quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Dennis101 het volgende:
Heb nou gewoon geen sex als je dit soort dingen niet snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik durf niet naar de huisarts te gaan. Maar is 10 dagen lang?
Hoeft nog niks te betekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
http://www.testjezelf.nu/zwangerschapstest.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
Je hoeft niet te reageren als je mijn problemen onzin vindtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.
Dat komt niet omdat je misschien zwanger zou zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Ik vind je probleem geen onzin, maar ga gewoon naar de huisarts (of een zwangerschapstest), jij neemt je probleem blijkbaar niet serieus genoeg, en als je dat dat niet doet ben je imo ook niet geschikt om te neuken.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef Pitabroodje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren als je mijn problemen onzin vindt
Mental Imagequote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef beerten het volgende:
Gebruik wel een condoom. Zwanger worden zul je niet met de pil. Maar een muts vol paddenstoelen is ook niet alles.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
minder eten?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik ben 17 jaar, en heb seks met mijn vriend (overigens met condoom)
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Wat moet ik doen?
"hou nu de muis op je buik"quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.
dankjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Als je 10 dagen over tijd bent wil dat niet zeggen dat je zwanger bent, maar het kan natuurlijk wel.
Naar de huisarts hoef je al lang niet meer tegenwoordig, je kunt gewoon een test thuis doen en die kan je bij elke drogist of bij de apotheek halen.
Je buik is (meestal) niet zo snel al dikker door zwangerschap, dus dat zegt niets over of je wel of niet zwanger bent.
3% raakt door de pil heen zwanger.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef beerten het volgende:
De huisarts zal vragen of je een zwangerschapstest hebt gedaan. Doe de dus.
En als je niet zwanger blijkt: ga naar de huisarts, vraag om de pil. En ga dan lekker neuken. Er zijn ergere dingen...
Gebruik wel een condoom. Zwanger worden zul je niet met de pil. Maar een muts vol paddenstoelen is ook niet alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |