What the fuck Trev. What the fuck.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
Als je een leuke blonde meid was dan ja maar nu niet
Dat ik de TT niet ga uitvoerenquote:Op woensdag 21 april 2010 08:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
What the fuck Trev. What the fuck.
hihihiquote:Op woensdag 21 april 2010 08:07 schreef Trevland het volgende:
Als je een leuke blonde meid was dan ja maar nu niet
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.quote:
Datquote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.
Maar als je er om vraag is het geen verkrachting meerquote:Op woensdag 21 april 2010 08:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het is zorgwekkend dat je een leuke blonde meid wel zou verkrachten. Volgens mij ben jij in de war met wat anders, maar verkrachten hoort nou eenmaal niet, Trev.
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.quote:
HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als je er om vraag is het geen verkrachting meer
Ik voldoe niet aan de eisen.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.
Shit ik ben niet leukquote:Op woensdag 21 april 2010 08:12 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Voor als er leuke blonde meiden zijn die mij willen verkrachten.
Jamaar ik ben niet blond, en geen leuke meid en ik wil je niet verkrachten. Dus dat gaat moeilijk he.quote:
ONDANKBARE HONDquote:Op woensdag 21 april 2010 08:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jamaar ik ben niet blond, en geen leuke meid en ik wil je niet verkrachten. Dus dat gaat moeilijk he.
O.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ondankbaar en ook geen hond
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben ook niet ondankbaar en ook geen hond
* DeLuna rent gauw naar Panda72, want straks kun je haar weer opvegenquote:
Ik vind je wel een geil teefje hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik vind je wel een geil teefje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dank je welquote:Op woensdag 21 april 2010 08:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
* DeLuna rent gauw naar Panda72, want straks kun je haar weer opvegen
Dikke doeiquote:Op woensdag 21 april 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
ZO, NOU, NU ETEN EN DAN NAAR SCHOOL DOEIDOEIDOEI
Overslapen?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:34 schreef Elmostyle het volgende:
MoggeeehKwerd wakker vanochtend door het toeteren van een auto voor m'n deur, had ik me weer overslapen
Klinkt een beetje belgischquote:
Oeh, troosten!quote:
Hooiquote:
Hell oquote:
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hell o
Rustig hier
Soms gaat dit topic zo snel dan kan ik het niet meer volgen.![]()
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hell o
Rustig hier
Soms gaat dit topic zo snel dan kan ik het niet meer volgen.![]()
Ja klopt. Soms is dat ook wel leuk maar dan kun je er ook niks anders bij doen en zo interessant zijn de gesprekken in de SC meestal ook weer nietquote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.
Nu gaat het toch niet snel?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.
Moet het gewoon rustig kunnen bijhouden als je om de paar minuten een keer kijkt.
Ja zo een waar je nu bij het AD voor kunt sparenquote:
Nu niet neequote:
Mickey Mousequote:Op woensdag 21 april 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zo een waar je nu bij het AD voor kunt sparen
SCHRIK!quote:
Van hoge kwaliteitquote:
Niet echt overtuigendquote:
Bart!!!quote:
Maar nu is het wel ok en luna is erquote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.
Moet het gewoon rustig kunnen bijhouden als je om de paar minuten een keer kijkt.
Ja en een duizelige laforestquote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar nu is het wel ok en luna is er
Zonnigquote:
Je bent toegevoegde waarde voor dit topicquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent toegevoegde waarde voor dit topic
En als ik zaterdag niet naar Nederland kan vliegen dan ga ik in de brievenbus van Aer Lingus of de Ambassade van IJsland poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Zaterdag moet toch wel weer kunnen...
Ja dat hoop ik. Schiphol is al weer bezig, maar Dublin nog potdicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt IJslanders
Nep Noren zijn het.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
Anders ga je met de bus. Wel een beetje op tijd vertrekken...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik. Schiphol is al weer bezig, maar Dublin nog potdicht.
Echt IJslanders
Nep Noren zijn het.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent toegevoegde waarde voor dit topic
En als ik zaterdag niet naar Nederland kan vliegen dan ga ik in de brievenbus van Aer Lingus of de Ambassade van IJsland poepen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
hihi Nep Noren![]()
Sorry ik moest lachen
Yeah white, ik bedoel right...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Anders ga je met de bus. Wel een beetje op tijd vertrekken...
Je zal niet de enige zijn die dat doetquote:
En ook onbetaalbaar momenteel.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn die dat doet
Maak even een filmpje als je bezig bent. Ben benieuwd naar de reactiesquote:Op woensdag 21 april 2010 09:18 schreef laforest het volgende:
[..]
En ook onbetaalbaar momenteel.
Ik heb zo'n zin om ene hot carl op de ambassadeur van IJsland te leggen en te zeggen van: "Kijk, deze rookt net zo lekker van die van jullie"
C0nnie!! Hoe is het met jou lieffie?quote:
Lekker, hier is alles goed alleen niet zonnigquote:Op woensdag 21 april 2010 09:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonnig
En met mij verder prima, dank je. En daar in Zwolle?
He Raph moppie!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
Ik word niet vergetenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
ja goed hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Raph moppie!Hoe is het daar?
quote:
quote:
Interesse in Stoep?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer voor lugubere uitnodiging in de TT?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die man zat bijna te huilen toen hij zn ingescande foto's zag. Wat leuk als je iemand zo blij kan maken![]()
Die man zat bijna te huilen toen hij zn ingescande foto's zag. Wat leuk als je iemand zo blij kan maken![]()
Geweldigquote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.quote:
raarquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.
trio toe maar weerquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.
Lief en teder dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer voor lugubere uitnodiging in de TT?
quote:
Haaj!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C0nnie!! Hoe is het met jou lieffie?
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maak even een filmpje als je bezig bent. Ben benieuwd naar de reacties![]()
Waar komt je UI eigenlijk vandaan?
Mogguh Psalmsquote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
quote:
Ah oke, ik vind em wel wat hebbenquote:
wat een eer he,op de eerste plaatsquote:
Ik ookquote:
Ja bij een oprechte heldquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haaj!
Ach ik leef nog het dus ik mag niet klagen
quote:
Uuh het is wat je spannend vindt!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is fijn
Verder nog spannende dingen beleefd?
Ook de foto's van mij?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Verder vind ik je fotoboek maar ranzig![]()
Gewoon een standaard transparante 60*60 avatar maken. Het origineel croppen naar een gelijke maat. bv 100*100 en dan verkleinen tot 60*60 of eventueel naar 70*70 en dan naar die template van 60*60 transparant verplaatsen en dan gewoon bewegen totdat je hem hebt zoals je wilt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn UI wil niet zoals ik het wil
wrom zijn ze altijd uitgerekt enzow
kan iemand me even een cursus geven in het kort?
Nee die niet, die zijn wel mooiquote:
Idd... wtf......quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee die niet, die zijn wel mooi![]()
Maar ik bedoel vooral als je iets verder naar beneden gaat
Oke dank uquote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef laforest het volgende:
Gewoon een standaard transparante 60*60 avatar maken. Het origineel croppen naar een gelijke maat. bv 100*100 en dan verkleinen tot 60*60 of eventueel naar 70*70 en dan naar die template van 60*60 transparant verplaatsen en dan gewoon bewegen totdat je hem hebt zoals je wilt.
Ohh die Scientology tieten?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee die niet, die zijn wel mooi![]()
Maar ik bedoel vooral als je iets verder naar beneden gaat
Ik ga niet terug om te kijken hoe je het genoemd hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh die Scientology tieten?![]()
![]()
Of mijn Laforest's useful encyclopedia for the sick?
En staan een hoop leuke plaatjes in mijn fobo hoor. Grappig, sexy, fans van mijn band, ikzelf en ja een paar ziektes ergens onderaan. Maar wel leerzaam.quote:
Ja die onderste....quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een corrigerende tik?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
WTF?
Mijn liga wordt gewoon afgepakt .... monster
Je encyclopediequote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Geen pijnlijke herinneringen hoop ik?quote:
Nee manquote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen pijnlijke herinneringen hoop ik?
Volgens mij die retarded baby. Ik vind het maar een fail plaatjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
Trouwens, wie snapt dit plaatje:
[ afbeelding ]
Oeh gelukkig maar.quote:
Ik heb er even naar gekeken, maar nee...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
[ afbeelding ]
Ik heb je liga niet afgepaktquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op je oog stompen?
Ik zie niets... Doe eens verklappenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
[ afbeelding ]
Wij weten het ook niet, dat is het juist.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie niets... Doe eens verklappen
Dan zal dat het wel zijn.. niksquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
Wij weten het ook niet, dat is het juist.
Soms kan het best. En iemand een tikje geven is iets anders als iemand voor z'n kop rossenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef geen corrigerende tikken
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |