Lief en teder dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer voor lugubere uitnodiging in de TT?
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die man zat bijna te huilen toen hij zn ingescande foto's zag. Wat leuk als je iemand zo blij kan maken![]()
quote:
Haaj!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
C0nnie!! Hoe is het met jou lieffie?
Jaquote:Op woensdag 21 april 2010 09:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maak even een filmpje als je bezig bent. Ben benieuwd naar de reacties![]()
Waar komt je UI eigenlijk vandaan?
Mogguh Psalmsquote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
quote:
Ah oke, ik vind em wel wat hebbenquote:
wat een eer he,op de eerste plaatsquote:
Ik ookquote:
Ja bij een oprechte heldquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Haaj!
Ach ik leef nog het dus ik mag niet klagen
quote:
Uuh het is wat je spannend vindt!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is fijn
Verder nog spannende dingen beleefd?
Ook de foto's van mij?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Verder vind ik je fotoboek maar ranzig![]()
Gewoon een standaard transparante 60*60 avatar maken. Het origineel croppen naar een gelijke maat. bv 100*100 en dan verkleinen tot 60*60 of eventueel naar 70*70 en dan naar die template van 60*60 transparant verplaatsen en dan gewoon bewegen totdat je hem hebt zoals je wilt.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn UI wil niet zoals ik het wil
wrom zijn ze altijd uitgerekt enzow
kan iemand me even een cursus geven in het kort?
Nee die niet, die zijn wel mooiquote:
Idd... wtf......quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee die niet, die zijn wel mooi![]()
Maar ik bedoel vooral als je iets verder naar beneden gaat
Oke dank uquote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef laforest het volgende:
Gewoon een standaard transparante 60*60 avatar maken. Het origineel croppen naar een gelijke maat. bv 100*100 en dan verkleinen tot 60*60 of eventueel naar 70*70 en dan naar die template van 60*60 transparant verplaatsen en dan gewoon bewegen totdat je hem hebt zoals je wilt.
Ohh die Scientology tieten?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee die niet, die zijn wel mooi![]()
Maar ik bedoel vooral als je iets verder naar beneden gaat
Ik ga niet terug om te kijken hoe je het genoemd hebtquote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ohh die Scientology tieten?![]()
![]()
Of mijn Laforest's useful encyclopedia for the sick?
En staan een hoop leuke plaatjes in mijn fobo hoor. Grappig, sexy, fans van mijn band, ikzelf en ja een paar ziektes ergens onderaan. Maar wel leerzaam.quote:
Ja die onderste....quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Tijd voor een corrigerende tik?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
WTF?
Mijn liga wordt gewoon afgepakt .... monster
Je encyclopediequote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
![]()
Geen pijnlijke herinneringen hoop ik?quote:
Nee manquote:Op woensdag 21 april 2010 09:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Geen pijnlijke herinneringen hoop ik?
Volgens mij die retarded baby. Ik vind het maar een fail plaatjes.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
Trouwens, wie snapt dit plaatje:
[ afbeelding ]
Ik heb er even naar gekeken, maar nee...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
[ afbeelding ]
Ik heb je liga niet afgepaktquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal ik jou eens op je oog stompen?
Ik zie niets... Doe eens verklappenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je encyclopedie
[ afbeelding ]
Wij weten het ook niet, dat is het juist.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie niets... Doe eens verklappen
Dan zal dat het wel zijn.. niksquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef Ezechielk het volgende:
Wij weten het ook niet, dat is het juist.
Soms kan het best. En iemand een tikje geven is iets anders als iemand voor z'n kop rossenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geef geen corrigerende tikken
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |