lekker pannenkoek met ham etenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en ik ga nu weg naar oma om uiteten te gaan, want zij is ook jarig.
Mensen die op hun verjaardag in de sc zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zat ook op mijn verjaardag in de SC.
quote:
Doei!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben alleen thuis en ik ga nu weg naar oma om uiteten te gaan, want zij is ook jarig.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het is niet waar!
Hoeveel milimeter is eraf?
echt waar?quote:
Idd ga dan in de bibliotheek op de computer zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op hun verjaardag in de sc zitten![]()
Mensen die op hun verjaardag thuis op de computer zitten, godverdomme, hoe triest
Mensen die op de computer zitten als ze jarig zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 16:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Idd ga dan in de bibliotheek op de computer zitten
Had ik echt niet verwacht man.quote:
Zijn die dingen niet voor gemaaktquote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op de computer zitten als ze jarig zijn![]()
Dat is gewoon het bewijs dat je geen vrienden hebt om je verjaardag mee te vieren, klaar, basta.
Jaaa, want bij jou is natuurlijk van 10 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts vrienden/ familie bij jou thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is gewoon het bewijs dat je geen vrienden hebt om je verjaardag mee te vieren, klaar, basta.
Ja wat? Overdag is toch iedereen werken.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die op hun verjaardag in de sc zitten![]()
Mensen die op hun verjaardag thuis op de computer zitten, godverdomme, hoe triest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja wat? Overdag is toch iedereen werken.Daarbij zijn verjaardagen ontzettend overrated. Als kind is dat leuk, als tiener ook nog wel. Maar als je 25 bent gepasseerd hecht je daar niet meer zo'n waarde aan.
Ben je ouder dan 25?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! !!!!!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Dat dusquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
/
[spoiler ]Vooral omdat het dan constant een bevestiging is dat je ouder wordt.[ /spoiler]
Wat doe je stoer mattiequote:Op woensdag 21 april 2010 16:35 schreef Buzzkill het volgende:
Allure kom op msn. Moet je iets vertellen.
Mensen met werkloze vrienden die de hele dag boven op je lip zitten met je verjaardag.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:
Haha, nee. Mijn familie komt niet eens op m'n verjaardag. Leuk, zo'n verjaardag met familie, ik heb nog liever een permbanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jaaa, want bij jou is natuurlijk van 10 uur 's ochtends tot 12 uur 's nachts vrienden/ familie bij jou thuis
20-01-1982quote:
quote:
quote:
Whehehequote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
20-01-1982
Weejo je bent 28? Sanng ik dacht altijd dat je 23 ofzo was.
Als je nou eerst even zegt wie je bent, biatchquote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Waarom haat je nou weer? Alleen omdat je tieten hebt.
Zeg ik niet. Is geheim. :$quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je nou eerst even zegt wie je bent, biatch.
Omg All ik had je echt hoger ingeschatquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaultier.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ook. 28quote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
20-01-1982
Weejo je bent 28? Sanng ik dacht altijd dat je 23 ofzo was.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja christus, ik zit hier toch niet dag en nacht. I don't get itquote:Op woensdag 21 april 2010 16:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omg All ik had je echt hoger ingeschat
Hij is een baas.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Gaultier heb ik altijd al een faalgeneraal gevonden.
Haha Meneer.V was datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |