Kan je alsjeblieft ergens anders gaan trollen? Thanks.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Jullie zijn echt een stel wijven he?!
BFF's worden?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
wat je zegt ben je zelf !quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Ja, hoor, ik ga naar mijn eigen stekkie. Babbelze!!!!! tataaaaaquote:Op woensdag 21 april 2010 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kan je alsjeblieft ergens anders gaan trollen? Thanks.
En jij bent echt een bitch he?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:07 schreef ThunderBitch het volgende:
Wasda?quote:
quote:
BFF =/= FB...quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik dacht juist dat jij van dat sletjes imago wilde loskomen
Jij weet helemaal niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik heb geen sletten imago, is al verjaard!quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
tis toch watquote:Op woensdag 21 april 2010 19:44 schreef Nuno_G het volgende:
als jullie een stel zeurwijven/bitches willen horen en zien, moet je even langskomen. R zit met vrienden van hem in de keuken . Pff wat een gekakel![]()
Ah, I C. thnxquote:Op woensdag 21 april 2010 19:29 schreef Deceit het volgende:
[..]
Best Friends Foreverrrrr
Paris Hilton's woord! Haar programma etc
ja he,ik zou bijna naar de kroeg vluchtenquote:
Wat betekent DAT nou weer? Ik ben niet zo op de hoofte van deze afkortingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |