Hm, dan zit ik in hetzelfde schuitje als jijquote:Op woensdag 21 april 2010 13:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Momenteel niets eigenlijk, moet weer eens iets zoeken wat ik echt leuk vind om te doen. Zo nu en dan squat ik met een paar kilo op m'n nek om een bips te kweken. Ik deed bodypump, maar daar werd ik de she-hulk van. Jammer, want dat vond ik wel leuk om te doen. Als ik me ertoe kan zetten ren ik een rondje (of als vrienden van me iemand nodig hebben om achteraan te rennen, letterlijk). Vroeger voetbalde ik veel, maar dankzij een brakke enkel niet meer.
Ik span me wel vaak fysiek in buiten de sport om, dus ik kom wel aan m'n dagelijkse beweging.
Dan ben ik opeens 1.90 met m'n tofste hakkenquote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan kom ik nu met hét argument om wel te gaan pilatessen: je kunt ervan groeien!!! Ik werd er zomaar 2 cm langer van. Weet je hoe goed dat is voor de lijn?
Beat that, loveli
"Dus als ik de cijfers anders interpreteer ben ik echt dun."quote:Op woensdag 21 april 2010 13:33 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben tussen de 1,745 en 1.77 (volgens mij 1,745 maar goed)
en ik weeg rond de 62 kilo (kan nu 59 zijn maar ook 65, heb mij al maanden niet gewogen)
dus bmi zit tussen de 18.8 en 21.3![]()
Hmm.. dus als ik 1,77 zou zijn en minder zou wegen dan de laatste keer ben ik echt dunIk dacht dat ik gewoon een bmi van 21 had!
ik ga niet meer pilatessen. Van welke sport ga je krimpen?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dan kom ik nu met hét argument om wel te gaan pilatessen: je kunt ervan groeien!!! Ik werd er zomaar 2 cm langer van. Weet je hoe goed dat is voor de lijn?
Beat that, loveli
O daar hoorde nog: hahaha onderquote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat jullie lamme armen krijgen, aangezien ik pas overmorgen ga!! Maar wel heul lief!!
Botontkalking, als je weinig sport, weinig vitamine D neemt en in de overgang komt, gebeurt dat vanzelf.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ga niet meer pilatessen. Van welke sport ga je krimpen?
niet echt haalbaar he! Dan maar lang blijven..quote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Botontkalking, als je weinig sport, weinig vitamine D neemt en in de overgang komt, gebeurt dat vanzelf.
Ha-haquote:
Dat vind ik juist het niet relaxte eraan. ben ik een uurtje sporten en dan heb ik niet het gevoel dat ik heb gesport. Dan ga ik wel weer een uurtje fietsenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb met Pilates mijn stuitje vernaggeldmet dat gerol heen en weer. Doet af en toe echt heel gemeen zeer, dus ik ben niet meer zo'n fan van Pilates. Het fijne is wel dat je amper zweet.
als je wilt zweten, ik heb laatst beachbody insanity daolnwodeg (alle twee de dvds incl. workout kalender en nutrition plan (ziet er goed uit, ga t dieet niet volgen, maar ze werken met realistisch verbruik en mx 500 kcal minder dan dat voor afvallen enzo)quote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het niet relaxte eraan. ben ik een uurtje sporten en dan heb ik niet het gevoel dat ik heb gesport. Dan ga ik wel weer een uurtje fietsen
Dat lijkt me ook vreemd inderdaad.. Net of je niet gesport hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat vind ik juist het niet relaxte eraan. ben ik een uurtje sporten en dan heb ik niet het gevoel dat ik heb gesport. Dan ga ik wel weer een uurtje fietsen
Goedkoper dan B&J, stukken minder bevredigend.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je merkt de volgende dag wel dat je hebt gesport. Ik vind het trouwens heerlijk, dat je niet zweet. Het haalt bij mij een hoop rompslomp rondom het sporten weg waaraan ik altijd zo'n hekel heb. Ook fijn dat je er geen sportbeha bij aan hoef te trekken.
Ik heb net een zakje Maltesers op. Troostvoer dat niet troost.
Had je het berichtje van VulcanJ nog gelezen in het vorige topique?quote:
Oeh, fitnessen... nieuwe sportschool van 200 m verderop heb ik nog steeds niet bezocht, DURF nietquote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
is zeker mooi![]()
meevaller!
En ik ga lekker fitnessen met Mr.Mo
Als 'ie dat net zo lang volhoudt als dat 'ie hier heeft gepost...quote:Op woensdag 21 april 2010 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
is zeker mooi![]()
meevaller!
En ik ga lekker fitnessen met Mr.Mo
Jij durft niet te squatten als er achter de bar harige buikige mannen naar je kont zitten te kijken?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oeh, fitnessen... nieuwe sportschool van 200 m verderop heb ik nog steeds niet bezocht, DURF niet
Veel plezier
Nu welquote:
ik ga minder dan de helft verdienen van wat ik nu verdien, en het zag er eventjes naar uit dat ik op geen enkele manier lastenverlaging zou krijgen (verdien dit jaar nog teveel voor zorgtoeslag en huurtoeslag enzo, en dacht dat mijn studieschuld ook doorliep). ik kan namelijk maar een halve baan ongeveer aan naast de studie, en de schaal is lager dan dat ik nu zit... als ik mn bevoegdheid heb wil ik 0,8 tot 1 fte gaan werkenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik dacht dat jij ging werken Kwak.![]()
Is dat dan geen betaald werk?
Ik wist helemaal niet dat je ging studeren. Wat ga je doen dan? Bevoegdheid halen?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik ga minder dan de helft verdienen van wat ik nu verdien, en het zag er eventjes naar uit dat ik op geen enkele manier lastenverlaging zou krijgen (verdien dit jaar nog teveel voor zorgtoeslag en huurtoeslag enzo, en dacht dat mijn studieschuld ook doorliep). ik kan namelijk maar een halve baan ongeveer aan naast de studie, en de schaal is lager dan dat ik nu zit... als ik mn bevoegdheid heb wil ik 0,8 tot 1 fte gaan werken
ik kan wel iets zuiniger leven dan ik nu doe, maar niet heel veel, dus het is fijn als ik toch stufi krijg voor collegegeld en boeken, en de mogelijkheid heb om mn inkomen aan te vullen met lening van ib groep indien nodig.
en vergoeding reiskosten via werkgever is toch net effe wat minder fijn dan gewoon een week OV...
ja, ik moet mn bevoegdheid nog halen, dus ik ga de duale opeiding doen (postdoctorale master). mooie volgordequote:Op woensdag 21 april 2010 16:38 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat je ging studeren. Wat ga je doen dan? Bevoegdheid halen?
Zo, dat is nog eens een uitvoering van "Geen woorden maar daden!"quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Merel het volgende:
Zo, ingeschreven voor een proefles pilates zaterdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
De kantine had geen B&J.
Ja, zware dag.
Lief! Maar pas op met wat je zegt, want ik zou er best eens gebruik van kunnen gaan maken!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben morgenmiddag en vrijdag de hele dag vrij, als je zin hebt in afleiding heb je mn nummer he![]()
Zoals gezegd, ik ben altijd wel in voor een kop koffie/thee ofzo.
Gezellig tochquote:Op woensdag 21 april 2010 17:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Lief! Maar pas op met wat je zegt, want ik zou er best eens gebruik van kunnen gaan maken!
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:55 schreef Syrena het volgende:
Kwakz, ik kreeg op mijn werk reiskostenvergoeding en had een OV (toen was 't nog m'n bijbaan).
Ik vraag me nu alleen af of dat wel legaal was.Tuurlijk is dat legaal. En tof dat je opeens wel in een werkomgeving komt waar men goed met elkaar omgaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Jeej! Ik heb buikspierpijn van mijn lesje van gisteravond en dat doet mij deugd!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Merel het volgende:
Zo, ingeschreven voor een proefles pilates zaterdag
Dyanne in de bocht?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:36 schreef neen het volgende:
Europese mannen zien er verfijnd en stijlvol uit.
3x raden wat ik kijk
Ik ben onderweg naar mijn ouders, en morgen ben ik de hele dag bij het Amstel.. Vrijdag overdag vrij dus vast wel een gaatje te vinden om af te spreken?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nu wel
Oeh ik zie net dat de sportschool waar ik binnenkort 2 weken gratis mag sporten ook Pilates geeft (ohja ik moest nog bellen voor een afspraak...). Misschien een keer een lesje proberen, vanuit een boekje vind ik het toch wel lastig om te zien of ik het nou goed doe of niet ... en dan gewoon doen na een uurtje met het ijzer spelen. Zumba hebben ze ook, maar daar blijf ik ver van vandaan.
@kwak: oh fijn! Dat scheelt wel waarschijnlijk, elke dag OV naar Amsterdam niet hoeven betalen uit eigen zak.
Neen, als jij straks vertelt dat je een prada handtas hebt en een poedel met een diamanten halsband geloof ik je meteenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:42 schreef neen het volgende:natuurlijk niet
het is Oprah, Make over my man
En ik zal zo maar eens wat eten gaan makenhonger
Had ik dat maarquote:Op woensdag 21 april 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Neen, als jij straks vertelt dat je een prada handtas hebt en een poedel met een diamanten halsband geloof ik je meteen
fixedquote:Op woensdag 21 april 2010 18:34 schreef LadyBlack het volgende:
misschien zo na het eten maar even naar de supermarkt om wat te snacken fruit te halen....
ach kom, na dat karige lijstje mag er nog wat lekkers bij!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
fixed.
Ken jij trouwens www.cultuurnet.nl? Daar staan ook vaak kunstgerelateerde vacatures op.
absoluut! lekker!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
Even een lijstje droppen![]()
O: 2 boterhammen humus/peppadew(~ 300 kcal)
T: banaan
L: lunchsalade gerookte kip (~ 300 kcal)
T: yoghurt met muesli ( ~ 200 kcal)
D: veel sperziebonen, viscuisine () en een paar gebakken aardappeltjes
T: Mr Gb heeft een chocolade muffin voor me gehaaldzou het kunnen met dit lijstje?
Me neither.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb volgens mij nog nooit een muffin gehad
Bah, moe!
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:38 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ach kom, na dat karige lijstje mag er nog wat lekkers bij!
Oeh! Ik heb vandaag goed gegeten dus mag ik dan vanavond bij het voetbal chips eten en bier drinkenquote:
Heb je 'vroeger' nooit gebarentalen gehad? Of wel een beetje om je te redden ofzo?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Me neither.
Ik ben nu de gebaren en hoofdsteden voor allerlei Europese landen aan het leren. Lastig zeg!.
Nee, nooit geleerd, want ik heb het nooit nodig gehadquote:Op woensdag 21 april 2010 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je 'vroeger' nooit gebarentalen gehad? Of wel een beetje om je te redden ofzo?
Knap hoor een hele andere taal je machtig maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, nooit geleerd, want ik heb het nooit nodig gehad. Toen ik ging studeren, ging ik wel in een studentenhuis met doven wonen en daar heb ik wel wat geleerd en ook tijdens mijn vakantiebaantje als activiteitenbegeleidster van dove bejaarden, maar nu leer ik het pas echt goed
.
Dat is ook wel nodig om te compenseren voor Oprah.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:28 schreef neen het volgende:
[..]
[..]
Oeh! Ik heb vandaag goed gegeten dus mag ik dan vanavond bij het voetbal chips eten en bier drinken
Jij hebt het zeker niet gezienquote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is ook wel nodig om te compenseren voor Oprah.
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:43 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, nooit geleerd, want ik heb het nooit nodig gehad. Toen ik ging studeren, ging ik wel in een studentenhuis met doven wonen
Ik heb wel een biertje verdiend omdat ik gisteren geen voetbal heb gekeken maar bij een vriendin op bezoek ben geweest.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb in twee studentenhuizen gewoond.
de_nachtwacht heeft bier: waar moet jij voor compenseren, nachtwacht?.
Mooie vriendin dan, dat je geen voetbal mag kijken en bier mag drinken.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Ik heb wel een biertje verdiend omdat ik gisteren geen voetbal heb gekeken maar bij een vriendin op bezoek ben geweest.
Hij compenseert voor jou natuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 19:50 schreef Viking84 het volgende:
Om de_nachtwacht voor te zijn: ik heb slagroomsoesjes, maar ik moet compenseren voor een moeiljike vrouw.
Ik wilde het niet posten, maar ik dacht het ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij compenseert voor jou natuurlijk
Jij woont in de buurt? Dan zijn er wel erg veel mensen uit Groningen hier. Of bedoel je een andere nachtwacht.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Bier! De nachtwacht is niet ver van mij vandaan... lekker, bier
Bier drinken wel en voetbal misschien ook wel na veel aandringen, maar dan heeft er maar één een leuke avond.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:53 schreef neen het volgende:
[..]
Mooie vriendin dan, dat je geen voetbal mag kijken en bier mag drinken.
Nou nee, ik bedoel jouquote:Op woensdag 21 april 2010 20:00 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Jij woont in de buurt? Dan zijn er wel erg veel mensen uit Groningen hier. Of bedoel je een andere nachtwacht.
Een vriendin van mij zet het altijd opquote:Op woensdag 21 april 2010 20:02 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Bier drinken wel en voetbal misschien ook wel na veel aandringen, maar dan heeft er maar één een leuke avond.
Wat betekent ziet er niet goed uit in dit geval precies?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, pfff het is achterlijk druk op het werk, dus kom even snel een tvp plaatsen.
Pilates is ongetwijfeld goed, maar funest voor mijn lijf. Fysio ging goed, maar pijnlijk. Ziet er niet goed uit. Mja.
'truste uniekquote:Op woensdag 21 april 2010 20:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou,morgen weer vroeg pissen... Weltrusten vriendjes en vriendinnetjes
tût
Wordt het nóóit meer beter en moet je gewoon aan deze pijn erbij wennen of wordt het nu niet echt beter?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
@sigme: dat het niet echt beter wordt. Heb permissie om pijnstillers ervoor te slikken. Met een iets grotere regelmaat dan dat ik nu doe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |