quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Dennis101 het volgende:
Heb nou gewoon geen sex als je dit soort dingen niet snapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik durf niet naar de huisarts te gaan. Maar is 10 dagen lang?
Hoeft nog niks te betekenenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
http://www.testjezelf.nu/zwangerschapstest.htmlquote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
Je hoeft niet te reageren als je mijn problemen onzin vindtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.
Dat komt niet omdat je misschien zwanger zou zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..
Ik vind je probleem geen onzin, maar ga gewoon naar de huisarts (of een zwangerschapstest), jij neemt je probleem blijkbaar niet serieus genoeg, en als je dat dat niet doet ben je imo ook niet geschikt om te neuken.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef Pitabroodje het volgende:
[..]
Je hoeft niet te reageren als je mijn problemen onzin vindt
Mental Imagequote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef beerten het volgende:
Gebruik wel een condoom. Zwanger worden zul je niet met de pil. Maar een muts vol paddenstoelen is ook niet alles.
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:08 schreef Pitabroodje het volgende:
minder eten?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Ik ben 17 jaar, en heb seks met mijn vriend (overigens met condoom)
Wat moet ik doen?
"hou nu de muis op je buik"quote:Op woensdag 21 april 2010 20:09 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om het gewoon op fok te vragen.
dankjequote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
Als je 10 dagen over tijd bent wil dat niet zeggen dat je zwanger bent, maar het kan natuurlijk wel.
Naar de huisarts hoef je al lang niet meer tegenwoordig, je kunt gewoon een test thuis doen en die kan je bij elke drogist of bij de apotheek halen.
Je buik is (meestal) niet zo snel al dikker door zwangerschap, dus dat zegt niets over of je wel of niet zwanger bent.
3% raakt door de pil heen zwanger.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef beerten het volgende:
De huisarts zal vragen of je een zwangerschapstest hebt gedaan. Doe de dus.
En als je niet zwanger blijkt: ga naar de huisarts, vraag om de pil. En ga dan lekker neuken. Er zijn ergere dingen...
Gebruik wel een condoom. Zwanger worden zul je niet met de pil. Maar een muts vol paddenstoelen is ook niet alles.
3% lijkt me wel heel veel. Daarbij, het grootste deel van zwangerschappen tijdens de pil komt doordat de gebruikster een foutje heeft gemaakt. Als je gewoon altijd goed oplet, is de kans dat je zwanger wordt erg klein hoor.quote:
Dat soort dingen weten alleen hele intelligente fokkers.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
En daar had je zelf niet op kunnen komen?
Echt 3%quote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef Lotteh het volgende:
[..]
3% lijkt me wel heel veel. Daarbij, het grootste deel van zwangerschappen tijdens de pil komt doordat de gebruikster een foutje heeft gemaakt. Als je gewoon altijd goed oplet, is de kans dat je zwanger wordt erg klein hoor.
Hm, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Echt 3%![]()
En onjuist gebruik is inderdaad wel vaak de oorzaak van die 3%..![]()
Feit blijft wel dat ook de pil niet 100% betrouwbaar is, maar zo liet beerten het in die post die ik quotte wel overkomen.
Bron is een baby-informatieboekje die hier voor m'n neus ligtquote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Hm, dat wist ik niet.Heb je daar een bron van?
Je hebt daarin wel gelijk hoor, niks is 100% veilig, maar pil en condoom lijkt mij veilig genoeg.
Als je slim genoeg bent om te neuken ben je hoop ik ook oud en wijs genoeg om nuances aan te brengen in mijn stelling.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Echt 3%![]()
Feit blijft wel dat ook de pil niet 100% betrouwbaar is, maar zo liet beerten het in die post die ik quotte wel overkomen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:29 schreef Netsplitter het volgende:
Tijdje al zo'n topic niet voorbij zien komen.
TS: Domme doos.
Gewoon je benen bij elkaar houden, blijkbaar kan je het niet aan.
Tegenwoordig kan het toch eerder? Met bepaalde tests?quote:Op woensdag 21 april 2010 @ 22:41 schreef Chowi het volgende:
Er zijn veel factoren die een verlate menstruatie kunnen veroorzaken. Ik weet niet of je cyclus normaal vrij regelmatig is, maar is dat niet zo, dan is er sowieso geen pijl op te trekken.
Wat ook kan meespelen, en ik weet niet of dat al eens gezegd is, is de stress die je nu hebt (omdat je dus bang bent zwanger te zijn).
Ik zou nog even wachten met naar de dokter gaan. Na 10 dagen kan een zwangerschapstest sowieso nog geen uitsluitsel geven, dat kan pas 2 weken na de gemiste menstruatie.
wel een goed adviesquote:
Al na de eerste dag dat je ongesteld moest wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:29 schreef RenRen- het volgende:
Dat je buik dikker wordt, dat ligt niet aan dat je misschien zwanger bent, een baby groeit niet zo snel
en testje halen. Als die positief is, maar even naar de dokter.
[..]
Tegenwoordig kan het toch eerder? Met bepaalde tests?
Ja hè? Dacht ik al. Zullen er vast ook zijn die pas na een paar weken betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 22 april 2010 @ 12:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al na de eerste dag dat je ongesteld moest worden
Hmm, zijn dat dan de tests die je bij de huisarts kunt doen?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:07 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Al na de eerste dag dat je ongesteld moest worden
Nee. Gewoon een standaard test die je in de winkel kan halenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hmm, zijn dat dan de tests die je bij de huisarts kunt doen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef laldans het volgende:
Mijn god, oppervlakkige doos, je kind is niet ineens in 10 dagen 5000x zo groot geworden als de zaadcel waar hij uit zou moeten komen.
nee, FFSquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:43 schreef NBT het volgende:
ga naar de drogist en haal een test FGS!
Toch is dit vrij simpel op te lossen. Het vriendje van TS moet hem in het vervolg in dr kontje stoppen.quote:
3% van wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Echt 3%![]()
Je was me voorquote:
Misschien dat we een wiskundig verband hiervoor kunnen opstellenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Eens in de zoveel tijd verschijnt er altijd een soortgelijk topic als deze in PUB.
....quote:Op woensdag 21 april 2010 20:07 schreef Dennis101 het volgende:
Heb nou gewoon geen sex als je dit soort dingen niet snapt
Dat je buik dikker eruit ziet lijkt niet alleen maar zo, dat is ook zo. Dat is namelijk een lichamelijke reactie op het feit dat jouw hersentjes nu denken dat je zwanger bent. En wat gebeurt er met een vrouw die zwanger is? Idd, de buik wordt dikker, en niet alleen dat, ik zou je armen, benen, hoofd en wat er voor de rest allemaal nog meer aan je lichaam hangt de komende tijd ook maar goed in de gaten houden. Want de meeste zwangere vrouwen blijven na de geboorte namelijk ook dik, en laten we vooral niet beginnen over wat voor kapsel er dan meestal volgt. Grote kans in ieder geval dat je snel ontzettend dik aan het worden bent. Gewoon denken dat je niet meer zwanger bent, dan houden die lichamelijke klachten ook op, en blijf je gewoon lekker slank, of mollig, of wat je nu ook bent. En een normaal kapsel.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Nu ben ik al 10(!) dagen te laat met mijn ongesteldheid en begin me wel zorgen te maken.
Ik ben bang dat door een of andere manier misschien zaad in mijn vagina is gekomen?
Wat moet ik doen?
>> Mijn buik lijkt ook wat dikker dan normaal..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef Pitabroodje het volgende:
Nu ben ik al 10(!) dagen te laat met mijn ongesteldheid en begin me wel zorgen te maken.
Ik ben bang dat door een of andere manier misschien zaad in mijn vagina is gekomen?
Wat moet ik doen?
3% van de vrouwen die zwanger zijnquote:Op maandag 26 april 2010 21:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
3% van wat?
Van alle mensen die zwanger raken?
Van alle mensen die de pil gebruiken?
Van alle mensen die sex hebben?
Van alle mensen die onregelmatig de pil gebruiken?
Hmm, ik herken er eentje van gezichtquote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef Berend. het volgende:
TS was te zien op dumpert.http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:24 schreef Berend. het volgende:
TS was te zien op dumpert.http://www.dumpert.nl/med(...)lekkah_of_boos_.html
This guy is legit.quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef superworm het volgende:
* superworm steekt vinger in mond en vervolgens in de lucht....
JA! Gefeliciteerd. Je bent zwanger.
Die moet je niet in de lucht steken daarna hoor...quote:Op zondag 2 mei 2010 16:55 schreef superworm het volgende:
* superworm steekt vinger in mond en vervolgens in de lucht....
JA! Gefeliciteerd. Je bent zwanger.
Maar aanvankelijk ook helemaal niet in je mond! Gewoon in de kut ermee en proeven. Vraag het anders aan je vriendje TS, mannen kunnen dat smaakverschil feilloos opmerken. Door de groeiende baby wordt het een zure boel namelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 22:43 schreef Friggles het volgende:
[..]
Die moet je niet in de lucht steken daarna hoor...
nix van gemerkt....quote:Op zondag 2 mei 2010 23:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Maar aanvankelijk ook helemaal niet in je mond! Gewoon in de kut ermee en proeven. Vraag het anders aan je vriendje TS, mannen kunnen dat smaakverschil feilloos opmerken. Door de groeiende baby wordt het een zure boel namelijk.
Deze reactiequote:Op donderdag 22 april 2010 22:05 schreef laldans het volgende:
Mijn god, oppervlakkige doos, je kind is niet ineens in 10 dagen 5000x zo groot geworden als de zaadcel waar hij uit zou moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |