quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef creno het volgende:
Niet verkeerd die boer, maar die Philips Fusco is lekkerder.
Ben je trouwens al fok-idol erik ?
tuurlijkquote:Op woensdag 21 april 2010 21:15 schreef MisterO het volgende:
Hee hoi, pff 5 topics teruglezen, ik vertik het!
Is het goedgekomen tussen Engel en Theatermoeder?
Gelukkig maar! dit zijn geen dingen waar je ruzie over moet maken. Het is een kwestie van beter met elkaar communicerenquote:
Hihi, PsychO.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gelukkig maar! dit zijn geen dingen waar je ruzie over moet maken. Het is een kwestie van beter met elkaar communiceren
Waren er verkiezingen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]! Nee, ik ben helaas neit bij de finalisten
. Ik had 15 punten
, van de 260 (ofzo) mensen hebben er volgens mij tussen de 5 en de 15 me punten gegeven
.
Jaquote:
Heb je een muzikaal talent?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar mijn inzending staat alweer privé
. Volgend jaar weer.
Niet bijzonder. Nou ja, klarinetquote:
Mij lijkt klarinet spelen ook lastig te combineren met zingen. Net als praten en pijpen, dat doe je ook liever niet tegelijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Nou ja, klarinet. Qua zang minder goed dan dat ik zou willen
.
Haha, die heb ik nog niet eerder gehoord!quote:
Waarom zou je naar een herhaling willen kijken van een serie waarbij de naam me erg veel doet denken aan een toiletreiniger?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:41 schreef creno het volgende:
waar kan ik de laatste aflevering van Glee bekijken en waar ie ook een beetje snel inlaadt ?
Als ik de film Shortbus mag geloven is rimmen en zingen tegelijkertijd wel leuk.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:47 schreef oinaru_isan het volgende:
Mij lijkt klarinet spelen ook lastig te combineren met zingen. Net als praten en pijpen, dat doe je ook liever niet tegelijk.
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekendquote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, die heb ik nog niet eerder gehoord!![]()
wel stomrie, domrie, umbro en al dat onzinnige gedoe
Wie heeft jou toestemming gegeven om mij zo te noemen?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
hi gayrie
met mijn naam zijn verbasteringen overbodig, dat werkt internationaal door..quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekend. Stommerik, Smerik, Erika, Erikaas
... De eerste ooit wat Drie-rik. Dat gebruikten groep vier-leerlingen tegen me toen ik in groep drie zat.
Aha, het ging in fasen! en hoe word je tegenwoordig genoemd?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook mijn collectie aan naamsverbasteringen gekend. Stommerik, Smerik, Erika, Erikaas
... De eerste ooit wat Drie-rik. Dat gebruikten groep vier-leerlingen tegen me toen ik in groep drie zat.
Me, myself and I.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om mij zo te noemen?
Tegenwoordig houden ze het bij mijn naam. Al komt er sporadisch een Erique of Enrique voorbijquote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aha, het ging in fasen! en hoe word je tegenwoordig genoemd?
Aha, tegenwoordig heeft MisterJ 3 persoonlijkhedenquote:
Haha dat is wel een zwoele!quote:Op woensdag 21 april 2010 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig houden ze het bij mijn naam. Al komt er sporadisch een Erique of Enrique voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |