SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef lkb9000 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do androids dream of electric sheep?
KONING!quote:
Fixedquote:
Valt toch wel meequote:Op woensdag 21 april 2010 12:15 schreef lkb9000 het volgende:
Ik had op school moeten zijn
Gister een iPhone gejailbreaked, best nog een gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door je speakers
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
BAAS!quote:
Een of andere dokus heeft 538. Ik ben te lui om hem op zijn bek te slaan.quote:
Dat is nu allemaal geregeld ja, maar het was eerst 2x misgegaan (nouja niet gelukt, niks verneukt ofzo), vanwege slechte how-to's en omdat het om 3.1.3 ging, maar met cydia is het nu perfect ja!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Zo erg ervoor dat je cydia en installer hebt en je hebt appstore niet meer nodig
3.1.3 gejailbreakt? Ow, da's best wel een lastige volgens mij.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is nu allemaal geregeld ja, maar het was eerst 2x misgegaan (nouja niet gelukt, niks verneukt ofzo), vanwege slechte how-to's en omdat het om 3.1.3 ging, maar met cydia is het nu perfect ja!
Geef een stagiair 5 euro om het te doen opdat die stagiair de hele middag geen koffie of broodjes hoeft te gaan halenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een of andere dokus heeft 538. Ik ben te lui om hem op zijn bek te slaan.
Groninguuuuhquote:Op woensdag 21 april 2010 13:45 schreef Poit het volgende:
Noisia - Split the atom!!
Boem tsjik boem tsjik!
Ik heb er ook al zin anquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:Volgende week naar Iron Man 2 met SBtje
Robert Downey Jr
Scarlett Johanson
Mickey Rourke
Don Cheadle
Gwyneth Platrow
Neem je je verloren zoon niet mee?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:
Volgende week naar Iron Man 2 met SBtje
Robert Downey Jr
Scarlett Johanson
Mickey Rourke
Don Cheadle
Gwyneth Platrow
Iron Manquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:Volgende week naar Iron Man 2 met SBtje
Robert Downey Jr
Scarlett Johanson
Mickey Rourke
Don Cheadle
Gwyneth Platrow
Dan zou die niet meer verloren zijnquote:
Daaromquote:
Towerbridgenquote:
Die URL in de afbeeldingquote:
Het basisprincipe van een goede heupworp. Goed contact houden met het bovenlichaam...quote:
Hoe krijg ik dit nou weer van mijn netvlies... Haha meteen een libido van -100quote:
Iphoneclub heeft beste goeie tutorialsquote:Op woensdag 21 april 2010 13:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dat is nu allemaal geregeld ja, maar het was eerst 2x misgegaan (nouja niet gelukt, niks verneukt ofzo), vanwege slechte how-to's en omdat het om 3.1.3 ging, maar met cydia is het nu perfect ja!
quote:
Hij ligt ook te lunchenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Serieus, ik ben net aan het lunchen... kom op hey!
quote:
euh.. ja, scherp...quote:
Ik ben uitgenodigd voor de persscreening volgende week dinsdag in Amsterdam door SEGAquote:Op woensdag 21 april 2010 14:05 schreef SocialDisorder het volgende:Volgende week naar Iron Man 2 met SBtje
Robert Downey Jr
Scarlett Johanson
Mickey Rourke
Don Cheadle
Gwyneth Platrow
Voor hoe lang? ik zou er in iedergeval stikkenquote:
Pompen of verzuipenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:51 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Voor hoe lang? ik zou er in iedergeval stikken
Gewoon omdat het zo'n awesome filmpje is er nog geen mensen hebben gereageerd op mn awesome filmpje!quote:
Wtfquote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon omdat het zo'n awesome filmpje is er nog geen mensen hebben gereageerd op mn awesome filmpje!
weet je zeker dat het de film is en niet een verzameling koters die een alpha-build van de game gaan spelen?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor de persscreening volgende week dinsdag in Amsterdam door SEGA![]()
Een duidelijk geval van "I'm feeling not lucky"quote:
Waarom is ook een leuke zoek opdracht in google.quote:
ja, want anders dan jij kan ik lezenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
weet je zeker dat het de film is en niet een verzameling koters die een alpha-build van de game gaan spelen?
Spider-Man 3 was ook een persscreening IIRC.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:01 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, want anders dan jij kan ik lezen
Dat was geen persscreeningquote:Op woensdag 21 april 2010 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Spider-Man 3 was ook een persscreening IIRC.
SD kan wel lezen, let maar op BOOBIESquote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat was geen persscreeningDat was inderdaad een middagje voor koters om de game te spelen, dat was ook niet aangekondigd als persscreening.
Dit is dus wat ik bedoel met kunnen lezen
netniettieten zijn de geilstequote:
Braille kan SD ook lezen.quote:
BOOBIESquote:Op woensdag 21 april 2010 15:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
SD kan wel lezen, let maar op BOOBIES.
Spongeboobiequote:
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Waggie van Rittse gevonden!
[ afbeelding ]
ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
Waggie van Rittse gevonden!
[ afbeelding ]
quote:Today, after school, my mom called me into the family room to see my cousin who was on TV. I ran in, all excited to find that my cousin was on the news for killing someone. FML
quote:
quote:
quote:Today, my girlfriends father pulled me aside to tell me he found a used condom on his daughter's floor, and he heard us all last night. I was over 2000 miles away and I just got back. FML
tja dan ben je alsnog genaaitquote:
quote:
quote:Today, my boyfriend runs really really fast. I learned this after my father met him for the first time with his knob in my mouth. FML
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:54 schreef Tain het volgende:
Farmville #86; Waar FV niet altijd goed meewerkt...
Lani is verloren
ik ben bij verschillende persscreenings geweest, maar gewoon de film prime time in de eerste week in een grote volle bioscoopzaal kijken is echt veel toffer. Dat publiek is veel enthousiaster dan duffe journalisten die soms zelfs aantekeningen zitten te maken tijdens de filmquote:Op woensdag 21 april 2010 14:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd voor de persscreening volgende week dinsdag in Amsterdam door SEGA![]()
ieuw!quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gewoon omdat het zo'n awesome filmpje is er nog geen mensen hebben gereageerd op mn awesome filmpje!
Ik ben bij drie of vier persscreenings geweest en vond ze veel fijner dan normale biossessies. Publiek moet zijn bek houden en kijken. Minder mensen = rust. Beste biosavondjes waren in een lege zaalquote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef koei het volgende:
[..]
ik ben bij verschillende persscreenings geweest, maar gewoon de film prime time in de eerste week in een grote volle bioscoopzaal kijken is echt veel toffer. Dat publiek is veel enthousiaster dan duffe journalisten die soms zelfs aantekeningen zitten te maken tijdens de film
Ligt wel aan de film idd, maar actie en humorfilms kijk ik liever in een volle zaal. Kick-Ass was zoveel toffer in een volle zaal.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben bij drie of vier persscreenings geweest en vond ze veel fijner dan normale biossessies. Publiek moet zijn bek houden en kijken. Minder mensen = rust. Beste biosavondjes waren in een lege zaal
Als je dat al een lekker lichaam vind, dan blijf je zeker te weten van enkele man in dit topic niet af.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:
LolBest een lekker lichaam trouwens die zanger...
Ik heb geen superlichaam hoor.. Wel de kracht om iets hard te maken.. COCK PUSH-UP!!!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je dat al een lekker lichaam vind, dan blijf je zeker te weten van enkele man in dit topic niet af.
Elke man hier heeft een super lichaam, en een super kracht om iets hard te maken.
Ik weet niet hoeveel jij er gezien hebt, maar er vallen er wel een aantal af hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als je dat al een lekker lichaam vind, dan blijf je zeker te weten van enkele man in dit topic niet af.
Elke man hier heeft een super lichaam, en een super kracht om iets hard te maken.
In december waren ze ook weer tof in het Gelredomequote:Op woensdag 21 april 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:
LolBest een lekker lichaam trouwens die zanger...
0quote:Op woensdag 21 april 2010 18:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij er gezien hebt, maar er vallen er wel een aantal af hoor
Op internet hebben ze wel allen een grote bek trouwens
gelukkig hou jij jezelf niet vast aan stereotypenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
0
Dan ben ik de enige met een super lichaam met een super kracht, en heeft de rest enkel een super kracht en gevoel voor humor
Op internet hebben ze geen grote bek, maar veelste dikke vingers op een te klein toetsenbord![]()
Ik zag Lani als laatste gepost hebben dus ik wou haar waarschuwenquote:
Wat ben je toch een nobel man.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zag Lani als laatste gepost hebben dus ik wou haar waarschuwen
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:56 schreef Poit het volgende:
[..]
gelukkig hou jij jezelf niet vast aan stereotypen
Sorry, maar dat is mijn foto, herken mijn sandalen!quote:
Ik las, ik dacht en zag gelijk ditquote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb weer een mini workout gedaan. Nu ben ik weer super gespierd
Firstquote:Op woensdag 21 april 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Bah, het tekenseizoen is weer geopend... Net een dikke van Tobi's wang mogen verwijderen, en een iets kleinere van zijn keel terwijl hij flink zat te grommen en te spartelen. En dan moet ik zo Axel ook nog controleren die een veel dikkere vacht heeft waardoor je ze amper kunt vinden... Teken
Geen Frontline? Of werkt dat toch niet zo goed?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:40 schreef koei het volgende:
Bah, het tekenseizoen is weer geopend... Net een dikke van Tobi's wang mogen verwijderen, en een iets kleinere van zijn keel terwijl hij flink zat te grommen en te spartelen. En dan moet ik zo Axel ook nog controleren die een veel dikkere vacht heeft waardoor je ze amper kunt vinden... Teken
Helpt dit ook tegen teken?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen Frontlines? Of werkt dat toch niet zo goed?
dan toch blij dat Min niet buitenkomtquote:Op woensdag 21 april 2010 19:40 schreef koei het volgende:
EA Sports Active?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:06 schreef GameBabe het volgende:
Zo ik heb weer een mini workout gedaan. Nu ben ik weer super gespierd
Dat klinkt ook vrij gayquote:Op woensdag 21 april 2010 18:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nee ik doe gewoon ouderwets met dumbels, barbels, buikspieroefeningen, bankdrukken voor mietjes ehh meisjes en wat beenspieroefeningen... Action Hero Body is wel een leuk boek voor mensen die wat serieuzer willen trainen, gaat ook over de training van Angelina voor Tomb Raider etc...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
EA Sports Active?
Heb ik trouwens vandaag besteld bij Play.com. Voor 24 euro leek het me wel een geinige toevoeging op regelmatig hardlopen.
In mei ga ik naar Japan, omdat ik het land mis. Ik kom de zondag van de finale terug, dus dan ga ik even de laatste vier meteen brak marathonnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh Pheno, hoezo kun je pas eind mei weer Lost kijken?
Nummer 1 en 4 vind ik dan ook wel weer tof. Gelukkig heb ik niets te klagen met mijn vrouwquote:Op woensdag 21 april 2010 21:08 schreef GameBabe het volgende:
Beter zo'n verslaving dan seks, drugs, drank of rock & roll
En nu iemand met een Spider-pig!quote:
Nee, die werken goed tegen teken, maar amper tegen vlooien volgens de dierenarts. Aangezien Tobi ook last heeft van een vlooienallergie krijgt hij dus andere vlooiendruppels die erg goed tegen vlooien, maar niet tegen teken werkenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Fallen het volgende:
[..]
Geen Frontline? Of werkt dat toch niet zo goed?
quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nog 5 dagen naar school en dan 2 weken vakantie
Ik doe echt iets verkeerd :/quote:
Je mist het land? Je hebt er dus gewoont?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mei ga ik naar Japan, omdat ik het land mis. Ik kom de zondag van de finale terug, dus dan ga ik even de laatste vier meteen brak marathonnen.
Ik neem altijd 3 dagen vrij in de 2 maanden. Nu heb ik perongeluk een langere periode geselecteerd en ik kan het gewoon uitbetaald krijgen, dus waarom niet?quote:
is geen aanval hequote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik neem altijd 3 dagen vrij in de 2 maanden. Nu heb ik perongeluk een langere periode geselecteerd en ik kan het gewoon uitbetaald krijgen, dus waarom niet?
Tijd voor tijd is overal standaard. Maar als je tijd voor tijd krijgt, dan krijg je dus vrije dagen. Sowieso absurd als je niet eens een weekje vrij kan krijgen...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
is geen aanval he! Ik krijg het niet voor elkaar op het werk, me leidinggevende kan dat weer wel
Vrij kennen ze sowieso niet, overuren opnemen is ook al amper mogelijk. ( krijgen tijd voor tijd ipv geld)
Dat is bij ons pas met de crisis in gegaan, eerst kreeg je gewoon overuren betaaldquote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef koei het volgende:
[..]
Tijd voor tijd is overal standaard. Maar als je tijd voor tijd krijgt, dan krijg je dus vrije dagen. Sowieso absurd als je niet eens een weekje vrij kan krijgen...
Ik heb half mei 5 dagen vrijEindelijk weer eens een paar dagen weg!
OMG!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:12 schreef Edwinuss het volgende:
Bubbles girl! ( PAINT! )
Mijn eerste succesvolle topic!
Dat verdomde chatroulette elke keer. Ik heb het nog nooit gedaan, iemand ervaring mee?quote:
Met vrienden en drank is het wel lachenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat verdomde chatroulette elke keer. Ik heb het nog nooit gedaan, iemand ervaring mee?
http://www.fok.nl/fokroulettequote:Op woensdag 21 april 2010 23:35 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat verdomde chatroulette elke keer. Ik heb het nog nooit gedaan, iemand ervaring mee?
Wtf? Dat zal toch zeker nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef koei het volgende:
Dat FOK!roulette is toch allang weer dood? Heeft Danny mooi twee keer 100 dollar voor neergelegd voor die ene zaterdagmiddag
Heb hem vandaag gedownload in 720pquote:Op donderdag 22 april 2010 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Band in Brothers moet ik nog een keer kijken, zag wel dat the pacific vandaag ook op tv was
Kijk hem wel als ie helemaal compleet is, zijn toch 10 afleveringen maar? Vriendin is aan 90210 begonnen, misschien dat ik die ook maar eens ga kijken. Misschien komt dan een beetje the oc gevoel terug
Je kan toch helemaal niets zeggen met die grafiek met zo'n korte tijdsschaal? Als ze nu dezelfde grafiek hebben maar dan met een grotere tijdsas, bv een jaar, dan kan ik misschien wel inschatten of wat er nu gebeurt bijzonder is... nu zou het bij wijze van spreken wekelijks voor kunnen komen die piek die we nu zien!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef koei het volgende:
90210
Overigens gaat het vliegverkeer waarschijnlijk binnenkort weer plat. Check de activiteit van de Katla vulkaan, een vulkaan die 10 tot 100 keer zo heftig is als de vulkaanspleet met de moeilijke naam die momenteel voor overlast zorgt:
[ afbeelding ]
Nja datquote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef koei het volgende:
90210
Overigens gaat het vliegverkeer waarschijnlijk binnenkort weer plat. Check de activiteit van de Katla vulkaan, een vulkaan die 10 tot 100 keer zo heftig is als de vulkaanspleet met de moeilijke naam die momenteel voor overlast zorgt:
[ afbeelding ]
720 gaat het hier ook worden, al kijk eerst ff of ik er fatsoenlijke subs voor kan vinden. NL of UK subs maakt niet zo veel uit. Zal morgen eens nzb zoeken!quote:Op donderdag 22 april 2010 00:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Heb hem vandaag gedownload in 720p
Nu moet ik het nog ff om gaan zetten zodat mn 360 het ook snapt, dan ben ik helemaal blij
The Pacific download ik ook wel als ik Band of Brothers weer eens gekeken heb
Heb ze beiden al geprobeerd, maar het gaat altijd mis met transcoden, geluid begint goed maar raakt al na een paar minuten out of sync, en dat is echt niet te doen....quote:Op donderdag 22 april 2010 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
720 gaat het hier ook worden, al kijk eerst ff of ik er fatsoenlijke subs voor kan vinden. NL of UK subs maakt niet zo veel uit. Zal morgen eens nzb zoeken!
Probeer tveristy anders heen? Dat werkt vrij goed op de xbox! Sommige hebben ook goeie ervaringen met PMS
Nouja, deze grafiek is van de tijd dat de vulkaan iets meer activiteit vertoonde. Zoals aan het begin van die grafiek (voor de uitbarsting van de moeilijkenaamding) was het daarvoor. En sowieso barsten de Katla en de moeilijkenaamding meestal rond dezelfde tijd uit. De Katla is al zo'n twintig jaar te laat met uitbarsten.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Je kan toch helemaal niets zeggen met die grafiek met zo'n korte tijdsschaal? Als ze nu dezelfde grafiek hebben maar dan met een grotere tijdsas, bv een jaar, dan kan ik misschien wel inschatten of wat er nu gebeurt bijzonder is... nu zou het bij wijze van spreken wekelijks voor kunnen komen die piek die we nu zien!
quote:Op donderdag 22 april 2010 00:36 schreef koei het volgende:
vulkaanspleet
IEH!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Het is inderdaad een trieste dag. Ik ben een uur op mijn werk en ik heb al ontzettend veel nuttige dingen gedaan
GA JIJ JE EENS HEEL GAUW SCHAMEN JONGEMAN!quote:Op donderdag 22 april 2010 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Het is inderdaad een trieste dag. Ik ben een uur op mijn werk en ik heb al ontzettend veel nuttige dingen gedaan
Tedquote:Op donderdag 22 april 2010 00:23 schreef koei het volgende:
De Ted tellerOok weer zo'n mooi voorbeeld van de domme beslissingen die Danny heeft gemaakt
Sorry meneer...quote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
GA JIJ JE EENS HEEL GAUW SCHAMEN JONGEMAN!
Join the clubquote:Op donderdag 22 april 2010 09:20 schreef Fallen het volgende:
* Fallen deelt nog watuit...
Ik heb me een partij matig geslapen.![]()
En en en en hoe werkt hy.quote:
[mac fanboy modus]quote:
Ja kom maar door met die enorme kop earl greyquote:
[win7 modus]quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[mac fanboy modus]
Druk op start om af te sluiten![]()
[/mac fanboy modus]
euh... kan ook. Macht der gewoonte, ik zet bijna nooit thee.quote:
Dat is toch met bergmarmot?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die enorme kop earl grey
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:25 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[mac fanboy modus]
Druk op start om af te sluiten![]()
[/mac fanboy modus]
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:27 schreef Tain het volgende:
[..]
[win7 modus]
wat is een start knop?
[/win7 modus]
GA! Je kan altijd nog terug naar huis, maar het college volgen is een stuk lastiger om in te halen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:
Pfffftttt ik ga misschien maar niet naar college, voel me niet 100%...
Okidokie, koekje d'r bij?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die enorme kop earl grey
Tot op heden goed..quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder stuurt alvast een waarschuwing naar alle alt.binaries.knetterhardeporno newsservers dat er een piek gaat komen
Engelse vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef Reintji het volgende:
http://www.nu.nl/tech/223(...)aantrekkelijker.html
Aight
Je moet voor windows7 gaan dudequote:Op donderdag 22 april 2010 09:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot op heden goed..
Heb enkel XP erop gezet en m'n wlan kaartje geďnstalleerd maar hij herkent alles
[..]
QFT!quote:
Gaat komen kerel, gaat komenquote:
Look out ladies, Reintji is on the lose with his e-penisquote:Op donderdag 22 april 2010 09:54 schreef Reintji het volgende:
http://www.nu.nl/tech/223(...)aantrekkelijker.html
Aight
OMG nee he?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef Tain het volgende:
Mail in mijn mailbox
Beste Tain, Veras je moeder op moederdag + korting
http://www.mcafee.com/us/(...)e_pronunciation.htmlquote:Op donderdag 22 april 2010 10:08 schreef badboynova het volgende:
Hahahaha bij rtl7 zeggen ze geen McAfee maar Mckeffie
Happen naar de baas!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
Look out ladies, Reintji is on the lose with his e-penis
Belbios reclame spamquote:Op donderdag 22 april 2010 10:13 schreef Poit het volgende:
[..]
OMG nee he?Reclame van een crematorium?
Ik zou een klachtenmail sturen.. Ze bieden gewoon aan om je moeder in de fik te zetten.. Met korting!!!quote:
That this can in the Netherlands!quote:Op donderdag 22 april 2010 10:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik zou een klachtenmail sturen.. Ze bieden gewoon aan om je moeder in de fik te zetten.. Met korting!!!
Dat dit kan in Nederland!
Un fucking bliefabul!!quote:
Nee, moederdag is de 2e zondag in mei.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:31 schreef Nebo het volgende:
Wanneer is het moederdag? Komende zondag?
Gelukkigquote:Op donderdag 22 april 2010 10:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, moederdag is de 2e zondag in mei.
Je hebt dus nog wel even...
TUK DRA DRUUULquote:
quote:
quote:
Dat dus...quote:
Ik zet 5 euro in op "Certified crazy blonde DD-midgets take it up the pooper by two horse-like hung circumsized black dudes wearing clownsmasks and a tuxedo #419" op BluRay.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 10:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik zet 5 euro in op "Certified crazy blonde DD-midgets take it up the pooper by two horse-like hung circumsized black dudes wearing clownsmasks and a tuxedo #419" op BluRay.
Ja, faalrelease van het jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 11:09 schreef Poit het volgende:
http://entertainment.mediamarkt.nl/default.aspx?id=21&p2=1437358
Of of ... een tosti-ijzer?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:45 schreef Poit het volgende:
Potverdorie die jongen weet wel een spanning op te bouwen zeg..
Net zo'n mooie marketing truuk als de LOTR Blu-Ray boxquote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, faalrelease van het jaar
Alleen 2D
3D-versie komt in november
Wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Net zo'n mooie marketing truuk als de LOTR Blu-Ray box
Idd. Uitmelkerij ten topquote:Op donderdag 22 april 2010 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, faalrelease van het jaar
Alleen 2D
3D-versie komt in november
Ze brengen nu de 'korte' versies uit. Daarna komen de extended versies pas op Blurayquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd. Uitmelkerij ten top
Dat is net zoiets treurigs als dat ze met de film Blade Runner hebben gedaan. Collega van me was helemaal into sci-fi films. Hij had echt iets van 8 verschillende versies van Blade Runner. Limited edition, limited collector's edition, ultimate edition, definitive edition, extended edition.
wat een faalquote:Op donderdag 22 april 2010 11:20 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ze brengen nu de 'korte' versies uit. Daarna komen de extended versies pas op Bluray
En je vergeet dan nog de 'oude' VHS-versies en de latere remastered-versie in VHS boxquote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat een faal
maar de über-uitmelking is nog steeds Star Wars
echt, hoeveel versies daar al niet van verschenen zijn: regular edition, steelcase edition, director's cut, definitive director's cut, extended edition, extended director's edition, final extended director's edition, definitive final extended director's cut.
En dat op VHS én DVD. Binnenkort gaat de cyclus zich op BluRay herhalen
Terminator 2 past ook in dat rijtjequote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
wat een faal
maar de über-uitmelking is nog steeds Star Wars
echt, hoeveel versies daar al niet van verschenen zijn: regular edition, steelcase edition, director's cut, definitive director's cut, extended edition, extended director's edition, final extended director's edition, definitive final extended director's cut.
En dat op VHS én DVD. Binnenkort gaat de cyclus zich op BluRay herhalen
Het verschil tussen Terminator 2 en al die andere films is dat deze het wel waard isquote:Op donderdag 22 april 2010 11:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Terminator 2 past ook in dat rijtje
Regular Edition
Skynet Edition
Steelbook Skynet Edition
Extreme Edition
Ultimate Edition
En dat op DVD + Blu-Ray + dat dit nog niet alles is...
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Het verschil tussen Terminator 2 en al die andere films is dat deze het wel waard is
quote:
Idd. Het is een schandaal dat bijv. de Ultimate en Director's Cut van Watchmen alleen maar te importeren zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Solique het volgende:
Jammere alleen dat de meest vette versies van films alleen te importeren zijn.
Pffff! You saved me dayquote:Op donderdag 22 april 2010 10:33 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, moederdag is de 2e zondag in mei.
Je hebt dus nog wel even...
Hoezo? Je zegt gewoon tegen je moeder hoeveel je van haar houdt en hoe baas ze is. Daarna jankt ze de Niagara-watervallen bij elkaar en geeft ze jou groot gelijk dat liefde niet alleen uit luchtjes en bloemen bestaatquote:
quote:
Ik ook jaquote:
Chick moet duidelijk eens leren pijpenquote:
Ik vind het er anders niet onprettig uitzien hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Chick moet duidelijk eens leren pijpen
kom op, man, z'n eikel gaat amper in d'r mond. Dan kun je gewoon niet met je tong onder het randje van de eikel komen, en dat is nou net het lekkerste!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik vind het er anders niet onprettig uitzien hoor
Aan d'r wangetjes te zien zuigt ze wel, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:15 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
kom op, man, z'n eikel gaat amper in d'r mond. Dan kun je gewoon niet met je tong onder het randje van de eikel komen, en dat is nou net het lekkerste!
Ja, ze probeert het leuk, maar als het mijn vriendin/scharrel/fuckbuddy was, zou ik haar op een cursus pijpen van Kim Holland sturen.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan d'r wangetjes te zien zuigt ze wel, daar is ook wat voor te zeggen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, ze probeert het leuk, maar als het mijn vriendin/scharrel/fuckbuddy was, zou ik haar op een cursus pijpen van Kim Holland sturen.
For some oral pleasure??quote:
Bah, het idee alleen al van dat vieze wijf met een piem0l in dr mond, BAH! BAH!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja, ze probeert het leuk, maar als het mijn vriendin/scharrel/fuckbuddy was, zou ik haar op een cursus pijpen van Kim Holland sturen.
Jep. Het is gelukkig wel de tweede behandeling van dezelfde kies, dus de zenuw is al dood. Hopelijk is het daarmee klaar en voel ik vandaag niet al te veel. De tandarts kennende wordt er vast wel weer een nieuw probleem gevondenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohnee, je kreeg een wortelkanaalbehandeling toch??
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:36 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jep. Het is gelukkig wel de tweede behandeling van dezelfde kies, dus de zenuw is al dood. Hopelijk is het daarmee klaar en voel ik vandaag niet al te veel. De tandarts kennende wordt er vast wel weer een nieuw probleem gevonden
Samequote:
cheater !quote:Op donderdag 22 april 2010 12:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking hell
Had nooit verwacht dat de infinite credit glitch in Dead Space ook echt zou werken
@Nebo,
Succes.
Nee. Want anders duurt het echt tot sint juttemis tot je maximale upgrades haaltquote:
quote:
GOTY?quote:
Goty?quote:
Waar? Waarvoor? Kostut?quote:
Sweetquote:
http://www.shopto.net/PS3(...)0Year%20Edition.htmlquote:
Hmm.. Interesting.. Misschien binnenkort maar eens aanschaffenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.shopto.net/PS3(...)0Year%20Edition.html
PS3
26,85 pond + 3,50 verzendkosten(aangetekend)
Als je een controller hebt speelt het ontzettend lekker weg, met tobo en muis werkt het voor geen meterquote:Op donderdag 22 april 2010 14:44 schreef Tain het volgende:
PC versie is maar 19.85 pond, maar vond de demo al klote spelen op de PC...
Als ik met controller speel wil ik op een bank hangenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef RitseB het volgende:
[..]
Als je een controller hebt speelt het ontzettend lekker weg, met tobo en muis werkt het voor geen meter
Dat roep je dagelijksquote:Op donderdag 22 april 2010 14:54 schreef Poit het volgende:
Ik heb nu sowieso wel zin om op de bank te hangen...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Luie hondquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Rossdale het volgende:
Die game speelt zoooooo heerlijk op de Xbox
Your Order has been dispatched!quote:Op donderdag 22 april 2010 14:26 schreef Tain het volgende:
[..]
http://www.shopto.net/PS3(...)0Year%20Edition.html
PS3
26,85 pond + 3,50 verzendkosten(aangetekend)
Een vrouw achter het stuur(dit keer aan de deur), is bloed aan de muur ( in jouw geval op de trapquote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik liep ook gewoon naar beneden omdat de bel ging en een goede vriendin voor de deur stond, ook een toffe binnenkomer voor haar, want de eerste minuut kon ik nauwelijks adem krijgen...
Jezus man, veel succes morgen met je wondenquote:Op donderdag 22 april 2010 16:03 schreef Nebo het volgende:
Ik liep ook gewoon naar beneden omdat de bel ging en een goede vriendin voor de deur stond, ook een toffe binnenkomer voor haar, want de eerste minuut kon ik nauwelijks adem krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |