren amper bewegen en dan wordt ie gewoon al in april geboren
Vandaag wordt mijn zus dus ingeleid, of eigenlijk as we speak
Vanavond dus een klein babyjongetje in mijn armen
(ga ik vanuit, want er was al afgesproken dat het een keizersnee ging worden als het te lang ging duren op de normale manier, vanwege haar vorige bevalling).
Ik ben echt een beetje nerveus
pi_80662536
Spannend sonnetje.

Ik pas al mn zomerbroeken gewoon, dus ik hoef geen zomerkleding te kopen voor volgende week.. Wel even een bikini..
Nog maar 4 dagen weken en dan vakantie!!!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_80662615
Lekker Tico!!!
Op naar de zon!

Ik ga woensdag ook lekker een paar dagen weg
Ik moest van mijn zus, want die ging toch echt niet voor de uitgerekende datum bevallen
(mja wel beter nu al dan volgende week haha)
pi_80666256
Harley, van harte! Veel geluk met elkaar!

Oh heerlijk, nu op vakantie! Wij gaan in mei of juni waarschijnlijk

Ik ben ineens wel into de ongemakken: gisteren in de tuin gewerkt, daarna een nogal beurs bekken waardoor ik liep als een eend. En vannacht KUITKRAMP in allebei m'n benen, waardoor ik loop als een oud wijf. Leuk joh.

Maar verder alles goed. Het mooie weer doe took een hoop!
pi_80668898
Wat ben ik moe zeg. Zit op het randje van zwarte vlekken voor m'n ogen
Ik moet niet eens denken aan vakantie. Veel te vermoeiend Maar voor iedereen die wel gaat: veel plezier
  zaterdag 24 april 2010 @ 20:21:56 #183
45621 Suzanna
Mama van...
pi_80675685
CP - vakantie kun je ook lekker thuis vieren. Vooral lekker genieten van het weer en in de zon in de tuin liggen met een leuk boek of een magazine. En vroeg naar bed. En op een rare tijd overdag een filmpje pikken. Zulke dingen vind ik nou écht vakantie!
pi_80676651
Spannend Sonnetje!
En fijne vakantie pessie!

Ik had gister echt ineens een acute aanval van nesteldrang geloof ik De benedenverdieping moest per se opgeruimd worden. Al die hoopjes met zooi en papieren overal was ik ineens zó zat. Daarna wel de hele avond overal pijn gehad, maar het was het waard haha!
Vanmorgen ook nog ff de slaapkamer aangepakt, die nu, op de kast na, ook netjes is. Dus binnenkort ook maar eens de kast helemaal opruimen.
En volgend weekend komt mn schoonfamilie om de zolder iets om te bouwen zodat daar 1 grote kamer komt, die wordt dan voor Graeme, en Anna komt dan in Graeme zn oude kamer, waar we dan ook nog dat rare tussenwandje weg moeten slopen. En dan alles behangen en schilderen enzo. En ik heb ook bedacht dat ik in elk geval 1 muurschildering ga maken (ik hoop maar dat ik dat kan haha!), dus nog genoeg te doen!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80677117
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:17 schreef pessie het volgende:

[..]

Er zitten wel meer nadelen aan een ruggeprik (...)
Zoals? Het viel mij juist erg mee, hoeveel nadelen er aan een ruggenprik zitten. De nadelen van pethidine zijn groter (je kunt zelf van de wereld raken en de baby krijgt er ook wat van mee). En vergeet niet dat een lange en moeizame bevalling ook risico's met zich mee kan brengen voor moeder en kind.

Het is trouwens niet helemaal waar dat een bevalling langer duurt door een ruggenprik. De persfase duurt over het algemeen langer (want de weeën worden slechter gevoeld) en de kans op een knip is daardoor iets groter, maar de ontsluitingsfase gaat vaak weer sneller omdat de ruggenprik een bevallende vrouw in staat stelt beter te ontspannen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80677184
Harley, gefeliciteerd met Travis! Ik hoop op een voorspoedig herstel voor je vriendin. Geniet van de kraamweek!

Tessie, wat bijzonder dat je haar nu al Anna kan noemen! Mooie naam.
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:32:17 #187
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80677642
Even over de ruggenprik: Ik heb ook een ruggenprik gehad. Mijn vliezen werden om 22 uur gebroken en om 00:58 was Tessa er Persweeën hebben 23 minuten geduurd

Om even de moed in te praten op de zwangere dames, mijn bevalling was fijn, bijna pijnloos en ik zou het zo weer doen
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80679997
Ik vond de ruggenprik prima, maar de postspinale hoofdpijn was hel!

Gelukkig komt dat maar zelden voor......
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 24 april 2010 @ 22:51:57 #189
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80680214
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Marlinde het volgende:
Even over de ruggenprik: Ik heb ook een ruggenprik gehad. Mijn vliezen werden om 22 uur gebroken en om 00:58 was Tessa er Persweeën hebben 23 minuten geduurd

Om even de moed in te praten op de zwangere dames, mijn bevalling was fijn, bijna pijnloos en ik zou het zo weer doen
ik heb bijna hetzelfde verhaal... weeenstorm was wel vervelend, maar de rest van de bevalling viel mij ook erg mee... (10:30 gebroken vliezen, zonder voorwerk, en om 12:18 uur was mijn meisje dr al...).
(en dat was zonder ruggenprik oid).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 april 2010 @ 09:51:47 #190
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80687525
Ik kan echt vergelijken. Een bevalling met ruggenprik gedaan en 1 zonder Maar als er oooooooit een derde komt, wil ik weer een ruggenprik hoor. Na bijna 5 uur met 6 cm ontsluiting, was er na de ruggenprik binnen een half uur volledige ontsluiting. Inderdaad doordat ik toen wel kon ontspannen.

Bij Linde een ontspannend iets via zo'n drukkastje gekregen en daar ging ik me toch van de wereld van. Allemaal verhalen over korfbal en vragen of mijn vriend dan niet ver naar huis moest fietsen. En zelfs toen Linde geboren was vragen: Waar haal je die nou vandaan????

Overigens maakte het qua tijd niet uit. Ja de 2e bevalling gaat echt sneller. Linde van 7 - 21:28 uur en Esmee van 7 - 21:27 uur
pi_80687813
CP waardeloos dat je zo moe ben

Nou Stiemie is toch wel echt sneller hoor

Gister lekker naar Zoetermeer gefietst Merk wel dat mijn conditie iets minder is dan normaal haha, maar op zich ging t prima

Nou mijn neef is er nog steeds niet Maar vandaag moet t m wel worden haha, ze hebben net dr vlezen gebroken (zouden ze dus doen met 3 cm ontsluiting).
En verder is t weer afwachten. Ik had t iig verkeerd begrepen wanneer ze gingen ingrijpen, maar dat was dus bij te lang gebroken vliezen. Nou ja neem aan dat ik vanavond echt mijn neefje vast heb
  zondag 25 april 2010 @ 10:20:33 #192
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80687910
Oh sonnetje wat laat je neefje lang op zich wachten. Spannend hoor
pi_80688080
ach nichtjelief liet 27 uur op zich wachten
toen sloot de ontsluiting voor geen meter op en uiteindelijk met 9 cm hebben ze een keizersnede gedaan.
Nu is ze ingeleid dus met 38+1, maar alles zat natuurlijk nog potdicht gisteren. Dus die 3 cm gaan bijna al sneller dan bij Lieke!
(mja zal je zien dat ie precies tijdens de bbq vanmiddag geboren wordt )
pi_80688179
Ik maak me daarom dus zorgen.. het kitten ging ik van 3,5 cm naar 10 in max 20 min.
En zonder ruggenprik en hing ze er dus al een beetje uit.
Ik ben doodsbang dat ik nu thuis alleen op de badkamer zal bevallen.
Bij de dame was er ook niemand verder. (uiteindelijk wel m,aar toch)
  zondag 25 april 2010 @ 10:40:01 #195
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80688266
Ik word gewoon wakker met Willem tussen m'n benen hoor, niks ruggeprik

Ik merk dat ik helemaal nog niet met bevallen bezig ben, sterker nog ik kan mezelf ook nog steeds geen voorstelling maken van als Willem er staks is. Ik doe de klusjes in huis, werk in de babykamer, maar heb bij al die dingen nog niet het gevoel dat er straks echt een kindje in dat bedje ligt, die kleertjes aanheeft... etc etc etc

De zwangerschap is absoluut helemaal aanwezig hier, Willem bestaat ook echt al.... Alles speelt zich echter nog echt in m'n buik af, het fenomeen bevallen en Willem in m'n armen blijft een soort 'ver-van-m'n-bed-show'. Heel af en toe heb ik van die vooruitdenkmomentjes, heb ik hier laatst al beschreven. Is echter maar heel af en toe, rest van de tijd blijft 't onwerkelijk. Wellicht dat 't tijdens m'n verlof allemaal wat gaat landen...

Vanochtend toch wat later op dan gisteren, was helemaal kapot aan het einde van de dag

Enfin; vandaag weer zo'n prachtige dag en nu écht met een boekje de tuin in. Geniet ervan allemaal!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80688854
ik heb hetzelfde hoor Flugel!
Ik kan me mezelf ook echt niet met een kindje van mezelf voorstellen nog, maar neem aan dat dat allemaal goedkomt als ie geboren wordt

Pvoess, jeetje wat een snelle bevalling zeg! Kan me voorstellen dat je je dan wel zorgen maakt om de komende bevalling!
pi_80689365
Zelfs ik heb hetzelfde, Flugel... en dat terwijl ik zeker tussen nu en minder dan twee weken m'n mannetje zal ontmoeten. Alles is klaar, ziekenhuistas gepakt en alles, en nog dringt het amper door.
(Al ben ik bang dat er momenteel ook andere zaken spelen die daaraan meewerken... )

Anyway: meldt! Met baby rustig in buik...
  zondag 25 april 2010 @ 12:22:45 #198
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80690722
quote:
Op zondag 25 april 2010 10:35 schreef Pvoesss het volgende:
Ik maak me daarom dus zorgen.. het kitten ging ik van 3,5 cm naar 10 in max 20 min.
En zonder ruggenprik en hing ze er dus al een beetje uit.
Ik ben doodsbang dat ik nu thuis alleen op de badkamer zal bevallen.
Bij de dame was er ook niemand verder. (uiteindelijk wel m,aar toch)
Pvoesss zeker aangeven bij je verloskundige hoor en dan zodra je denkt dat er iets gaat gebeuren bellen. En dan liever een keer voor niks dan dat ze te laat zijn toch? Zullen ze echt wel begrijpen als je een goede verloskundige hebt lijkt me.
pi_80691174
Pvoess, de bevalling van Amber ging ineens ook heel
rap, haar hoofdje was er al een paar keer half uit toen de vk keam. Dit heb ik bij de zw.schap van Tess aangegeven en daar is ook zeker rekening mee gehouden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80691957
quote:
Op zondag 25 april 2010 09:51 schreef Stiemie het volgende:
Ik kan echt vergelijken. Een bevalling met ruggenprik gedaan en 1 zonder Maar als er oooooooit een derde komt, wil ik weer een ruggenprik hoor. Na bijna 5 uur met 6 cm ontsluiting, was er na de ruggenprik binnen een half uur volledige ontsluiting. Inderdaad doordat ik toen wel kon ontspannen.
Bij mij werkte de ruggenprik tweemaal niet, maar als er ooit een tweede komt probeer ik het zo nog een keer!

Oh, en ik wilde resoluut geen pethidine, maar uiteindelijk heb ik wel een shot geaccepteerd. Als je maar genoeg lijdt vind je alles best. Na een urenlange weeënstorm vond ik van het dak springen zelfs een beter idee dan door te gaan met de bevalling, dus dan maar pethidine. Niet dat dat hielp...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')