Ja, ik heb nog wel iets van een goede smaak.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet TE omgepompt.
Niet te dik, niet te dun.
Niet te boyish.
Niet te behaard maar ook niet geheel glad.
Maar waarom quoot je het dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon het begin van dit topic.
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boysquote:Op woensdag 21 april 2010 17:08 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik heb nog wel iets van een goede smaak.
Neuh. Alleen sommigen hier denken dat ik alleen maar een bepaald soort mannen post en zien dan niet meer wat ik werkelijk post, alleen maar wat ze denken dat ik post.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boys
Ja. Gewoon ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is gewoon het begin van dit topic.
De soap heeft zijn cliffhanger gehad maar nog lang niet klaar! Alhoewel hij misschien binnenkort wel uit de soap geschreven wordt!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
inderdaad ALLE soaps zijn in de recyclingmode
O_I is vast in een wiilde ruige buiquote:Op woensdag 21 april 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond deze anders ver weg staan van je normale boys
Ik heb je mannenbloglinkje nog hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Neuh. Alleen sommigen hier denken dat ik alleen maar een bepaald soort mannen post en zien dan niet meer wat ik werkelijk post, alleen maar wat ze denken dat ik post.
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....quote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Deceit het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/projectcatwalk/designers/jeroen.xml
Jeroen
Ja en niet charmingquote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sebastian ziet er op de foto ook nog wel leuk uit... maar volgens mij is ie uberverwijfd op bewegend beeld....
Die TT.....quote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Gewoon ja.
Daarom snap ik ook niet wat er te proesten viel.
"the beat goes on"... Hilarischquote:
Jij wel dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"the beat goes on"... Hilarisch. Of bedoel je deze? Want eigenlijk mag jij al helemaal niet in dit topic dan, je bent geen man! Laat staan een echte.
zou ik nou nooit van gedacht hebben dat dat een latino isquote:Op woensdag 21 april 2010 17:10 schreef Deceit het volgende:
http://www.rtl.nl/programma/projectcatwalk/designers/jeroen.xml
Jeroen
Ja echt he!quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zou ik nou nooit van gedacht hebben dat dat een latino is![]()
en
yep me 2quote:
Ja.. Sjalalie sjalala.. ik ben verliefdddd...quote:Op woensdag 21 april 2010 18:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
yep me 2
hijs wel leuk, totdat ie begint te praten
Tuurlijk vond jij die funnyquote:Op woensdag 21 april 2010 18:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij wel dan?
By the way, het is de TT van dit topic, vond ik funny.![]()
Dat is Philips Fusco.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:41 schreef Ang3l het volgende:
Die bovenste heeft wel iets weg van ene knappere harry potter.
Denk dat het de wenkbrauwen zijn of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |