Wat? Ben jij geen echte man?quote:
i wil het echt niet alleen over dat ding hebben, maar ik ben een man, ik hou van een man en dat is daar tooch een deel van. Ik ben ook wel eens naar bed geweest met een trans(borsten en pik) maar dat vond ik toch verwarrend.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb het zelf ook namelijk. Op dit moment in mijn leven zou ik niet met een transman samen willen zijn, denk ik. Gewoon omdat er voor mijn gevoel toch minstens één werkende pik in de relatie moet zitten. Ik vind het ook gewoon leuk om met die van hem te spelen zodat ik toch nog een beetje kan voelen hoe het is enzo. Dat zou ik wel missen.
Misschien heb ik daar later wat minder "last" van.
Dan snap ik niet helemaal wat je bedoelt denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
i wil het echt niet alleen over dat ding hebben, maar ik ben een man, ik hou van een man en dat is daar tooch een deel van. Ik ben ook wel eens naar bed geweest met een trans(borsten en pik) maar dat vond ik toch verwarrend.
Maar nu concentreren we ons weer op het lichamelijke, terwijl ik dat niet wou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 07:23 schreef BWRaep het volgende:
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?We huppelen iig niet hogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?om een echte man te kunnen zijn moet je eerst links en rechts in wat tieten hebben geknepen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmz. Kan leuk zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
feb 2011 komt rent weer op de planken in nl
bart van popstars als markquote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Kan leuk zijn.
Kreeg echter wel jeuk van de NL cd
weet niet of er ook een cd geweest is van de ivo van hove versie en wie toen vertaling heeft gemaakt. Lijkt me een mooie klus voor ronald giphartquote:Op woensdag 21 april 2010 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Kan leuk zijn.
Kreeg echter wel jeuk van de NL cd
en de material boy ook .quote:
Wel een interessante titel, vinden jullie jezelf 'echte mannen' ?Meer dan hetero's, omdat wij ons niet mengen met vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
prostaat kwaaltjes ?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:43 schreef creno het volgende:
en nu gaan we het over echte mannendingen hebben ? Piemels, baarden, snorren, auto's ?
regelmatig klaarkomen voorkomt prostaatkwaaltjes, dacht ik.quote:
dat kan ik bevestigenquote:Op woensdag 21 april 2010 11:51 schreef creno het volgende:
[..]
regelmatig klaarkomen voorkomt prostaatkwaaltjes, dacht ik.
Zijn we dan samen toyboy?quote:
Ik heb toch die titel nogquote:Op woensdag 21 april 2010 12:50 schreef Tha_Erik het volgende:
heb je ook een oudere vent aan de haak geslagen?
Ohja. En maak je pmbox eens leeg.quote:
Donequote:Op woensdag 21 april 2010 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vergeet ze ook niet uit je verwijderde berichten te verwijderen he.
weer eens wat anders dan op je rugquote:Op woensdag 21 april 2010 13:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je doet je werk liggend op je zij?
Tibo?quote:
Nee, Tha_Erikquote:
toch niet toevallig voor morgenavond he?quote:
Nou wees maar niet ongerust, ik zal tibo nooit meer meenemen op een biosavond van ons hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
toch niet toevallig voor morgenavond he?
dat zeg ik dus niet, maar goed als jij mijn woorden weer wil verdraaien, ik vin tibo wel een leuke jongenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wees maar niet ongerust, ik zal tibo nooit meer meenemen op een biosavond van ons hoor.
Want stel je toch eens voor dat je de aandacht moet delen en de spotlight eens niet de hele avond op jou staat. Oei oei oei.
Straks voel je je weer buitengesloten! Of opgelaten!
jammer dat je het allemaal bij mij legt, je had me op z'n minst een smsje kunnen sturen zodat ik er op was voorbereidt, het eerste contact met tibo was beladen en dat is logisch ik weet hoe belangrijk hij voor je is en wasquote:Op woensdag 21 april 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wees maar niet ongerust, ik zal tibo nooit meer meenemen op een biosavond van ons hoor.
Want stel je toch eens voor dat je de aandacht moet delen en de spotlight eens niet de hele avond op jou staat. Oei oei oei.
Straks voel je je weer buitengesloten! Of opgelaten!
oh en dat is niet precies wat jullie willen?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef Deceit het volgende:
ik blijf t zeggen, t is allemaal een soap
Ik niet!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en dat is niet precies wat jullie willen?
Weet nie eens waar het over gaat dus neeh, ik blijf bij me eigen soapquote:Op woensdag 21 april 2010 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh en dat is niet precies wat jullie willen?
Nou dan hou ik wel weer op.quote:
Ja!quote:
Ik ben hem niet voor Vlarp neequote:
Een vent!quote:
Niet TE omgepompt.quote:
Neequote:Op woensdag 21 april 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Ik ga deze foto op me badkamer spiegel plakken en dan post-its erbij met 'you can do it' 'i'm a strong man and can be like that'
zal da helpen?
die reactie gaf mijn collega op toen ze op mijn scherm keek en die foto voorbij kwamquote:
af en toe... why?quote:
*Proest!*quote:Op woensdag 21 april 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[Hoomoo #2728] The beat goes on
Game on
ik ben zo slecht in namen... is dat die pigmee?quote:
Jaquote:
Ja maar ben dus verliefd op hem, hoe kom ik met m in contactquote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Jeroen is wel oké, maar ook erg vol van zichzelf.
Zijn persoonlijkheid was juist super chill en normaal! Geen gay kijk mij maar lekker lay-back! Maar die is er vorige week uitgegaan..quote:Op woensdag 21 april 2010 16:41 schreef TheVulture het volgende:
Zit die ene er nog in met dat halfgrijze kapsel... die mag zo onder een intercity lopen![]()
Vraag het eens aan je vriendquote:Op woensdag 21 april 2010 16:42 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ja maar ben dus verliefd op hem, hoe kom ik met m in contact
Toesjeeeeeeeeeeeeeeeeh!quote:
Het is ThunderBitch maarquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
wil ik wel maar heb al 2 dagen niets meer gehoord
Ja, maar ik snapte hem gewoonweg nietquote:
Wat zal ik er op zeggen...........quote:Op woensdag 21 april 2010 16:54 schreef Deceit het volgende:
[..]
wil ik wel maar heb al 2 dagen niets meer gehoord
O jawel hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte hem gewoonweg niet
Het was niet eens DIT topic wat ze quotte.
O ok, het is IN dit topic, maar het is de link naar het vorige topic.quote:
Het is gewoon het begin van dit topic.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ok, het is IN dit topic, maar het is de link naar het vorige topic.
Dan snap ik 'm nog steeds niet.
Ja, ik heb nog wel iets van een goede smaak.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet TE omgepompt.
Niet te dik, niet te dun.
Niet te boyish.
Niet te behaard maar ook niet geheel glad.
Maar waarom quoot je het dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon het begin van dit topic.
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boysquote:Op woensdag 21 april 2010 17:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel iets van een goede smaak.
Neuh. Alleen sommigen hier denken dat ik alleen maar een bepaald soort mannen post en zien dan niet meer wat ik werkelijk post, alleen maar wat ze denken dat ik post.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boys
Ja. Gewoon ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon het begin van dit topic.
De soap heeft zijn cliffhanger gehad maar nog lang niet klaar! Alhoewel hij misschien binnenkort wel uit de soap geschreven wordt!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad ALLE soaps zijn in de recyclingmode
O_I is vast in een wiilde ruige buiquote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boys
Ik heb je mannenbloglinkje nog hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Neuh. Alleen sommigen hier denken dat ik alleen maar een bepaald soort mannen post en zien dan niet meer wat ik werkelijk post, alleen maar wat ze denken dat ik post.
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Deceit het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/projectcatwalk/designers/jeroen.xml
Jeroen
Ja en niet charmingquote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....
Die TT.....quote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja.
Daarom snap ik ook niet wat er te proesten viel.
"the beat goes on"... Hilarischquote:
Jij wel dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"the beat goes on"... Hilarisch. Of bedoel je deze? Want eigenlijk mag jij al helemaal niet in dit topic dan, je bent geen man! Laat staan een echte.
zou ik nou nooit van gedacht hebben dat dat een latino isquote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Deceit het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/projectcatwalk/designers/jeroen.xml
Jeroen
Ja echt he!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou ik nou nooit van gedacht hebben dat dat een latino is![]()
en
yep me 2quote:
Ja.. Sjalalie sjalala.. ik ben verliefdddd...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yep me 2
hijs wel leuk, totdat ie begint te praten
Tuurlijk vond jij die funnyquote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij wel dan?
By the way, het is de TT van dit topic, vond ik funny.![]()
Dat is Philips Fusco.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Die bovenste heeft wel iets weg van ene knappere harry potter.
Denk dat het de wenkbrauwen zijn of zo
Kan je alsjeblieft ergens anders gaan trollen? Thanks.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Jullie zijn echt een stel wijven he?!
BFF's worden?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
wat je zegt ben je zelf !quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, hoor, ik ga naar mijn eigen stekkie. Babbelze!!!!! tataaaaaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft ergens anders gaan trollen? Thanks.
En jij bent echt een bitch he?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Wasda?quote:
quote:
BFF =/= FB...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij van dat sletjes imago wilde loskomen
Jij weet helemaal niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb geen sletten imago, is al verjaard!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis toch watquote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef Nuno_G het volgende:
als jullie een stel zeurwijven/bitches willen horen en zien, moet je even langskomen. R zit met vrienden van hem in de keuken . Pff wat een gekakel![]()
Ah, I C. thnxquote:Op woensdag 21 april 2010 19:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Best Friends Foreverrrrr
Paris Hilton's woord! Haar programma etc
ja he,ik zou bijna naar de kroeg vluchtenquote:
Wat betekent DAT nou weer? Ik ben niet zo op de hoofte van deze afkortingen.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef creno het volgende:
Niet verkeerd die boer, maar die Philips Fusco is lekkerder.
Ben je trouwens al fok-idol erik ?
tuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef MisterO het volgende:
Hee hoi, pff 5 topics teruglezen, ik vertik het!
Is het goedgekomen tussen Engel en Theatermoeder?
Gelukkig maar! dit zijn geen dingen waar je ruzie over moet maken. Het is een kwestie van beter met elkaar communicerenquote:
Hihi, PsychO.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig maar! dit zijn geen dingen waar je ruzie over moet maken. Het is een kwestie van beter met elkaar communiceren
Waren er verkiezingen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Nee, ik ben helaas neit bij de finalisten
. Ik had 15 punten
, van de 260 (ofzo) mensen hebben er volgens mij tussen de 5 en de 15 me punten gegeven
.
Jaquote:
Heb je een muzikaal talent?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn inzending staat alweer privé
. Volgend jaar weer.
Niet bijzonder. Nou ja, klarinetquote:
Mij lijkt klarinet spelen ook lastig te combineren met zingen. Net als praten en pijpen, dat doe je ook liever niet tegelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Nou ja, klarinet. Qua zang minder goed dan dat ik zou willen
.
Haha, die heb ik nog niet eerder gehoord!quote:
Waarom zou je naar een herhaling willen kijken van een serie waarbij de naam me erg veel doet denken aan een toiletreiniger?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef creno het volgende:
waar kan ik de laatste aflevering van Glee bekijken en waar ie ook een beetje snel inlaadt ?
Als ik de film Shortbus mag geloven is rimmen en zingen tegelijkertijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Mij lijkt klarinet spelen ook lastig te combineren met zingen. Net als praten en pijpen, dat doe je ook liever niet tegelijk.
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekendquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, die heb ik nog niet eerder gehoord!![]()
wel stomrie, domrie, umbro en al dat onzinnige gedoe
Wie heeft jou toestemming gegeven om mij zo te noemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hi gayrie
met mijn naam zijn verbasteringen overbodig, dat werkt internationaal door..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekend. Stommerik, Smerik, Erika, Erikaas
... De eerste ooit wat Drie-rik. Dat gebruikten groep vier-leerlingen tegen me toen ik in groep drie zat.
Aha, het ging in fasen! en hoe word je tegenwoordig genoemd?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekend. Stommerik, Smerik, Erika, Erikaas
... De eerste ooit wat Drie-rik. Dat gebruikten groep vier-leerlingen tegen me toen ik in groep drie zat.
Me, myself and I.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om mij zo te noemen?
Tegenwoordig houden ze het bij mijn naam. Al komt er sporadisch een Erique of Enrique voorbijquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aha, het ging in fasen! en hoe word je tegenwoordig genoemd?
Aha, tegenwoordig heeft MisterJ 3 persoonlijkhedenquote:
Haha dat is wel een zwoele!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig houden ze het bij mijn naam. Al komt er sporadisch een Erique of Enrique voorbij.
Saj is best appetijtelijkquote:
Nice!quote:
Saj, wie is dat?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:08 schreef MisterO het volgende:
[..]
Saj is best appetijtelijkzal ik jullie koppelen?
je valt vast niet op oud dik en lelijk...quote:
Nja tot ie z'n mond open trektquote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo isquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja tot ie z'n mond open trektDas echt een afknapper...
Maar vind ik van Jeroen ook...
Nicolaas
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
je valt vast niet op oud dik en lelijk...
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.quote:
Nja het is ook een valse nicht... maar hij is welquote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo is.
Waarom ken ik je niet danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.
Hoi
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nicolaas vind ik zo'n vals wijf. En dat terwijl ie zogezegd geen homo is.
Welnee vorige nacht ging het ook heel snel en toen waren er alleen maar ingeburgerde [HOMO]'s.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:38 schreef Nuno_G het volgende:
nieuw vlees en ineens gaat het sneller met posten
Nou ja misschien 3,4,5 jaar terugquote:
Welkom, medezonnebrildragende ventquote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bar-rel, ik kom vanuit Showchat, tenminste daar was ik 2 jaar terug nogal actief.
Hoi
Dank jequote:Op woensdag 21 april 2010 22:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welkom, medezonnebrildragende ventvoel je thuis.
Hij is denk ik van voor mijn tijd.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Je hoort hem echt wel te kennen hoor.
Graag gedaan. Er gelden hier wel bepaalde regels he..quote:
Kwam Steve daar ook niet vandaan?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:33 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hoi
Nou vertel...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Graag gedaan. Er gelden hier wel bepaalde regels he..
ja maar toen was ik erquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee vorige nacht ging het ook heel snel en toen waren er alleen maar ingeburgerde [HOMO]'s.
Hoe... stereotypebevestigendquote:
Wel een aantal die ook sport volgenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe... stereotypebevestigendVolgens mij komt hier niemand uit PTA of zo
Haha, hij is totaaal niet mn type johquote:
Nou ja, het gaat in showchat eigenlijk nooit over iets showbizzachtigs.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:46 schreef wonderer het volgende:
Hoe... stereotypebevestigendVolgens mij komt hier niemand uit PTA of zo
Als je er echt bij wil horen, moet je of:quote:
Speidi.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben Heidi Montag fan, nog meer mannen hier?
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef bar_rel het volgende:
Meer over het afzeiken van de wereld en de mensen er opquote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat in showchat eigenlijk nooit over iets showbizzachtigs.
I want to thank jesus for .... Oke, grote kans dat je wel goed met Mike_Hunt kunt opschietenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:48 schreef bar_rel het volgende:
Oke, nou ik heb in ieder geval 2,3 en 5. Mag ik nu door?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je er echt bij wil horen, moet je of:
1. bevriend zijn met Ang3l
2. zeiken over je dagelijkse gebeurtenissen
3. twijfelen over wat je aan moet doen
4. Caro Emerald fan zijn
5. hippe Noord-Hollander zijn.
*doemtedoem geluiddjeeeequote:Op woensdag 21 april 2010 22:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oke, nou ik heb in ieder geval 2,3 en 5. Mag ik nu door?
zal ik maar niet meeer posten danquote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
4. Caro Emerald fan zijn
Oeh nog een ronde,quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
*doemtedoem geluiddjeeee
Je bent door naar de volgende rondeeee
Je zegt het zelf!quote:
Jaaaaa, nu is het showbizz tijd, maar eerst moet u een keuze maken:quote:
Je hoort er ook pas bij als je een ruzie hebt gehad met iemand hier (behalve met mijquote:
Geef mij maar een koelkastquote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaaaa, nu is het showbizz tijd, maar eerst moet u een keuze maken:
Gaat u voor de tosti-ijzer of voor de koelkast?
Gierig...quote:Op woensdag 21 april 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoort er ook pas bij als je een ruzie hebt gehad met iemand hier (behalve met mij).
dank je, je bent weer zo lief vandaagquote:
Hoho, die krijg je niet zomaar! die moet je verdienen he.quote:
Sarcasme, zoek maar op wat dat betekentquote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dank je, je bent weer zo lief vandaag
nog zo'n aardig iemandquote:
Wat moet ik doen?quote:Op woensdag 21 april 2010 22:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoho, die krijg je niet zomaar! die moet je verdienen he.
Doeiquote:
zou de reactie ook niet zo bedoeld zijn hmmmm even nadenken MissOquote:Op woensdag 21 april 2010 22:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sarcasme, zoek maar op wat dat betekent
Hoiquote:
Haha probeer de rollen niet om te draaien misterquote:Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zou de reactie ook niet zo bedoeld zijn hmmmm even nadenken MissO
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
4. Caro Emerald fan zijn
Het is sowieso handig om de Brabanders te paaien. We hebben een grote invloed hierquote:
Wat leuke foto's van jezelf posten en dan oordelen wij wel of jij een koelkast verdientquote:
Hij heeft een fobo hequote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat leuke foto's van jezelf posten en dan oordelen wij wel of jij een koelkast verdient
Lol Españaquote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Je hoort er pas bij als je in E. of omgeving woont, of een relatie hebt met iemand uit E. of omgeving. Punt.
Je laten uithoren door TMM. Je laten stalken door Stroekie. Wonderer moet je verwerken in zijn romans. Je moet Tha_Erik in de steek laten bij een date. Je moet óf Ang3l uitmaken voor slet óf met hem daten. Waarna wij daar uitgebreid over roddelen.quote:
Wat hij zegtquote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft een fobo he. Met foto's. In tegenstelling tot een heel aantal mensen hier.
Oeh, dat is inderdaad wel datingmateriaal voor Ang3l, zo te zien.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij heeft een fobo he. Met foto's. In tegenstelling tot een heel aantal mensen hier.
Partypooper!quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou inderdaad! Mensen zonder foto's.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
knappe jongenquote:
Je vergeet het opgenomen worden in Vlarps enge foto-archief, Mike pesten met zijn vermeende pornocarriere...quote:Op woensdag 21 april 2010 23:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je laten uithoren door TMM. Je laten stalken door Stroekie. Wonderer moet je verwerken in zijn romans. Je moet Tha_Erik in de steek laten bij een date. Je moet óf Ang3l uitmaken voor slet óf met hem daten. Waarna wij daar uitgebreid over roddelen.
Oh, ja, een ontgroeningsorgie metquote:Op woensdag 21 april 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet het opgenomen worden in Vlarps enge foto-archief, Mike pesten met zijn vermeende pornocarriere...
Wie is tmm?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:07 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad wel datingmateriaal voor Ang3l, zo te zien.
TMM, eat his heart out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |