Nu gaat het toch niet snel?quote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.
Moet het gewoon rustig kunnen bijhouden als je om de paar minuten een keer kijkt.
Ja zo een waar je nu bij het AD voor kunt sparenquote:
Nu niet neequote:
Mickey Mousequote:Op woensdag 21 april 2010 08:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja zo een waar je nu bij het AD voor kunt sparen
SCHRIK!quote:
Van hoge kwaliteitquote:
Niet echt overtuigendquote:
Bart!!!quote:
Maar nu is het wel ok en luna is erquote:Op woensdag 21 april 2010 08:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook. Dan vind ik het meestal ook niet leuk meer.
Moet het gewoon rustig kunnen bijhouden als je om de paar minuten een keer kijkt.
Ja en een duizelige laforestquote:Op woensdag 21 april 2010 08:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, dat was ten tijde van de ONZ SC erg. 10 minuten á en kwartier voor een topic was geen rare aangelegenheden.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Maar nu is het wel ok en luna is er
Zonnigquote:
Je bent toegevoegde waarde voor dit topicquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent toegevoegde waarde voor dit topic
En als ik zaterdag niet naar Nederland kan vliegen dan ga ik in de brievenbus van Aer Lingus of de Ambassade van IJsland poepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Zaterdag moet toch wel weer kunnen...
Ja dat hoop ik. Schiphol is al weer bezig, maar Dublin nog potdicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt IJslanders
Nep Noren zijn het.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
Anders ga je met de bus. Wel een beetje op tijd vertrekken...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik. Schiphol is al weer bezig, maar Dublin nog potdicht.
Echt IJslanders
Nep Noren zijn het.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Je bent toegevoegde waarde voor dit topic
En als ik zaterdag niet naar Nederland kan vliegen dan ga ik in de brievenbus van Aer Lingus of de Ambassade van IJsland poepen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
hihi Nep Noren![]()
Sorry ik moest lachen
Yeah white, ik bedoel right...quote:Op woensdag 21 april 2010 09:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Anders ga je met de bus. Wel een beetje op tijd vertrekken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |