quote:Op woensdag 21 april 2010 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
mjah, die vond het ook niet leuk toen ik een banaan in z'n jas stopte
quote:
Oké.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Hallo wolvendagen, ik vind je leuk.
Nog steeds vol haat en nijdquote:
Ze wil dat je voor haar door het stof kruipt, begrijp dat dan.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nog steeds vol haat en nijdTragisch.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nog steeds vol haat en nijdTragisch.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil dat je voor haar door het stof kruipt, begrijp dat dan.
Deze neger buigt voor niemand.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ze wil dat je voor haar door het stof kruipt, begrijp dat dan.
I beg to differ.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:09 schreef OmniRocket het volgende:
Klacht: Ajax wint de beker
Anti-klacht: Ajacieden komen niet in dit topic!
Anti-klacht 2: Ajax wordt ook geen landskampioen!
Zoals wat dan.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
Wolvendagen, hebben wij nu?
owh, dacht ikquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht ik![]()
alles beter dan de 16 jarige AP
Nee, voor geen goud. Bobby is friendzone materiaal en reetveter past in geen enkel hokje eigenlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef wise het volgende:
[..]
owh, dacht ik![]()
alles beter dan de 16 jarige AP
Ik zag je foto, ik vind je een beetje Justin Bieber.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De wereld is groter dan je dagbesteding hoor.
Mocht ze willen.quote:
Bobby denkt : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, voor geen goud. Bobby is friendzone materiaal en reetveter past in geen enkel hokje eigenlijk.
FRIENDZONE?!?!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, voor geen goud. Bobby is friendzone materiaal en reetveter past in geen enkel hokje eigenlijk.
Yo, my bitchesquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Bobby denkt : NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Me plus you...quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag je foto, ik vind je een beetje Justin Bieber.
Lieg niet. Je woonde in de buurt van Leeuwarden dacht ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hou het maar op Heerenveen.
Daar in de buurt.
We komen je opzoeken, we weten al meer van je dan je denktquote:Op woensdag 21 april 2010 16:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hou het maar op Heerenveen.
Daar in de buurt.
en jij bent?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We komen je opzoeken, we weten al meer van je dan je denkt
Waarom opzoeken?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Friesland.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat ie dan geïntimideert raakt, want hij komt uit Friesland
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat ie dan geïntimideert raakt, want hij komt uit Friesland
He?quote:
quote:
Kwadraat is het woord wat je zoekt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of een klein 2tje rechtsboven
Of een klein negertje rechtsonder.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Of een klein 2tje rechtsboven
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zag je foto, ik vind je een beetje Justin Bieber.
Ja ik weet heus wel hoe dat heetquote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kwadraat is het woord wat je zoekt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef Lakitu het volgende:
Tyfustopic door TT
Ik zat ook op mijn verjaardag in de SC.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
wd, waarom zit je in godsnaam op je verjaardag in de sc?
enzo is het. Visite komt toch meestal 's avondsquote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat ook op mijn verjaardag in de SC.
ik hoorde je al van de trap vallen.quote:
Dat, plus ik zat gewoon op het werk.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef wise het volgende:
[..]
enzo is het. Visite komt toch meestal 's avonds
Faffie?quote:
Indo'squote:
the resemblance is remarkablequote:
Ik ben alleen thuis en ik ga nu weg naar oma om uiteten te gaan, want zij is ook jarig.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
wd, waarom zit je in godsnaam op je verjaardag in de sc?
Wat diss je Otis?quote:
lekker pannenkoek met ham etenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en ik ga nu weg naar oma om uiteten te gaan, want zij is ook jarig.
Mensen die op hun verjaardag in de sc zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat ook op mijn verjaardag in de SC.
quote:
Doei!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en ik ga nu weg naar oma om uiteten te gaan, want zij is ook jarig.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is niet waar!
Hoeveel milimeter is eraf?
echt waar?quote:
Idd ga dan in de bibliotheek op de computer zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op hun verjaardag in de sc zitten![]()
Mensen die op hun verjaardag thuis op de computer zitten, godverdomme, hoe triest
Mensen die op de computer zitten als ze jarig zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Idd ga dan in de bibliotheek op de computer zitten
Had ik echt niet verwacht man.quote:
Zijn die dingen niet voor gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op de computer zitten als ze jarig zijn![]()
Dat is gewoon het bewijs dat je geen vrienden hebt om je verjaardag mee te vieren, klaar, basta.
Jaaa, want bij jou is natuurlijk van 10 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts vrienden/ familie bij jou thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is gewoon het bewijs dat je geen vrienden hebt om je verjaardag mee te vieren, klaar, basta.
Ja wat? Overdag is toch iedereen werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op hun verjaardag in de sc zitten![]()
Mensen die op hun verjaardag thuis op de computer zitten, godverdomme, hoe triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat? Overdag is toch iedereen werken.Daarbij zijn verjaardagen ontzettend overrated. Als kind is dat leuk, als tiener ook nog wel. Maar als je 25 bent gepasseerd hecht je daar niet meer zo'n waarde aan.
Ben je ouder dan 25?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! !!!!!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Dat dusquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
/
[spoiler ]Vooral omdat het dan constant een bevestiging is dat je ouder wordt.[ /spoiler]
Wat doe je stoer mattiequote:Op woensdag 21 april 2010 16:35 schreef Buzzkill het volgende:
Allure kom op msn. Moet je iets vertellen.
Mensen met werkloze vrienden die de hele dag boven op je lip zitten met je verjaardag.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
Haha, nee. Mijn familie komt niet eens op m'n verjaardag. Leuk, zo'n verjaardag met familie, ik heb nog liever een permbanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa, want bij jou is natuurlijk van 10 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts vrienden/ familie bij jou thuis
20-01-1982quote:
quote:
quote:
Whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
20-01-1982
Weejo je bent 28? Sanng ik dacht altijd dat je 23 ofzo was.
Als je nou eerst even zegt wie je bent, biatchquote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Waarom haat je nou weer? Alleen omdat je tieten hebt.
Zeg ik niet. Is geheim. :$quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nou eerst even zegt wie je bent, biatch.
Omg All ik had je echt hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaultier.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. 28quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
20-01-1982
Weejo je bent 28? Sanng ik dacht altijd dat je 23 ofzo was.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get itquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg All ik had je echt hoger ingeschat
Hij is een baas.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaultier heb ik altijd al een faalgeneraal gevonden.
Haha Meneer.V was datquote:
Ik wel en ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get it.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get it.
Autist.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik had aan 1 post en z'n sig en ondertitel genoeg.
Zoals ik gister al zei, als je zegt wie je bent kun je dat plekje terugwinnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel mocht. Een plek in je hart.
Deze.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet meteen weten over wie het gaat als er een drakenliefhebber komt opdagen.
Scherpquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zegt de man met "preview" in z'n user-icon![]()
OEHHH DEZE IS ECHT HARD. WAT EEN DISSquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
wat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen weet wat ze liefhebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet meteen weten over wie het gaat als er een drakenliefhebber komt opdagen.
Haha hij was toch van dat wiggers topic?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki, Otis kent Pragmatisch niet. Ken jij em nog?
Rechts van je UI staat verticaal PREVIEW.quote:
OEH OEH OEH DIE WEET IKquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze.Hoeveel drakenliefhebbers hebben we hier?
Dat topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Kankerpatienten
wat een drama zijn dat altijd.
kankerpatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar hopen dat het Seagal was. Wat een dikke faal.
Bedankt . Eindelijk iemand die die gouden eeuw nog heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Kankerpatienten
kankerpatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Ik ken ook zo'n wigger, mattie van me jwt hoe we die shit rollen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wiggers
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Buzzkill het volgende:
Ally bu ally. Hoeveel mensen noemen je zo.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar hopen dat het Seagal was. Wat een dikke faal.
Hier heb ik echt een onschatbare hoeveelheid wanderlei_silva_headrub.gif's voor over.quote:
Dat brengt mij op een ideequote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Buzzkill het volgende:
It is I. IQM.
En niet verder praten anders krijg ik een ban.
Haha wat een c00n. Mensen die dingen gaan slaan als ze dronken zijn sowiesoquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n wigger, mattie van me jwt hoe we die shit rollen.
Die kerel was vorig weekend bij zo'n kerel, hebben ze geschoten met een jachtgeweer, had ie 2 kogels mee in z'n jas genomen, waren ze terug in H'wijk, ging ie met z'n dronken kop tegen een raam aan slaan, was z'n hand gebroken.Kwam de politie eraan, werd ie gefoejeerd, vond de popo die 2 kogels in z'n jas
Mocht ie mooi mee naar A'doorn
Ja, ik weet het alquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Buzzkill het volgende:
Ally bu ally. Hoeveel mensen noemen je zo.
Jij je wanderlei's. Ik voelde een bh0ner in me legging.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik echt een onschatbare hoeveelheid wanderlei_silva_headrub.gif's voor over.
Ja, inderdaad. Falersquote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wat een c00n. Mensen die dingen gaan slaan als ze dronken zijn sowieso
Haha kassabonnetjes kunnen dat helemaal niet haha wat lekker gekquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kassabonnetjes
Kassabonnetjes in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al. Maar waarom deze schuilnaam
?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Haha kassabonnetjes kunnen dat helemaal niet haha wat lekker gek
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.
quote:
Wat een zwijnen. Zal ik voor je mailenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.
GasTurbinequote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
Buzzkill = GasTurbine
Nee is niet nodig. Toch bedankt. Ik vermaak me wel op dit account verder.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een zwijnen. Zal ik voor je mailen?
Ik weet alles.quote:
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef Aron7120 het volgende:
Phineas and Ferb![]()
Ik zit tegen deze digitale boom.
En ik zit naast hem
PK komt nog wel eens hier af en toe.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Dat was nog wel in het begin van de klb sc he
Sackboy en Emimich altijdquote:
Wie?quote:
Ja, I know. Maar vroegaaah was ie hier veel vaker te vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
PK komt nog wel eens hier af en toe.
Dat heb ik ook altijd bij users. Eerst denk je, "waarom doe je stoer?" En als je weet wie het is. "Goeie post:D".quote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef NoelGallagher het volgende:
Nu ik weet wie Buzzkill is, vind ik hem een stuk toffer, hihi
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd bij users. Eerst denk je, "waarom doe je stoer?" En als je weet wie het is. "Goeie post:D".
Hoe kom je daarbijquote:Op woensdag 21 april 2010 16:53 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Nee is niet nodig. Toch bedankt. Ik vermaak me wel op dit account verder.
Trouwens wat ik mij afvraag, ( ja dat heb ik onthouden) ben je nu een echte roker geworden of nog steeds een phonie?
Hoeveel rook je?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Nu ik stage loop rook ik wel echt veel, ja. Nouja, veel voor mijn doen.
Ik wil wel minderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
die gozer was toch banned 4 life?quote:
Ik dacht aan onze enige pm conversatie en dat ging daar over. En toen dacht ik. "Ik moet eigenlijk vaker met haar praten want ze is lekker enzo". Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Nu ik stage loop rook ik wel echt veel, ja. Nouja, veel voor mijn doen.
Ik wil wel minderen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
Okee, Buzzkill is bij deze weer terug in mijn bazenlijstje.Ik wist wel dat je lobie had voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dragon is my name"
Ja hij heeft Fok ook geDDosd (schrijf je dat zo?quote:
Nou, ik moet zeggen dat ik er wel verdomde trots op benquote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Lakitu het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Jordeeeh? Kan hij dat dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hij heeft Fok ook geDDosd (schrijf je dat zo?). iig platgelegd voor even
Kan ik me niet herinnerenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:56 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik dacht aan onze enige pm conversatie en dat ging daar over. En toen dacht ik. "Ik moet eigenlijk vaker met haar praten want ze is lekker enzo". Dat dus.
Jan Modaalquote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
Ik mist siniti wel. Zo een neutrale user heb ik niet eerder gezien.
Mooie meisjes die roken.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil wel minderen.
Ik ook. Ik mocht hem wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
Ja hij had het platgelegd iddquote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja hij heeft Fok ook geDDosd (schrijf je dat zo?). iig platgelegd voor even
Ik voel de jaloezie.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:05 schreef Bragi het volgende:
Mozy de zelfbenoemde internetsuperheld en tevens -hosselaar:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
jordeeeh's zusje heb ik nog op msn trouwens. Het is uit met Chito, haar neger, dus geïnteresseerden mogen zich melden.
Nee dat is het zo'n beetje. Waarom denk je anders dat zo'n kut gesprek me bijblijft. Er was niks anders.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren. Wij hebben vast wel betere gesprekken dat dat gevoerd.
Ja, ik wil ook zo snel en simpel afgewezen worden.quote:
Doei doei.quote:
ik hoef geen zusje van iemand die al een neger gehad heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Otis2.0 het volgende:
jordeeeh's zusje heb ik nog op msn trouwens. Het is uit met Chito, haar neger, dus geïnteresseerden mogen zich melden.
Ja, hij moet ook even mailen. Hij heeft waarschijnlijk het minste van iedereen hier gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Buzzkill het volgende:
ohjaquote:
Ja gelijk. Zo raar. Zelfde als een neger op straat loopt in pak en die pakken ze op omdat hij gewoon naast een bank overval loopt.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ja Siniti was ook geshredderd toch?
Jij bent dan ook veel te oud, smeerlap.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik hoef geen zusje van iemand die al een neger gehad heeft.
niet racistisch bedoeld.
Dus als jij aan me denkt, denk je enkel 'oh, daar heb ik ooit een kut gesprek mee gevoerd'. Wie is Allure_ eigenlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Nee dat is het zo'n beetje. Waarom denk je anders dat zo'n kut gesprek me bijblijft. Er was niks anders.
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja gelijk. Zo raar. Zelfde als een neger op straat loopt in pak en die pakken ze op omdat hij gewoon naast een bank overval loopt.
hahaquote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook veel te oud, smeerlap.
Nee, dan denk ik. Die is vet mooi en heeft attitude. :$quote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus als jij aan me denkt, denk je enkel 'oh, daar heb ik ooit een kut gesprek mee gevoerd'. Wie is Allure_ eigenlijk?
Inderdaad. Daarom ga jij al 4 jaar achter hetzelfde bezette meisje aan.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook zo snel en simpel afgewezen worden.
Onze enige gesprekken hadden we op Hamachiquote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dus als jij aan me denkt, denk je enkel 'oh, daar heb ik ooit een kut gesprek mee gevoerd'. Wie is Allure_ eigenlijk?
Ja, dat was een leuke user.quote:
Que?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad. Daarom ga jij al 4 jaar achter hetzelfde bezette meisje aan.
Ja, dat was wel gezelligquote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Onze enige gesprekken hadden we op Hamachi
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:04 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
QUE QUE?!?!? HOU JE BEK!!! DIE QUE KAN JE KRIJGEN!!
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:01 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ja gelijk. Zo raar. Zelfde als een neger op straat loopt in pak en die pakken ze op omdat hij gewoon naast een bank overval loopt.
Smooth operatorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:02 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik. Die is vet mooi en heeft attitude. :$
Ja.quote:
quote:
Huh, we hadden het net over je, gast. Waar was je al die tijd?quote:
Druk bezig met zaken, jongen. Hoe is het hier?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Huh, we hadden het net over je, gast. Waar was je al die tijd?
Veel nieuwe users hier. Ene Otis.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Druk bezig met zaken, jongen. Hoe is het hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |