quote:Op woensdag 21 april 2010 08:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik vind je wel een geil teefje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dank je welquote:Op woensdag 21 april 2010 08:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
* DeLuna rent gauw naar Panda72, want straks kun je haar weer opvegen
Dikke doeiquote:Op woensdag 21 april 2010 08:24 schreef Stoeprand het volgende:
ZO, NOU, NU ETEN EN DAN NAAR SCHOOL DOEIDOEIDOEI
Overslapen?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:34 schreef Elmostyle het volgende:
MoggeeehKwerd wakker vanochtend door het toeteren van een auto voor m'n deur, had ik me weer overslapen
Klinkt een beetje belgischquote:
Oeh, troosten!quote:
Hooiquote:
Hell oquote:
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hell o
Rustig hier
Soms gaat dit topic zo snel dan kan ik het niet meer volgen.![]()
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Hell o
Rustig hier
Soms gaat dit topic zo snel dan kan ik het niet meer volgen.![]()
Ja klopt. Soms is dat ook wel leuk maar dan kun je er ook niks anders bij doen en zo interessant zijn de gesprekken in de SC meestal ook weer nietquote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |