En ook onbetaalbaar momenteel.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn die dat doet
Maak even een filmpje als je bezig bent. Ben benieuwd naar de reactiesquote:Op woensdag 21 april 2010 09:18 schreef laforest het volgende:
[..]
En ook onbetaalbaar momenteel.
Ik heb zo'n zin om ene hot carl op de ambassadeur van IJsland te leggen en te zeggen van: "Kijk, deze rookt net zo lekker van die van jullie"
C0nnie!! Hoe is het met jou lieffie?quote:
Lekker, hier is alles goed alleen niet zonnigquote:Op woensdag 21 april 2010 09:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zonnig
En met mij verder prima, dank je. En daar in Zwolle?
He Raph moppie!quote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
Ik word niet vergetenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:25 schreef Psalms het volgende:
Laforest![]()
Bart![]()
Zwolle![]()
nGen10![]()
Lovely![]()
Luna![]()
Con![]()
en wie ik vergeet
ja goed hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Raph moppie!Hoe is het daar?
quote:
quote:
Interesse in Stoep?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:29 schreef Chowi het volgende:
Wat is dit nou weer voor lugubere uitnodiging in de TT?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die man zat bijna te huilen toen hij zn ingescande foto's zag. Wat leuk als je iemand zo blij kan maken![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Die man zat bijna te huilen toen hij zn ingescande foto's zag. Wat leuk als je iemand zo blij kan maken![]()
Geweldigquote:Op woensdag 21 april 2010 09:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.quote:
raarquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.
trio toe maar weerquote:Op woensdag 21 april 2010 09:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nah, ik ben meer van het soort seks dat van beide kanten komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |