Ik wel en ik snap het ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get it.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get it.
Autist.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik had aan 1 post en z'n sig en ondertitel genoeg.
Zoals ik gister al zei, als je zegt wie je bent kun je dat plekje terugwinnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:43 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ik dacht dat je mij wel mocht. Een plek in je hart.
Deze.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet meteen weten over wie het gaat als er een drakenliefhebber komt opdagen.
Scherpquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Zegt de man met "preview" in z'n user-icon![]()
OEHHH DEZE IS ECHT HARD. WAT EEN DISSquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
wat.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Alsof ik van iedereen weet wat ze liefhebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die niet meteen weten over wie het gaat als er een drakenliefhebber komt opdagen.
Haha hij was toch van dat wiggers topic?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki, Otis kent Pragmatisch niet. Ken jij em nog?
Rechts van je UI staat verticaal PREVIEW.quote:
OEH OEH OEH DIE WEET IKquote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Deze.Hoeveel drakenliefhebbers hebben we hier?
Dat topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Kankerpatienten
wat een drama zijn dat altijd.
kankerpatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Dat dus.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar hopen dat het Seagal was. Wat een dikke faal.
Bedankt . Eindelijk iemand die die gouden eeuw nog heeft meegemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:46 schreef Lakitu het volgende:
Kankerpatienten
wat een drama zijn dat altijd.
kankerpatienten in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |