Ik ken ook zo'n wigger, mattie van me jwt hoe we die shit rollen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wiggers
wat een drama zijn dat altijd.
wiggers in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Buzzkill het volgende:
Ally bu ally. Hoeveel mensen noemen je zo.
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:44 schreef Allure_ het volgende:
En ik maar hopen dat het Seagal was. Wat een dikke faal.
Hier heb ik echt een onschatbare hoeveelheid wanderlei_silva_headrub.gif's voor over.quote:
Dat brengt mij op een ideequote:Op woensdag 21 april 2010 16:45 schreef Buzzkill het volgende:
It is I. IQM.
En niet verder praten anders krijg ik een ban.
Haha wat een c00n. Mensen die dingen gaan slaan als ze dronken zijn sowiesoquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ken ook zo'n wigger, mattie van me jwt hoe we die shit rollen.
Die kerel was vorig weekend bij zo'n kerel, hebben ze geschoten met een jachtgeweer, had ie 2 kogels mee in z'n jas genomen, waren ze terug in H'wijk, ging ie met z'n dronken kop tegen een raam aan slaan, was z'n hand gebroken.Kwam de politie eraan, werd ie gefoejeerd, vond de popo die 2 kogels in z'n jas
Mocht ie mooi mee naar A'doorn
Ja, ik weet het alquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef Buzzkill het volgende:
Ally bu ally. Hoeveel mensen noemen je zo.
Jij je wanderlei's. Ik voelde een bh0ner in me legging.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Hier heb ik echt een onschatbare hoeveelheid wanderlei_silva_headrub.gif's voor over.
Ja, inderdaad. Falersquote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha wat een c00n. Mensen die dingen gaan slaan als ze dronken zijn sowieso
Haha kassabonnetjes kunnen dat helemaal niet haha wat lekker gekquote:Op woensdag 21 april 2010 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kassabonnetjes
wat een drama zijn dat altijd.
Kassabonnetjes in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het al. Maar waarom deze schuilnaam
?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Haha kassabonnetjes kunnen dat helemaal niet haha wat lekker gek
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.
quote:
Wat een zwijnen. Zal ik voor je mailenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:50 schreef Buzzkill het volgende:
[..]
Ze reageren niet op mijn mail. Dus daarom dit account. Moet toch iets en mensen met een Acteur/tekenfilm/games Account zijn lame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |