Positief ontvangen zou ook nog kunnenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'goedkeuren'
'steunen'
anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef zebaz het volgende:
[..]
Hopelijk komen de vorige bewoners niet nog hun uh 'post' ophalen. Wbv's zijn meestal niet zo snel nee, wij hebben in Zeist 4 weken ofzo moeten wachten tot we uberhaupt wat hoorden over onze nummer 3 positie. Wat gunstig uitpakte, want nummer 1 en 2 hadden 't inmiddels opgegeven
Nee niet meerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Woon je in Zeist? Dat wist ik niet! Welke wijk?
Een vloer die niet veel langer dan een jaar of 5 hoeft mee te gaan hoeft niet veel meer te kosten dan een tientje per m2...quote:Op woensdag 21 april 2010 17:47 schreef MaJo het volgende:
Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Ik hou het bij "bèèèèst"quote:
Ik vind het prima hoorquote:Daarom denk ik ook aan jouEn de eerste week van juni gaat niet lukken, maar dan kunnen we daarna meteen door
Ik zou zeggen dat je er geen 10 jaar in gaan zitten dus ik zou gaan voor een kliklaminaatje van de Gamma. Dat is zo gelegd, je kunt het eventueel meenemen naar een ander huis(kleine kamertjes).quote:Mijn moeder heeft het over een paar duizend euroMaar dat zal toch wel meevallen?
Vloerbedekking is inderdaad goedkoper, en lekker warm onder je voeten..maar ook verschrikkelijk snel vies.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je eiken wilt wel ja
Met vloebekking van leen bakker ben je goedkoper uit.
1000 euro ben je idd zo kwijt voor een nieuwe vloer.
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:02 schreef zebaz het volgende:
[..]
Nee niet meerMaar heb twee jaar in Couwenhoven gewoond.
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, vanaf mijn nulde tot achtste of negende. Vond het destijds prima wonen
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je wel dubbel glas? En wat voor verwarming heb je?
Nou, als een drugspand ontruimd wordt, dan gaat alles eruitquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Dat was ik...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:15 schreef Nembrionic het volgende:
En volgens je eigen zeggen is de stroomvoorziening waarschijnlijk via de buren geregeld![]()
Huis, in het 61-gedeelte bij de Weteringweg in de buurtquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Huis of flat? Wij woonden in flat '10'.
Het zal geen sfeerverlichting zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 18:12 schreef zebaz het volgende:
[..]
Verwarming zal wel dik in orde zijn, net als de verlichting, de isolatie en de stroomvoorziening.
Ik haat het als verrassingen verpest wordenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Zat ik me net te verheugen om bij wijze van verrassing met mw. MM richting strand te rijden en daar wat te gaan eten, komt ze net thuis en verteld dat haar broer straks langs komt...
Pizzaboer maar gebeld...
quote:
Ik ook, had wel trek in een hapje bij ondergaande zon...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik haat het als verrassingen verpest worden
Ik keek eerst verkeerd en dacht dat de temperatuur ging oplopen van 5 graden naar 10 graden naar 25 graden naar 50 gradenquote:
Congrats !quote:Op woensdag 21 april 2010 15:38 schreef MaJo het volgende:
Ik Heb een huis ik heb een huis ik heb een huis!!!
er zit helaas geen dubbele beglazing in. Verwarming zit er ook nog niet in. Ze gaan nu een CV voor me aanvragen, dat kost een paar tientjes extra aan huur per maand. Stuk relaxter dan het zelf te regelenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt trouwens het enorme voordeel dat het meeste al voor je gedaan is (badkamer, keuken, wc) en dat alles gestuct wordt. Je hebt geen idee hoeveel voordeel je dat oplevert
Heb je wel dubbel glas? En wat voor verwarming heb je?
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:15 schreef MaJo het volgende:
Zo ben weermoest even een paar duizend telefoontjes plegen over mijn nieuwe huisje
Moet je hun lekker laten regelen jaquote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
er zit helaas geen dubbele beglazing in. Verwarming zit er ook nog niet in. Ze gaan nu een CV voor me aanvragen, dat kost een paar tientjes extra aan huur per maand. Stuk relaxter dan het zelf te regelen
Oeh daar hou ik je aanquote:Op woensdag 21 april 2010 20:11 schreef iamredleader het volgende:goedenavond
MaJo, als je tijdig aangeeft hoe/wat/waar kan ik wellicht in juni helpen
heb al wel gekeken wat de opties zijn om een wasmachine te hurenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En? Al stiekem voor meubeltjes wezen kijken?
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Moet je hun lekker laten regelen ja
Alhoewel ik me afvraag of ze je meer kunnen laten betalen voor verwarming?
CV heb je dan wel nodig inderdaad want met enkel glas stook je je helemaal kapot. Dan moet je niet een klein kacheltje hebben
Ligt er natuurlijk ook aan of je normaal al een koukleum bent of niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...
Kan dat nog? Een wasmachine huren?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb al wel gekeken wat de opties zijn om een wasmachine te hurenwant dat soort zaken gaat nog best prijzig worden
er zit ook geen gasfornuis in...
Ah duidelijkquote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
de kale huurprijs is berekend zonder verwarming dus dat komt er dan nog bovenop. Ben wel benieuwd hoeveel ik per maand kwijt ben aan gas en electra, het is natuurlijk best een flinke ruimte...
en laat ik nou net de grootste koukleum zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan of je normaal al een koukleum bent of niet.
huren is niet het goede woord, op afbetaling. Betaal je een tientje in de maand en dan is ie uiteindelijk van jouquote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kan dat nog? Een wasmachine huren?
En is dat niet duurder dan zelf zo'n ding (2de hands of niet) aan te schaffen?
ik ga zeker even een bezoekje aan de kringloop brengenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ah duidelijk
En je bent altijd meer kwijt dan je hoopt.
Wat betreft gasfornuizen en wasmachines: die haal je voor een paar tientjes bij de kringloop. Die zijn goed en gaan nog enkele jaren mee. Huren lijkt me duurder.
Er is ook een heel mooi topic op Fok van een meisje die hier gewoon (goedkoop) om spullen vraagt. En die heeft een half huis bij elkaar
Dan is het tijd om aan te leren dat je een trui aan moet trekken ipv de verwarming hoger te zetten.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
en laat ik nou net de grootste koukleum zijn
Dus ik zou het lekker zelf doen. Misschien heeft iemand nog een goedkoop ladinkje laminaat liggenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ga zeker even een bezoekje aan de kringloop brengen
Over dat topic had je verteld ja, echt vet
In mij ervaring werkt dat nietquote:Op woensdag 21 april 2010 20:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het tijd om aan te leren dat je een trui aan moet trekken ipv de verwarming hoger te zetten.
Ik heb nog wel wat thermo ondergoed voor MaJo liggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik zou het lekker zelf doen. Misschien heeft iemand nog een goedkoop ladinkje laminaat liggen
Ook dat is verschrikkelijk duur. Een nieuwe wasmachine hoeft trouwens niet idioot duur te zijn (geen Miele kopen), en een kookplaatje op gas (wat je bv op je koelkast zet) hadden we destijds voor 2 tientjes van marktplaats...quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
huren is niet het goede woord, op afbetaling. Betaal je een tientje in de maand en dan is ie uiteindelijk van jou
Agreedquote:Op woensdag 21 april 2010 21:21 schreef zebaz het volgende:
[..]
Ook dat is verschrikkelijk duur. Een nieuwe wasmachine hoeft trouwens niet idioot duur te zijn (geen Miele kopen), en een kookplaatje op gas (wat je bv op je koelkast zet) hadden we destijds voor 2 tientjes van marktplaats...
In Iriens huis hadden ze een huur-wasmachine: 15 euro per maand en t was een uh Candy. Dan heb je na anderhalf jaar dus je wasmachine afbetaald en issie nog niet van je. Leasen (huurkoop) is volgens mij minstens net zo duur.
Dat moet ik ook gaan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Hier is het topic MaJo: [GEZ] [UPDATE] spulletjes studentenhuis
check de OP hoeveel ze al heeft.
Checkquote:
Met de handen er boven?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:32 schreef iamredleader het volgende:goedenavond en welterusten, lig al onder de dekens
Wat zoek je nog ? Misschien is de helft al in de SC te vindenquote:
Ik heb een bed en een tv, de rest zoek ikquote:Op woensdag 21 april 2010 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat zoek je nog ? Misschien is de helft al in de SC te vinden
want nu ik er over nadenk heb ik best veel dingen uit de categorie 'overbodig / overcompleet'
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een bed en een tv, de rest zoek ik
Nee, zelfs de tv kan vervallen.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...
Een stoel, een koelkast en een tostiijzer zijn wenselijkquote:Op woensdag 21 april 2010 22:05 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, heb je eigenlijk wel meer echt nodig behalve dat...
Ik heb nog gratis af te halen een opblaas stoel ongeveer zoals deze:quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een stoel, een koelkast en een tostiijzer zijn wenselijk
Zonder mokkel? laat dan maar zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb nog gratis af te halen een opblaas stoel ongeveer zoals deze:
[ afbeelding ]
Dat mokkel krijg je er niet bij, die hou ik zelf nog even aan voordat die op marktplaats gaat.
Eigenlijk zou zelfs een hangmat voldoen.quote:
Avond Diaan.quote:
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je op dit moment voetbal te kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:24 schreef Diaan73 het volgende:
Aan het werk Cobra?
Als wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zit even een mailtje te lezen.
Een NGO (Non Govermental Organisation) vraagt mij of ik voor hen een jaar naar Afghanistan wil gaan.
Je ogen zijn dus nog goedquote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.
Misschien wel interessant??quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een NGO (Non Govermental Organisation) vraagt mij of ik voor hen een jaar naar Afghanistan wil gaan.
Daar moet je toch ook bij scoren?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voetbal!? Ik zie alleen een mooie vrouw en bier.
Bedoel je dan ook niet een ZBO ?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu is je kans, waar zij bij hoort staat nu achter de bal aan te rennenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook bij scoren?
Als manager van de "Echos" op Kandahar of Tarin Kowt.quote:
Daar heb ik geen voetbal bij nodig.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar moet je toch ook bij scoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |